Ana içeriğe atla

GoldenCandice ile Röportaj! ♡



Herkese merhaba! Bu hafta sizlerin de çok önceden istemiş olduğunuz ve çok sevdiğiniz bir doll olan GoldenCandice ile bir röportaj hazırladım. Sanırım şuana kadar yaptığım röportajlar arasında en keyif aldığım röportaj bu oldu. Umarım okurken sizde benim kadar keyif alırsınız. :)


S: Kendini bize kısaca tanıtabilir misin? İlgi alanların neler?
C: Ben Azra, 22 yaşındayım. İlgi alanlarından bahsedecek olursam yüzmeyi çok seviyorum çünkü denizle neredeyse iç içe büyüdüm. Film, dizi izlemeyi çok severim, özellikle yabancı dizileri çok seviyorum.

S: Stardoll oynamaya nasıl başladın?
C: 2014 yılında bir arkadaşımın bu oyunu oynadığını görmüştüm ve sevmiştim, o sene bende onun etkisiyle oyuna başlamıştım. 😄

S: En sevdiğin renk ne? Renklere göre modun değişiyor mu?
C: En sevdiğim renk beyaz. Beyaz benim için temizlik, saflık demektir. Siyahı sevmem mesela günlük yaşantımda da neredeyse o rengi hiç kullanmam. 😄

S: Boş zamanlarında neler yapmaktan hoşlanırsın?
C: Genelde kendime vakit ayırmayı seviyorum, arkadaşlarımla eğer günlerimiz uyuşursa buluşup onlarla vakit geçirmekten hoşlanırım. Onun dışında sevdiğim dizileri takip ediyorum, film seyretmeyi çok severim.

S: O zaman senden bir film önerisi alalım. 
C: Çok önerim olurdu ama içlerinde benim için bir klasik olan Titanic olurdu. Defalarca kez izlemiş olsam da tekrar tekrar izlemekten sıkılmadığım bir film. Harry Potter serisinin de ayrı bir yeri vardır. 100 kere izlemişimdir herhalde boş vaktim olduğunda hala açar izlerim çok seviyorum

S: Şu aralar dinlemeyi en sevdiğin şarkı ne?


S: Stardoll ve gerçek hayatta en büyük hedefin ne?
C: Gerçek hayatımda sanırım THY de iyi bir kariyer sahibi olabilmek, Stardoll'da ise MSW finalinde ilk 3 girebilmek. 

S: Stardoll'da yapmayı en sevdiğin şey ve en az sevdiğin şey ne?
C: En az sevdiğim şey partilerde takılmak, en sevdiğim şeyde sanırım başarı elde etmek. Beni mutlu eden şeylerden biri o ve sevdiğim arkadaşlarımı görmek, onlarla vakit geçirmek.

S: Stardoll'da favori markan hangisi?
C: En favori markam Le ama eski sezonları.

S: Stardoll'a ilk oynamaya başladığın zamanla şuan arasında sence büyük bir fark var mı? İyi anlamda gelişti mi Stardoll? Şu konuda hala eksikleri var diyeceğin şeyler ne olur?
C: Görsel site anlamında bence baya gelişti, bu anlamda bence baya iyi ilerlediler ve daha da iyi olacak diye umuyorum. Bazı şeylerde ise evet eksikler var. Kendimce mesela sohbet bölümünü istediğim zaman açıp kapata bilmeyi isterdim. Bir de saç tasarım bölümü ve bazaarda saç satışı yapılan alan daha fazla olsa daha güzel olur.

S: Stardoll'da ve gerçek hayatında başardığın en zor şey neydi?
C: Gerçek hayatımda üniversitede istediğim okulu kazanmaktı, Stardoll'da ise oyuna başladığım ilk ayda aynı gün CG-Ncg olmaktı. Tabi o yıldan sonra bu başarılarım katlanarak devam etti.

S: Bu kadar başarılı olmanın sırrı nedir? Cg deneyenler için vereceğin tavsiyeler var mı?
C: Azimli güçlü ve çalışkan olmak. 😄 Ben kendim gece gündüz demeden geziyorum, emek vermeden başaramazsın.

S: Bu sene başına gelen en güzel şey neydi?
C: Beni en mutlu eden şey Thy mülakatlarını başarılı bir şekilde tamamlayabilmekti. Düşündüğümde en mutlu olduğum an oydu onun dışında inan böyle sevinçten uçtuğum bir an hatırlamıyorum.

S: Kendini üç kelime kullanarak tanımlamak zorunda kalsan ne olurdu?
C: Mükemmeliyetçi, çalışkan, prensip sahibi kuralları olan biriyim.

S: Bu röportajı okuyanlar için vermek istediğin en iyi tavsiye nedir?
C: Gerçek yaşantınızda ya da oyunda bir şeyleri başarmak istiyorsanız daima çalışın ve kalbinizi temiz tutun mutlaka karşılığını alacaksınız.


Yorumlar

  1. ay çok güzel
    bide benzer yönlerimiz varmış onu farketim
    emeğe saygı
    herkese tşk

    YanıtlaSil
  2. kulübü de baya popüler goldencandicenin =D okurken zevk aldım teşekkürler.

    NOT=starblog türkiye açılacak mı? nasıl blogger oluruz gibi sorulara daha detaylı cevap bulmak isterim yani sbloggerlarla olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce Starblogger olan Smgkyk ile röportaj yapmıştık. İstersen ona bir göz atabilirsin. Stardblogger olmak içinde Stardoll yarışma açıyor, ona katılıp seçilmen gerekiyor. Ama önerin için teşekkür ederim bir sonraki röportaj için Starblogger olan biriyle iletişime geçmeye çalışacağım! :)

      Sil
    2. evet o roportajı biliyorum fakat ben ve uyeler turk blogunun acilip acilmayacagini merak edenler var. =) bunlara yanıt bulamdım =)
      cevap icin tesekkur.

      Sil
    3. İsteğin üzerine Smgkyk ile sadece StarBlog hakkında yeni bir röportaj yaptık canım. Haftaya pazar yayında olacak. :)

      Sil
  3. kiz hakli :D su chat isine stardoll el atmali. hem mesaj atip hem azarlayanlar var :D THY'mi? Beni de al :D cevirmen olurum orada :* Tesekkruler. cok guzel olmus roportaj. :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede değerlendirmeleri gerekn bir konu. :D Teşekkür ederim yorumun için! 🌸❤️

      Sil
  4. Emeğinize sağlık okuması da çok keyifli bir röportajdı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşuna gitmesine çok sevindim, güzel yorumun için teşekkür ederim! :) 💟

      Sil

Yorum Gönder