Ana içeriğe atla

heytiki ile Röportaj


Herkese Merhabalar! Bu haftaki üyelerle röportaj serimizin konuğu heytiki oldu. Bu seriye blogda aktif olan ve Sohbet konularına kapak kızı olmuş üyelerle devam ediyoruz. Umarım benim kadar sizde keyif alarak bu seriyi okuyorsunuzdur. :)


S: Stardoll oynamaya nasıl başladın ve ne kadar süredir oynuyorsun?
C: Biz küçükken kardeşimle bebek giydirme oyunlarını çok seviyorduk, sürekli yeni oyun keşfetmeye çalışıyorduk. Stardoll’u da öyle bulduk. Ben hala oynamaya devam ediyorum sanırım yaklaşık 10 sene oldu ama kardeşim oynamıyor. Stardoll benim kadar ona cazip gelmedi. 🙂

S: heytiki kimdir, Stardoll dışında nelerden hoşlanır ve neler yapar?
C: İsmim Rumeysa. 24 yaşındayım maalesef 😂 Gıda mühendisliğini bitirdim ama şu an çalışmıyorum. Kitap okumayı çok severim. Puzzle yapmayı severim. Şu aralar sanki yemek yapmayı da sevmeye başladım ama sanki, önceden hiç sevmezdim. Hatta nefret ederdim. 😂 Onun haricinde oyun oynuyorum sürekli.

S: Stardoll'da moda-dekor-tasarım-sosyalleşme kategorileri arasında sana en çok keyif veren nedir?
C: Moda ile dekor arasında gidip geliyorum. Ama en çok keyif veren dekor sanırım. Çünkü kombin yaparken zorlandığımı hissediyorum. Özellikle son zamanlarda yeni koleksiyonlar da gelmediği için, gelenler de bana hitap etmediği için kombin yapmak işkence gibi gelmeye başladı. 😅 Eğer Stardoll normal düzenine geri dönerse keyfim modaya kayabilir.

S: Stardoll'da ve gerçek hayatta tarzıyla sana ilham veren kişiler kimler?
C: Stardoll’da diğer kullanıcıları ziyaret ettiğim pek söylenemez. Ancak Begüm’ün (ayselevi123) kombinelerini beğeniyorum. Çünkü bir sürü parçayı çok güzel bir şekilde bir araya getiriyor. Gerçek hayatta Kendall Jenner’ın kombinelerini seviyorum diyebilirim.

S: Dollunun tarzını nasıl tarif edersin? Kendi hayatındaki tarzınla kıyaslayabilir misin?
C: Doll’umu şık giydirmeye çalışıyorum genelde. Bilmiyorum elim öyle gidiyor 😂 Gerçek hayatta ise hangisi rahatsa onu giymeyi tercih ediyorum. Beni rahatsız eden şeyleri giymeyi hiç sevmem. Genelde salaş ve spor tarzı giyiyorum.

S: Stardoll'a katıldığından bu yana tarzın nasıl gelişti?
C: Stardoll’a ilk katıldığım zamanlarda hot buyslar çok popülerdi. Ben de hep tek parça hot buys elbiseler giydirirdim 😀 Şu an daha fazla parça ile kombin yapmaya çalışıyorum diyebilirim.

S: Sana ne ilham verir?
C: Halam bana ilham verir. Kim gibi olmak istiyorsun deseler halam diyebilirdim.

S: Başardığın en zor şey neydi?
C: Ne Stardoll’da ne de gerçek hayatımda çok zorlanarak başardığım bir şey olmadı. Kendimi zorlamayı hiç sevmiyorum. Çok geriliyorum. Hep rahat takılırım. Hatta bir şeyde zorlanırsam bırakma olasılığım yüksektir.

S: Bu sene başına gelen en güzel şey neydi?
C: Bu sene başıma güzel bir şey gelmedi. Ama sene daha bitmedi, umutluyum 😂

S: Stardoll'un eski zamanlarını oynamış ve yakın zamanda dönmüş bir oyuncu olarak şu anla eski dönemleri kıyaslayabilir misin? Eskilerden en çok özlediğin şeyler neler?
C: Ben Stardoll’u 2010’dan beri oynuyorum. O zamanlar oyunda kıyafet ve moda ön plandaydı. Çünkü herkesin dollunun yüzü hemen hemen aynıydı. Bir kaç tane starpoint saçı takılıyordu gerisi hep kıyafete bakıyordu. Şu an stardesign hair’ın çıkması ile birlikte saç tasarımları da ön planda diyebilirim. Tabi ki Stardoll da çok büyük değişimler geçirdi. Ama insan çabuk adapte oluyor. Eskilerden özlediğim şu var diyebileceğim bir şey çok yok. Hatta şu an kullanıcılar dollunu daha fazla özelleştirebiliyor ve ben bundan mutluyum. Memnum olmadığım şey ise hile yapanların aşırı fazla olması. Hele ki ben tasarımcı olsaydım ve benim tasarımlarımı kopyalasalardı çıldırırdım herhalde. Bir de kopya yapanlar çok garip nedenlerle yaptıkları şeyleri savunuyorlar. Ben bazı yorumlar görmüştüm, çok sinirlendim.

S: Her ne kadar ülkede durum normalleşmeye doğru gitsede salgın sürecinde nasıl vakit geçirmeye çalışıyorsun? Yapacak aktiviteler bulamayan okurlarımıza herhangi bir önerin var mı?
C:  Puzzle yapabilirsiniz. Çünkü insanın tüm odağı puzzle’da oluyor. Kitap okuyabilirsiniz, film izleyebilirsiniz, spor yapabilirsiniz. Ya da oyun da oynayabilirsiniz ben mobil oyunlara sardım mesela. Vakit çabuk geçiyor ama zamanın boşa geçtiği hissi de hiç gitmiyor, uyarayım😄Genelde hep aynı tavsiyeler veriliyor. Ama insanın hobisi ne ise ondan daha çok zevk alıyor. Hobilerinize yönelmenizi tavsiye ederim. 

S: Stardoll'da en sevdiğin markalar hangileri ve neden? Gerçek markalardan hangisinin ürünlerini Stardoll'da daha çok görmek istersin?
C: Stardoll’da en sevdiğim marka Subcouture. Yeni koleksiyonun gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum. Açıkçası gerçek hayatta pek marka takip etmiyorum. O yüzden Stardoll’da görmek istiyorum diyebileceğim bir marka yok.

S: Kendini üç kelime kullanarak tanımlamak zorunda kalsan ne olurdu?
C: Takıntılı, endişeli, dengesiz. Hatta dördüncü olarak depresif bile diyebilirim. Bu özelliklerin hepsi olumsuz özellikler ama kişiliğimde çok ön plandalar. Kesinlikle törpülemek isterim.


Benimle bu röportajı yaptığınız için çok teşekkür ederim. Umarım okuyanlar keyif alır. ❤️

Yorumlar

  1. SENA shovturkiye31 Mayıs 2020 16:23

    Ay yine çok keyif alarak okudum kızlar. Canım Rümeysam harikasın. Elinize sağlık. Gerçekten yakın bir arkadaşıma benziyor saydığın kişilik özellikleri :D Böyle insanlar daha eğlenceli oluyorlar sanırım.

    Ve bahsettiğin zaman eskilere gittim: starpoint saçlar açılana kadar ne uğraşırdık yaa. En sonda en yüksek puan gerektirenler en güzelleriydi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Senaam 😍 O sp saçları için almam gereken puanı derste oturup hesaplıyordum ben dfsvfdfvg Ne günlerdi ya :D

      Sil
  2. Kiz Rumeysa... Seviyorum seni ♥ Eski stardoll hakkinda dediklerine katiliyorum. Eski hesabimdan hatirliyorum cunku. Adam akilli tasarim olmazdi. Olsada bu kadar pahali olmazdi jydsguh Kombinler ve dekor on plandaydi. Bir ara stardesign hair kisminda cok inanilmaz artworklar falan yapilirdi. Ama simdi dedigi gibi hep sac on planda. :/ Eski sd guzeldi yaa.

    Seni tandiigima cok sevindim Rumeysa ♥ Love you! :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni tanıdığıma mutluyum Meyra 💕 İyi ki varsınızz♥♥♥♥

      Sil
  3. Rümeysa çok güzel bir insansın. Söylediğin özelliklerin dışında senden çok naif bir enerji alıyorum seni tanıdığımdan beri. :D Çok keyifli bir röportaj olmus yine! ♥

    Veeee aahh o starpoints saçları... Onları almak için ne çabalar veriyordum. Ve eski stardoll için dediğin her şeye katılıyorum. Ek olarak ben de kardeşimle başlamıştım ama o da senin kardeşin gibi çok çekici bulmadı herhalde. Sadece ben oynuyorum. :D

    Seni tanıdığım için çok mutluyum, yüzün hep gülsün. ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Eymenciğiiim ♥♥ Keyif almana sevindim. Aynen öyle, stardolldaki tek amacım o saçları açabilmekti :D

      Sil

Yorum Gönder