Ana içeriğe atla

It Girls Yeni Koleksiyonu!



Herkese Merhaba!
Stardoll'da bugün It Girls'ün yeni koleksiyonu yayınlandı. Bu hafta gelen diğer koleksiyonlara baktığımızda bu koleksiyon onlara göre çok sönük kalıyor. Çoğu parça ne yazık ki benim hoşuma gitmedi. Ayrıca gelen çoğu yeni koleksiyon bu sene içinde bir kaç kere daha yenilendiği için farklı markalarda yenilik görmek daha hoş olurdu.

Ürünlerin fiyatları 11 sd ile 21 sd arasında, iki adette sc ürünü var.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? Favori parçanız hangisi oldu?


Kullanıcı adıyla koleksiyon ile ilgili düşüncelerini yazanlar arasından birine çekilişle istediği ürünü hediye edeceğim. Ürünü kazanmak için bloğumuza abone olmalı ve ürünü dilek listenize eklemelisiniz! ♡



Yorumlar

  1. ben genel olarak beğendim sadece ayakıbılardan bir tanesi hoşuma gitti sarı mokesan ayakkabı diğer ayakabılar eh işte bayılmadım koleksiyondaki minik mor çantaya bayıldımmm çok tatlı ıt girl bu sezonu çok da güzel değildi eski koleksiyonların yanı sıra (busebegum)

    YanıtlaSil
  2. en güzel parça bence hepsi birbirinden güzel çünkü
    lkgbşsdhbııo

    YanıtlaSil
  3. ben AloneAngel.3 ben hepsini beyendim ve gene sc li ürünler olması harika
    kazanırmıyım sizce
    ama en güzel parça mavi etek onun ğstğ ve siyah kazak esane parçallarrrrr

    YanıtlaSil
  4. Ben cok sevdim.. Cok guzel parcalar var.. En sevdigim cizme ve camo frill mini skirt oldu.. Sonbahar havasi tum magazalari sariyor :)

    YanıtlaSil
  5. Renkleri it girls'e uygun bulmasam da koleksiyonu beğendim. Basic ve kaliteli duruyorlar. Sc çanta da güzeldi. En çok elbise ve kazakları beğendim. Stardoll'un bu aralar basic koleksiyonlara gittiğini fark ettim. Biraz daha hareketlenmeleri iyi olabilir :)
    Adım: shovturkiye
    İstediğim ürün: Blue Chiffon Dress

    YanıtlaSil

Yorum Gönder