Ana içeriğe atla

Vinyl Yeni Mini Koleksiyonu!


Herkese Merhabalar!

Bugünün yeni koleksiyonu bana göre şuana kadar gelmiş koleksiyonlar arasındaki en iyisi. Üste ve pantolona bayıldım. Sonunda grafikler daha iyi olmaya başladı ve ben artık mini koleksiyondansa gelecek normal koleksiyonların bu kalitede devam etmesini dört gözle bekliyorum.

Ürünlerin fiyatları 6 sd ile 10 sd arasında, hiç sc ürün bulunmuyor.

Bu koleksiyonu çok beğendiğim için çekiliş yapmak istiyorum. Kullanıcı adıyla beraber aşağıya yorum yazanlar arasından bir kişiye çekilişle bu mini koleksiyondaki tüm ürünleri hediye edeceğim.
(Blogda aktif olarak yorum yapanlar arasından çekiliş yapılacaktır.) 

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz?

Kazanan heytiki oldu. Ödülü verildi!


Yorumlar

  1. Ayy ben de üste ve pantolona bayıldımmm, umarım böyle devam eder bu mini koleksiyonlar. :)

    YanıtlaSil
  2. Oyunu açıp en yeniler sayfasında küçücük gördüğümde sanki bir kaç gün önceki elbiseyi kazak yapmışlar gibi gelmişti ama yakından bakınca güzel ,yine de alacaksam sadece pantolonu alırım.

    YanıtlaSil
  3. Pantolon güzel gerçekten inşallah böyle devam eder :)

    YanıtlaSil
  4. Bence bu seferki de çok iyi değil. Umarım yakın zamanda yeni bir tam koleksiyon gelir.

    YanıtlaSil
  5. vuhuuuuuu :D Tek sevdigim hatta en cok sevdigim vinyl mini koleksiyonu bu oldu. Bende bu iyilikte gitmesini isterdim fakat cok guvenemiyorum oyuna. :D Yarin yuksek ihtimal yine it girls gelecek. Belki onerdiklerimden bir seyler yayinlarlar, ya da haftayada olabilir. Bir kac sc urunu de koymustum cunku. Bizi husrana ugratma stardoll :(

    YanıtlaSil
  6. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim sayılır ve bayıldım :))
    Kullanıcı adım cavdardan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, seni aramızda gördüğüme çok sevindim :) Hoş geldin! <3

      Sil
  7. SENA shovturkiye7 Mayıs 2020 18:06

    Bugünkü gerçekten çok güzel bir koleksiyon. Uzun zaman sonra iyi geldi bunlar. Kazak çok orjinal bir parça, pantolon ve ayakkabı da bir çok tarzla kombinlenebilir. Keşke böyle devam etseler :D

    YanıtlaSil
  8. kazağı beğendim pantolon da hoş gözüküyor keşke scli üründe olsaydı

    YanıtlaSil
  9. bence de diğer koleksiyonlara göre daha iyi ancak artık vinyl koleksiyonları biraz baydı. ama bu kombini çok beğendim :) sunnybloomdefne.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder