Ana içeriğe atla

9 to 5 Yeni Koleksiyonu!


Herkese merhaba!
Bugün Lisa.Stardoll'un bu yazısında açıkladığı üzere, pandemi sürecinin kahramanlarına adanan yeni 9 to 5 koleksiyonu yayınlandı.


Koleksiyonda fiyatlar 4-22 Stardollar arasında değişiyor. 2 tane Starcoins ürün var, onların fiyatları ise 120-140 arasında değişiyor. 

Koleksiyonda yer alan hemşire kıyafeti Louis Vuitton'un Spring 2008 koleksiyonundan:


Bu küçük ama anlamlı koleksiyon hakkında siz neler düşünüyorsunuz? Yorumlarda buluşalım! :)

Yorumlar

  1. Gerçekten çok anlamlı olmuş. Ben beğendim ama keşke perşembe falan yayınlayıp bugüne yine it girls koysalarmış :(((

    YanıtlaSil
  2. Kullanılmayacak ürünler var ama ben de beğendim ,doktor olmak isteyen hemşire olmak isteyen küçük çocuklar için güzel örnek olacak bir mağaza olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Ben maskeleri çok beğendim ama nasıl kullanılır bilmiyorum. Bence çok anlamlı bir koleksiyon

    YanıtlaSil
  4. SENA shovturkiye15 Mayıs 2020 23:43

    Maskeleri yapan bir kullanıcı vardı Stardollda, onunla iş birliği yaptılar sandım ama ismi falan yazmıyor maskelerde, kızın satışları duracak kesin. Stardoll komplosu resmen asdafdf ama koleksiyon çok hoş olmuş fikirleri çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.stardoll.com/tr/user/?id=13068613
      Bu kullanıcıdan bahsediyorsun galibaa. Tasarımları durdurmuş ama zaten sorun yok da demiş, o da Louis Vuitton'dan esinlenerek yapmış çünkü. Bence Stardoll farkında değildir onun da yaptığının ya afhafasdja Ama tasarımları çok iyi gerçekten, bu maskeler alternatif gibi oldu sadece. Sd'ye gelenler çok detaylı falan değil çünkü

      Sil
    2. SENA shovturkiye16 Mayıs 2020 02:13

      Aynen Özlem bu kullanıcıydı. Dediklerini de gördüm şimdi, ben yerinde olsam satmaya devam ederdim çünkü stardoll gerçekten pek iyi yapamamış, kızın yaptığı çok daha güzel. Her tasarımı güzel gerçekten

      Sil
  5. sadece maskelere bayıldımmmmmmmmmm çok güzel aunı zamanda ikonikler

    YanıtlaSil
  6. Koleksiyon gercekten cok anlamli fakat urunler pek hosuma gitmedi. Maskeyi gorunce bende sasirdim :/ 89 sd'ye emek verip tasarlanan bir maske 7-8 sd'ye gelmis. Alanlar ve satan kisi icin uzucu. Keske yesil maskesini silmeseydi aura

    YanıtlaSil

Yorum Gönder