Ana içeriğe atla

G-A-G-A ile Röportaj! ♡





Herkese merhaba! Geçen hafta cumartesi, pazar günleri bloğumuz boş geçmişti. Özlem ve ben üniversite tercihleriyle meşgul olduğumuz için blogla çok fazla ilgilenemedik. Ama bu hafta sizin için özel biriyle röportaj hazırladım. 
Bu hafta röportaj yaptığımız doll'u G-A-G-A veya ImBillieEilish olarak tanıyor olabilirsiniz. Her iki hesabıda kullanıcı adını verdiği ünlülerden ilham alınarak oluşturulmuş hesaplar. Ben kendisini bu konuda çok yetenekli bulduğum için onunla röportaj yapmak istedim, beni kırmayıp kabul ettiği içinde çok teşekkür ediyorum. Umarım röportajı okurken keyif alırsınız. 🥰




S: Kendini bize kısaca tanıtabilir misin?
C: Benim adım Daniele, 21 yaşındayım ve Brezilyalıyım. Lady Gaga ve Billie Eilish'in büyük bir hayranıyım. Moda ve sanat aşığıyım.

S: Stardoll oynamaya nasıl başladın?
C: 2012'de Stardoll ile internet tarayıcısındaki reklamlar aracılığıyla tanıştım (bu çok komik hahah).


S: En sevdiğin renk ne? Renklere göre modun değişiyor mu?
C: Siyah en sevdiğim renk. Renklerin hislerimi etkilemediğini düşünüyorum.

S: Boş zamanlarında neler yapmaktan hoşlanırsın?
C: Boş zamanlarımda Stardoll'da tasarım ( saç ve dekor tasarımı) yapmaktan hoşlanıyorum.

S: Stardoll ve gerçek hayatta en büyük hedefin ne?
C:  İnsanların potansiyellerine inanmasını sağlamak isterim. Bazıları Stardoll'da nasıl tasarım yapılacağını bilmese de tasarımcı olmayı hayal ediyorlar. Bu yüzden her zaman nasıl eğitileceğini göstermek için eğitim videoları yapıyorum ve kanalımda paylaşıyorum. Gerçek hayatta amacım ünlü bir tasarımcı olmak. Stardoll bana moda aşığı olmak için ilham verdi ve bunu çok seviyorum!

S: Stardoll'da yapmayı en sevdiğin şey ve en az sevdiğin şey ne?
C: En sevdiğim şey tasarım ve kıyafet yapmak ve en sevmediğim şey ise CoverGirl ya da başka bir ödül için yarışmak. Gerçekten umursamıyorum.


S: Stardoll'daki favori markan hangisi?
C: Zor bir soru çünkü Stardoll'da bir çok markayı seviyorum ama benim favorim Bonjour Bizou. Bu markadaki her koleksiyon muhteşem.

S: Tasarımlarının altında gerçekten büyük emek var. Onları yaparken nelerden ilham alıyorsun?
C: Bazı Stardoll oyuncuları tasarım yapmak için bana ilham veriyor ama Doll2005 her zaman en büyük ilham kaynağım olacak.

S: Suit dekorasyonunu yaparken ilham aldığın şeyler var mı?
C: Lady Gaga ve Billie Eilish'in işlerinden suit tasarımları yaparken daima ilham alırım ama bazen Gaga ve Billie dışında bana ilham vermek için başka şeyler kullanırım çünkü bir şeye yapışmış gibi hissetmek istemiyorum.

S: Suit dekorasyonu yapman ne kadar sürüyor?
C: Zorluğuna bağlı. Bazen hazır olmaları haftalar sürebiliyor.

S: Senin gibi muhteşem suitler oluşturmak isteyenlere tavsiyen nedir?
C: Sadece hayal gücünüzü serbest bırakın ve Stardoll'da yeniden canlandırmak istediğiniz ilham verici şeyleri bulmaya çalışın ya da bunları çok yararlı bir özellik olan StarDesign Interior ile oluşturmayı deneyin.

S: Lady Gaga ve Bilie Eilish dışında ilham aldığın kişiler kimler?
C: Ava Max, Jessie Reyez ve Khalid gibi başka ilham aldığım kişilerde var. Belki de Stardoll'da yaptıkları çalışmaları ilham alan bir şeyler yaparım.


