Ana içeriğe atla

Rio Yeni Koleksiyon!




Herkese Merhaba!
Stardoll'un ben her ne kadar bugün için Limitli bir koleksiyon yayınlamasını beklesemde bizleri Rio koleksiyonu karşıladı.
Son zamanda gelen bu koleksiyonlardaki sc ürünleri nedense sd ile satılan ürünlerden daha çok beğeniyorum. Yaz ayını yavaş yavaş bitirirken gelebilecek güzel bir koleksiyon olmuş. Bundan sonra gelecek sonbahar temalı koleksiyonlar için sabırsızım! :)


Ürünlerin fiyatları 9 sd ile 18 sd arasında gayet uygun fiyatlı bir koleksiyon. Ayrıca 2 adette sc ürünü var.


Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? Favori parçanız hangisi oldu?



Kullanıcı adıyla koleksiyon ile ilgili düşüncelerini yazanlar arasından birine çekilişle istediği ürünü hediye edeceğim. Ürünü kazanmak için bloğumuza abone olmalı ve ürünü dilek listenize eklemelisiniz! ♡










Yorumlar

  1. Katılıyorum sc ürün bu koleksiyonda da çok hoş hemen aldım (: Pek tarzım olmayan parçalar bulunsa da güzel, renkli bir koleksiyon olmuş. En sevdiğim ürün ise Zebra top oldu.

    YanıtlaSil
  2. Sc ürünler ilk tercih ettiklerim oldu. Rio her zaman için sevdiğim bir mağazadır. Karnaval havasını günlük stile uydurmayı seviyorum. Bu koleksiyon biraz sade kalsa da çoğu ürünü sevdim.
    Kullaınıcı adım: shovturkiye
    İstediğim ürün: Zebra top

    YanıtlaSil
  3. Bende cok sevdim.. :) Ens evdigim parca cropped top whistle oldu.. Cok ucuz ve guzel parcalar var.. Son koleksiyonlarda sc'li urunlerde cok hos oluyor :)

    YanıtlaSil
  4. Rio'nun yeni koleksiyonunu çok sevmesem de bazı parçalar hoşuma gitti =)
    Katılmak istiyorum nickname'im imadrakitty

    YanıtlaSil

Yorum Gönder