Ana içeriğe atla

Callie's Picks: Yazın Sonu


Herkese Merhaba!
Bu hafta Lisa, Royalty kulübünde Callie's Picks için hangi ürünleri istediğimizi sormuştu. Bugün gelen Callie's Picks koleksiyonu Royalty kulübüne yazılan isteklerle oluşturulmuş bir koleksiyon. Sonunda yeni bir dress-up doll yerine bizim isteklerimizi dikkate alarak gelmiş olan güzel bir koleksiyon görüyoruz. Ayrıca aksesuarlara da bolca yer verildi.

Ürünlerin fiyatları 6 sd ile 44 sd arasında. 5 adette sc ürünü var. 


Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? En sevdiğiniz parçalar hangileri oldu?





"Merhaba Dolls,

Burada İsveç'in başkenti Stockholm'de, yaz günlerini seviyoruz! Ama ne yazık ki bu güzel günler sadece çok kısa bir süre devam ediyor... Bu yüzden önceki koleksiyonlardan kaçırmış olabileceğiniz kıyafetlerden size verebileceğimiz en iyi yaz kıyafetlerini seçmek istedim.

Surfer Dress, Newspaper Dress ve Ashley Denim Skirt gibi ikonik parçaları seçmemde yardımcı olduğunuz için sizlere teşekkür etmek istiyorum.

Gardırop stilinizi tamamlarken bu parçaları denemeniz ve eğlenmeniz için sabırsızlanıyorum.

xoxo Callie"





Yorumlar

  1. Ben sevdim acikcasi. :) Ilk kattan Dot dress en sevdigim oldu. ikinci kattanda Lace slip dress. Kis koleksiyonlarini merak ediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha sık fikirlerimizi alsalar bence hep güzel koleksiyonlar olacak :))

      Sil

Yorum Gönder