S: Başardığın en zor şey neydi?
C: Sanırım "When The Party's Over" müzik videosundan ilham alarak oluşturduğum yüz başardığım en zor şeydi.




S: Bu sene başına gelen en güzel şey neydi?
C: Bu yıl başıma gelen en iyi şey nihayet moda croquis çizmeye başlamamdı.


S: Bize senin hakkında insanların duyunca şaşıracağı bir şey söyleyebilir misin?
C: İnsanları istedikleri gibi olmaya ve onlar hakkında söylenen kötü şeyleri umursamamalarına teşvik ediyorum.


S: Kendini üç kelime kullanarak tanımlamak zorunda kalsan ne olurdu?
C: Yaratıcı, arkadaş canlısı ve eğlenceli hahah

S: Bu röportajı okuyanlar için vermek istediğin en iyi tavsiye nedir?
C: Hayallerinden vazgeçme. Onları gerçeğe dönüştürmek biraz zor ama her zaman peşinden koşman gerek.







English


Q: Can you tell us a little bit about yourself?
A: My name is Daniele, I'm 21 years old and I'm from Brazil. I'm a huge fan of Lady Gaga and Billie Eilish. I'm a lover of fashion and art.


Q: How did you start playing Stardoll?
A: I met Stardoll in 2012 through advertisements in browser Explorer (this is so funny hahah).


Q: What is your favorite color? Does your mode change by color?
A: Black is my favorite color. I think colors doesn't affect how i feel.


Q: What do you like to do in your spare time?
A: I like to make designs (hair and interior designs) on Stardoll in my spare time.


Q: What is your biggest goal in Stardoll and in real life?
A: I like to make people believe in their potential. Some people don't know how to design on Stardoll but they dream of becoming a designer. So I'm always making tutorial videos and posting on my channel to show them how to design. In real life my goal is to be a famous designer. Stardoll inspired me to be a fashion lover and I love it so much!


Q: What is your favorite and least favorite thing to do on Stardoll?
A: My favorite thing is to make designs and outfits and my least favorite thing is running to be CoverGirl or something else. I honestly don't care about it.


Q: What is your favorite brand on Stardoll?
A: It's hard question because I love many brands on Stardoll but my fav one is Bonjour Bizou. Every collection from this brand is amazing.


Q: There is really great labor under your designs. What inspired you to make them?
A: Some Stardoll players inspire me a lot to make designs but Doll2005 will always be my biggest inspiration.





Q: Is there anything that inspires you when you're designing your suit?
A: I always get inspiration from Lady Gaga and Billie Eilish's work to make suite designs but sometimes I use other things to inspire me besides Gaga and Billie because I don't wanna feel like I'm stuck on something.


Q: How long does it take to design suites?
A: It depends on the difficulty. Sometimes it may take weeks before they are ready.


Q: Any advice for those who want to create amazing suites like yours?
A: Just unleash your imagination and try to find items that reminds the inspiration you want to recreate on Stardoll, or try them through StarDesign Interior, which is a very helpful feature.


Q: Who are your inspirations besides Lady Gaga and Billie Eilish?
A: I have other inspirations like Ava Max, Jessie Reyez and Khalid. Maybe I'll do something inspired by their work on Stardoll. 


Q: What was the hardest thing you achieved?
A: I think the face inspired by "When The Party's Over" music video was the hardest thing I could do.


Q: What was the best thing that happened to you this year?
A: The best thing that happened to me this year was that I finally started sketching fashion croquis.


Q: What is something about you that would surprise people?
A: I like to encourage people to be what they want and don't care about tha bad things they say about them 


Q: What if you had to describe yourself using three words?
A: Creative, friendly and funny hahah


Q: What is the best piece of life advice you could give?
A: Do not give up on your dreams. It's a little hard to make them come true but you always have to run after 'em






Yorumlar

  1. :D :D Bir kere billie'deki hesabinin zd'sine "I'm the bad guy too" yazmistim :D :D Cok yetenekli ^-^ Basarilarinin devamini dilerim :)

    Her zamanki gibi cok guzel bir roportaj daha olmus :* :)

    YanıtlaSil
  2. Bilmediğim hesaplardı sayenizde tanışmış oldum (:

    YanıtlaSil

Yorum Gönder