Ana içeriğe atla

İBS Sonuçları


İlk önce 2 hafta süren bu yoğun kombin yarışmamıza katılan herkese çok teşekkür etmek istiyorum.  Umarım bizim eğlendiğimiz kadar sizde kombin hazırlarken eğlenmişsinizdir. Yarışma sırasında olumlu geri dönüşler aldığımız için kombin yarışmalarına devam edeceğiz fakat aklınızda eğer başka fikirlerde varsa söylemekten çekinmeyin. :)

Yarışma kazananını açıklamadan önce final konseptimiz "Modern Prensesler" in en iyi 3 görünümünü sizlerle paylaşmak istiyorum.



ayselevi123'ün yorumu:  Belle ilhamlı kombinin benim çok hoşuma gitti. Belle benim için çok akıllı ve bilge bir prenses olduğu için bana göre kombinin tam olarak onu yansıtmış. Sadece sarı rengi birazcık daha baskın görmek isterdim. -10

kadish'in yorumu: Filmdeki Belle gerçek dünyaya uyarlansaydı tam olarak böyle görünürdü bence :) Söyleyecek çok bir şey yok, harikasın. - 10





ayselevi123'ün yorumu:  Kombinin bence tam olarak Pamuk Prenses'in renklerini yansıtıyor, çok hoşuma gitti. Kombinini de çok beğendim. Söyleyecek çok bir şey bulamadım bayıldım gerçekten. :D -10

kadish'in yorumu: Ağzım açık kaldı, mükemmel bir kombin yapmışsın! Konseptten habersiz biri bile bu kombini görünce direkt Pamuk Prenses'i hatırlardı :) Kullandığın parçalar da çok iyi görünüyor. - 10





ayselevi123'ün yorumu:  Dünyanın en tatlı Rapunzel kombini olmuş, özellikle saçındaki detaylara bayıldım. Renkleri çok güzel yansıtmışsın, kombinine bakınca direk tekne sahnesi gözümün önüne geldi. Bence çok güzel bir modern yorumlama olmuş.  -10

kadish'in yorumu: Renkleri ve detayları çok iyi kullandığın bir kombin olmuş. Sadece çiçekler dışında da aksesuar görmek isterdim. Bukalemun detayına bayıldım :) - 9


Şimdi de kazananımızı açıklama zamanı....


Tüm yarışmacıların kombinleri gerçekten çok güzeldi ve puanlarla 1. miz Eymenn oldu! Eymen'i tebrik ediyorum, gerçekten tüm hafta boyunca bize çok güzel kombinler sundu.

 Ayrıca k
atılan herkese emekleri için çok teşekkür ediyoruz. Puanlar birbirleriyle yakın olduğu ve bu uzun süreci bitirdiğimiz için katılan herkese sıralamasına göre küçük ürünler göndereceğiz.





 PUANLAMALAR

Eymenn:  178

serhanservet670:  176

_aslim_:  175

busebegum: 170

miss_ceren_2009: 158


ayselautner: 157


DressyMissCrazy:  156

sue281: 142

winxBabe: 131



Yorumlar

  1. İlk :) Tebrik ederim bir sonrakına mutlaka katılmalıyım )♥

    YanıtlaSil
  2. sizlerle yarışmak benim için çok zevkliydi. öncelikle birincimiz Eymenn'i tebrik ediyorum gerçekten çok rekabetli saygılı bir yarışma süreci oldu ben kombinlerimi yaparken çok zevk aldım konseptler harikaydı herkese teşekür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok teşekkür ediyorum, kombinlerine sık sık hayran kaldım ♥

      Sil
    2. Ayrıca söylemeyi unutmuşum, bu yarışmaya vesile olan kişi bir bakıma sen oldun :) Bunun için ekstradan teşekkürler ♥

      Sil
  3. Tebrik ederim herkesi güzel bir yarışma oldu😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten ben de çok keyif aldım, tekrardan tebrikler Serhan ♥

      Sil
  4. Kizlaarrrr tebrik ederim hepinizide :D Kizz MSW gibi olmus fotograflarin siralanmasi :D Ilk 4'lu blogta hep en iyilerde yer aliyordu zaten. Biliyordum sizlerin en ust siralarda olacaginizi. Gercekten iyiis cikariyordunuz. ^-^ Tekrardan tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begüm'ün görseller konusundaki yetenekleri sayesinde ♥

      Sil
  5. Tebrik ederim Eymenn😍😍😍.Tahmin ettiğim gibi puanlar yakınmış bu nedenle herkesi tebrik ederim takip etmek de yarışmak da harikaydı.

    YanıtlaSil
  6. özellikle @Eymenn'i ve diğer derecelileri çok çok tebrik ederim :) öyle güzel kombinler yapıyorlar ki 'bu kızlar geleceğin idolleri' diyordum :) çok güzel bir yarışma oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok güzel bir yarışma oldu ♥ Güzel kombinlerin ve katılımın için çok teşekkürler!

      Sil
  7. Kazanan herkesi tebrik ederiim, 3. olduğum için çok mutluyum :) Katılan tüm arkadaşlarıma ve size çok teşekkür ederim çok güzel bir yarışmaydı benim için. Kombinleri yaparken hem kafamı dağıttım hem de çok eğlendim. Örnek kombinler kesinlikle çok güzel bi fikirdi ve onları da inceleyerek bu süreçte kombin olarak kendime çok şey kattığımı gördüm :D bu güzel yarışma için tekrar teşekkürler ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu fikri beğenmenize çok sevindim, biz de bu sayede yarışmacılarla daha iç içe olabildik diye düşünüyorum :) Siz de bize çok şey kattınız, özellikle final kombinini hep hatırlayacağım Gökçen :D Her şey için teşekkürler ♥

      Sil
  8. Herkese teşekkür ederim, şu an çok mutlu oldum! Ve ben de herkesi tebrik etmek istiyorum, hepinizden kendime bir şeyler kattığım kesin. En azından çok seviyeli, güzel bir yarışma oldu benim için. ♥ Herkes harikaydı bence.

    Ve Begüm ve Özlem tüm emekleriniz için teşekkürler, yorumlarınız ve örnek kombinleriniz olmasa bu noktaya gelemezdim herhalde. Diğer yarışmaları dört gözle bekliyor olacağım. İşlerin en kalitelisini siz yapıyorsunuz. ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Eymen ve bir o kadar da tebrik ederim ♥ Oldukça rekabetli geçti, hepiniz harikaydınız. İyi ki böyle bir şey yapmışız :)

      Sil
  9. Hem Eymenn'i hem katılan herkesi tebrik ederim. Benim için çok eğlenceli ve deneysel geçti.D Normalde hiç denemeyeceğim kombinler denedim. Zorlandığım anlar olsa da çok keyifliydi. Ayrıca hediye için çook teşekkür ederim.D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz teşekkür ederiz katılımın ve emeklerin içinn ♥ Kendine meydan okuman ekstradan mutlu etti beni, en çok istediğimiz şeylerden biriydi bu yarışmayı açarken :D

      Sil
  10. SENA shovturkiye1 Haziran 2020 02:26

    Tebrikler kızlar. Eymenimm sana kocaman tebrikler, kazanacağına gönülden inanmıştım. Canım benim ♥

    YanıtlaSil
  11. Tebrik ederim Eymeen, kazanmana çok sevindim ♥♥

    YanıtlaSil

Yorum Gönder