Ana içeriğe atla

StarDesign'da Yenilik!



Herkese Merhaba!
Bugün blog okuyucularımızdan biri olan zeynepp.g'nin söylemesiyle fark ettiğim bir yenilik hakkında (hala benim gibi aranızda fark etmeyenler varsa diye) paylaşım yapmak istedim. StarDesing'da hem moda bölümünde hem de interior (dekor) bölümünde yeni eklemeler olmuş. Aynı zamanda dekor bölümünde tek ekleme yerine bazı ürünlerin kaldırılması da yapılmış. Benim eksik olduğunu fark ettiğim dizüstü bilgisayar, kelebek ve kol dövmesi. 

Çok fazla moda ve dekor ürünleri tasarlayan biri olmadığım için tam olarak hangilerinin yeni olduğunu anlamam benim için kolay olmadı. İşaretlediğim ürünlerden bazıları yanlış veya eksik olabilir. Aşağıda eksik ya da yanlış işaretlediğim varsa belirtebilirsiniz. :)

Siz bu yeni gelen ürünlerden hangilerini beğendiğiniz? Moda ve dekorda tasarım yapmayı seviyor musunuz?


Moda;







Dekor;





Yorumlar

  1. Yeni gelen şeyler güzelmişşş

    YanıtlaSil
  2. yeni gelen şeylere bayılırım
    ama keşke sc li de olsaydı

    YanıtlaSil
  3. Design'a bende ugramiyorum.. sadece sp kazanmak icin arada bir tulum tasarliyorum :D :D baya bi urun gelmis ama :)Tesekkurler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder