Ana içeriğe atla

Voile Yeni Koleksiyonu!


Herkese Merhabalar!
Stardoll bugün bizlerle yeni Voile koleksiyonunu paylaştı.
Yeni koleksiyon siyah ve beyaz parçalardan oluşuyor.
Bana kalırsa bir önceki Voile koleksiyonuna göre biraz sade bir koleksiyon olmuş. Bir kaç ürün dışında benzerlerini daha önce gördüğümüz ürünler var.

Ürünlerin fiyatı 11 sd ile 32 sd arasında. Ayrıca 1 adet sc ürün bulunuyor.

Sanırım benim en beğendiğim ürün oversize kollu tişört oldu.
Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? Sevdiğiniz parçalar hangileri oldu?





Ürünlerin Stardoll vs Orjinal Versiyonları;

Stephane Rolland Spring 2019








Schiaparelli Fall/Winter 2019









Yorumlar

  1. Su anda stardoll'da degilim ama dedigin kiyafete bayildim.. ilk kat cok guzelmis. 2.katta arkada siyah bir elbise var.. O ve senin begendigin hosuma gitti..

    YanıtlaSil
  2. Klasik bir voile olmuş ama değişik parçalar da var beğendim genel olarak. Ben de en çok oversized ve asimetrik üstleri beğendim

    YanıtlaSil
  3. tüm parçalara B-A-Y-I-L-D-I-M

    YanıtlaSil

Yorum Gönder