Ana içeriğe atla

Callie's Picks Dekor: Sirk




Herkese Merhaba!

Bu hafta çarşamba günü farklı bir Callie's Picks Dekor koleksiyonu yayınlandı. Bazen Callie gerçekten seçecek başka bir şey bulamadı mı diye düşünüyorum. Bana göre son bir kaç dekor dışında normal kıyafet koleksiyonu çok baştan savma geliyor. Gerçekten Stardoll'da yeniden yayınlanacak çok güzel parçalar varken en gereksiz şeyleri seçip getirme konusunda üstlerine yok. Ayrıca çoğu ürün geçen hafta mağazada bulunabilen ürünlerdi.

Koleksiyona gelecek olursak başlıkta ve resimden de anladığımız gibi temamız "Sirk".
Ürünlerin fiyatları 7 sd ile 27 sd arasında. 2 tane sc ürün ve 30 sd değerinde bir arka plan var.

Siz bu koleksiyon hakkında ne düşünüyorsunuz?



Arka plan;


"Merhaba Dolls,

Son yayınlanan bir kaç koleksiyon modaya dayandığından umarım bazı dekor seçimleri için can atıyorsunuz.

Ben basitçe yaz aylarının hala zirvede olduğu ve kendinizi eğlendirmek için daha iyi yol olan Sirk fuarını ziyaret edebileceğimiz bu Ağustos ayına bayılıyorum.

Böylece bu Callie's Dekor ve suitleriniz için Sirk temalı ürünler seçtim.

Çadırlara koymak için ürünleri seçerken kendi kendime de eğlendim.

Dört gözle şeçtiğim ürünlerle neler yapacağınızı bekliyorum ve umarım hepiniz güzel bir yaz tatili geçiriyorsunuzdur.

Keyfini çıkarın!

xoxo Callie"




Ayrıca 7 sd değerindeki kırmızı burun bu sene kutlanmış olan Kırmızı Burun Günü (Red Nose Day)'nde herkese ücretsiz olarak verilmiş. Hem güzellik salonuna hemde suite yollanmıştı.



Güncelleme!
Daha önceden kaldırıldığını düşünüyordum ama bu koleksiyondaki Albino yılan daha kaldırılmamış. Dekor kısmından "Pet Shop"'u seçerek sayfayı en aşağıya kaydırdığınızda 5 sd gibi çok ucuz fiyatla yılanı bulabilirsiniz.




Ürünlerin çoğu ve arka plan Magic Emporium mağazasına ait. Sırf Callie'ye koleksiyon çıkarmak için mağazayı bu şekilde boşaltmışlar. Girdiğiniz zaman tamamen boş bir mağaza görüyorsunuz.




Yorumlar

  1. sc li ürün olmasına sevindim fakat hepsi sd li bizde de sd yok malesef

    YanıtlaSil
  2. Callie'nin son yaptigi 3-4 koleksiyonun disina ciktigini gorunce cok sasirdim :D :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder