Ana içeriğe atla

Callie.Stardoll ile Röportaj!



Herkese iyi pazarlar! Bu hafta sizler için yaklaşık 4 sene önce Callie.Stardoll ile yapılmış bir röportajın çevirisini paylaşmaya karar verdim. Şansım olsaydı kendisiyle röportaj yapmak isterdim ama ne yazık ki şu anlık sadece çeviri ile yetiniyorum :D Her ne kadar röportaj eski olsada bence okumaya değer bir röportaj. Eğer röportajın orijinal versiyonunu merak ediyorsanız buraya tıklamanız yeterli.  Ayrıca Callie.Stardoll'un tam olarak 7 buçuk sene önce üyelerden gelen beş soruyu cevapladığı yazıyı da buraya eklemek istedim. Onunda orijinal versiyonu için buraya tıklayabilirsiniz. Umarım hoşunuza giden bir yazı olur. Düşüncelerinizi bizimle aşağıda paylaşmayı unutmayın. :)



Röportaj

S: Stardoll.com'la ilk nasıl karşılaştın ve hiç ABD için RESMİ bebek olmayı bekledin mi?
C: 2006'da hesabımı resmen açmadan önce, uzun süre Stardoll ile uğraştım. Başlangıçta ABD'nin resmi bebeği olmayı beklemiyordum, ama aslında bu rolü buradaki  Stardoll HQ’daki arkadaşlarımın desteği ile üstlenmeye karar verdim.

S: Stardoll'da yaşadığın en favori anın ne?
C: Zor bir soru! Galiba, kendi mağazam olan Callie’s Picks’in ilk sayısının yayınlanmasını asla unutmayacağım. Bir süredir bir evcil hayvan projesi olmuştu, bu yüzden nihayetinde onu çıkarmak çok heyecan vericiydi.

S: Her ne zaman cesaretin kırılsa seni motive eden bir alıntı veya tavsiye nedir?
C: Diana Vreeland'dan bu alıntıyı çok seviyorum: "Gerçek zarafet akıldadır. Eğer ona sahipseniz, zaten gerisi kendiliğinden gelir." Tutum anahtardır ve bunu bilmek  asla cesaretini kaybetmediğini hissetmeni sağlar!

S: Kızların ve erkeklerin çoğu (ben dahil) başkalarından gelen olumsuz yorumları deneyimlemiş veya büyük olasılıkla deneyimleyecek. Bu kişilerle nasıl başa çıkıyorsunuz ve zorbalığa uğrayan kişi onlarla nasıl başa çıkmalı?
C: Olumsuz yorumların sizi etkilemesine izin vermemek kadar basit bununla başa çıkmak, ancak bunun yaş ve vade ile daha kolaylaştığını düşünüyorum. Yaşadığım bir diğer alıntı ise Donna Karan’ın “Olumsuzları sil; olumluyu vurgula!” dır. Aldığınız olumlu ve cesaretlendirici yorumlara odaklanın, her türlü diğer yorumlardan daha iyiler! Tecrübelerime göre zorbalar sadece dikkat istiyor, bu yüzden onları yok saymak bu davranışı engellemek için harika bir yol. Bunu görmezden gelmekte zorlanıyorsanız veya  görmezden gelmek yardımcı olmuyorsa, bununla başa çıkmanın en iyi yolu, size yardım edebilecek biriyle temasa geçmektir. Stardoll'da zorbalığa uğruyorsanız, bu kullanıcıyı her zaman engellemeli ve onları çalışanlarımıza rapor etmelisin!

S: Ve son sorum, dünyadaki herhangi bir yeri ziyaret etme şansın olsaydı, nereye giderdin ve neden?
C: Başka bir çıkmaz daha... Bunun cevabını her gün değiştirdiğimi düşünüyorum! Şu an Tokyo diyebilirim. Harajuku bölgesindeki bazı stilleri kendi gözlerimle görmek için can atıyorum!



5 Soru&Cevap

S: countrybelle25 sordu: “Stardoll'da kıyafetler/dekor için yeni tasarımları izleyen bir moda ekibi var mı? Bunu göz önünde bulundurarak, bu ürünler için en iyi ilham kaynağının nereden geldiğini düşünüyorsunuz?
C: Merhaba countrybelle25! Evet, Stardoll'da, tıpkı senin gibi moda ve dekor konusunda çok tutkulu olan bir moda ekibi var! İlham her yerden geliyor - Fashion Weeks pistleri, moda dergilerindeki editörler, kullanıcıların stilleri ve ilgi alanları, celeb tarzı, bloglar ve her türlü şeyler - ve ayrıca kendi vahşi hayallerimiz!

S: love_vampireshy sordu: Eğer mutluluk ulusal para birimi olsaydı, ne tür bir çalışma sizi zengin ederdi?
C: Vay canına, ne soru, love_vampireshy! Yaptığım ve yapmak istediğim çok şey var, ama bir şey seçebilseydim beni mutlu eden bir iş olurdu. Ne olacağından emin değilim, tam olarak ... :)

S: PeppyLove, Hennabanana12 ve donnacar aynı soruyu sordular! Bilmek istediler: Stardoll ofisi neye benziyor?
C: Oh, Dollies, eğer ofisin fotoğraflarını yayınlasaydım, Stardoll’da yayınlanacak şeyler hakkında onlar daha gerçekten yayınlanmadan önce çok fazla şey bilirdiniz. Ama sanırım Stardoll Facebook sayfamız ve Stardoll Twitter yayınımız hakkında bir iki bilgi verebilirim. Bu yüzden bizi takip etmeye devam edin!
(Bu röportaj 2011 yılında yapıldı fakat Callie.Stardoll 2018 yılında Starblog'da bizlerle çok uzun bir zaman sonra ofis fotoğraflarını paylaştı. Aranızda görmemiş olanlar varsa buraya basarak yazıya gidebilirler.)


S: niamh123hi soruyor: Hey Callie sadece merak ediyorum stillerin için fikirlerini nereden veya kimden alıyorsun? Bebeğin çok şık ve birkaç ipucu harika olurdu :)
C: Hey Niamh123hi! Her yerden stil fikirleri alıyorum. Buradaki üyeler Stardoll'da her zaman bana ilham veriyor, ayrıca en son moda dergileri ve moda haftası fotoğraflarını, özellikle de tüm sokak tarzı fotoğraflarına göz atmayı seviyorum! En iyi ipucum, tarzınıza sadık kalmaktır, çünkü giydiklerinizde rahat ve mutluysanız her zaman muhteşem görüneceksiniz. :)

S: AlisonstarWhite bana sordu: En sevdiğin film hangisi, şarkı ve elbette dondurma! Teşekkürler Callie, sen en iyisin! :-)
C: Haftanın en iyi sorusu AlisonstarWhite, çünkü dondurma hakkında konuşuyoruz. :) 
En sevdiğim film: Açlık Oyunları diyeceğim... Henüz bitmediğini biliyorum, ama görmek için çok heyecanlıyım ve zaten İ-NA-NIL-MAZ olacağını biliyorum! 
En sevdiğim şarkı: Rihanna tarafından neredeyse bir ay boyunca tekrar tekrar dinlediğim ama hala sıkılmadığım 'We Found Love' şarkısı. Ayrıca Kelly Clarkson'un yeni şarkısı olan 'Stronger'ı da seviyorum. Çok iyi bir şarkıcı ve şarkının olumlu bir mesajı var. 
En sevdiğim dondurma: Can't beat the ol' classic - Chocolate Chip Cookie Dough. Gelmiş geçmiş. En. İyi. Lezzet.




Yorumlar

  1. Harika olmus :) Sadece ceviri diyip gecme :D biz bu kelimenin arkasindaki emekleri biliyoruz :* :* Callie'nin roportajlarini sayende ilk defa gordum :) Tesekkurler ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok teşekkür ederim yorumun için, beğenmene çok sevindim!♡

      Sil
  2. Okudum,ve Bikaç bilgiye sahip oldum.Emeğin çok ^-^ Teşekkürler♡

    YanıtlaSil

Yorum Gönder