Ana içeriğe atla

Young Hollywood Yeni Koleksiyonu!



Herkese Merhaba!
Stardoll'da bugün Limitli koleksiyon olan Young Hollywood yayınlandı. Eğer son koleksiyonu hatırlıyorsanız bu koleksiyonda onun gibi mini bir koleksiyon olarak çıktı. Sadece 3 tane alabileceğimiz kombin var. Bu koleksiyonda seçtikleri parçalar geçen hafta olan Teen Choice 2019 etkinliğindenler. Ben etkinliğe katılanların kıyafetlerini incelemiş ve neredeyse hiç birini beğenmemiştim. Ondan bu etkinlikten bir koleksiyon yapmazlar diye düşünmeme rağmen Stardoll bizi çok fazla şaşırtmadı. 

Bana göre parçalar kötü ve fiyatları gereksiz pahalı. Sanırım beğendiğim tek parça Chanel çanta ve kemer oldu.
Ürünlerin fiyatlarına gelecek olursak 45 sd ile 99 sd arasındalar. Ayrıca dekor olarak 55 sd değerinde kazananlara ödül olarak verilen sörf tahtası var.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? Teen Choice'u aranızda izleyen ya da takip eden oldu mu?

Şuanda mağaza sayfasında bazı ürünler ne yazık ki gözükmüyorlar ama katalogdan tüm ürünlere ulaşabilirsiniz.



Dekor;




Stardoll'un ilham alıpta koleksiyona eklediği kombinler;

Sarah Hyland
Marka: Teresa Helbig


Taylor Swift 
Marka: Versace


Maddie Ziegler
Marka: Chanel


Yorumlar

  1. 2. Kombin şirinmiş ama almaya değer değil bence hiçbiri

    YanıtlaSil
  2. Onceden festivaller odul torenlerini hep izlerdim. bu sene gecenin bir korunde izlediklerim grammy ve billboard'di. buna hic bakmadim. haklisiniz.. sdlere degmezdi bence

    YanıtlaSil
  3. Güzel ama ben onları asla almam

    YanıtlaSil

Yorum Gönder