Ana içeriğe atla

Ramazan Bayramı Kutlaması Sahne Yarışması


Herkese merhaba!
Bugün Ramazan özel yarışmalara bir yenisi eklendi. Yarışmanın Türkçe çevirisi aşağıda:

"Selam Bebekler,

Ramazan neredeyse bitiyor, bu da Bayramın yakın olduğu anlamına gelir! Geleneksel olarak, bu bir kutlama ve bir araya gelme zamanı, bu yılın kutlamaları insanlar diğerlerini koruyabilmek için evde kaldığından biraz küçük olabilir. Ama bu şık olamayacağınız anlamına gelmez! Bir sahne yapın ve dollunuzu Ramazan Bayramı'nı şık bir şekilde kutlamak için göz alıcı bir şekilde giydirin!

Yarışmaya katılan herkes Esme Vie'nin muhteşem 2020 Ramazan koleksiyonundan ilham alınmış harika bir kutlama kaftanı kazanacak! Favorilerimiz ve en şık sahneler Stardollar kazanacak!

İpucu: Sahnenizi dekorlandırmanıza yardımcı olacak sıcacık ay ışığını kazanmak için Günlük Yarışmasına ve yıldız perde dekorunu kazanmak için Fotoğraf Yarışmasına göz atın!


Yarışmaya katılan herkese aşağıdaki kaftandan hem erkek doll hem de kız doll biçimiyle gönderiliyor:
Kaftanın gerçek versiyonu:


Yarışmaya gitmek için bu linke tıklayabilirsiniz.

Bu sene Ramazan'da takvim veya giftometer gelmediği için Ramazan ile alakalı bir giyim ürününün oyuna gelmesine sevindim. Siz kaftan hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yorumlar

  1. Gerçek hali daha güzel tabi kaftanın. Yine de katılıp, aldım. Ben başka etkinlik yapmazlar sandım ama yapmışlar, iyi olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Gerçek hali cidden harikaymış, çok beğendim. Bir ara katılıp alırım bu hediyeyi herhalde. :D

    YanıtlaSil
  3. Guzelmis. Tabiiki de katilacagim :D :D Ama daha gunluk ve foto yarismasina dahi katilamadim. Yarin bir goz atayim. :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder