Ana içeriğe atla

Modam Stardoll İBS - 6. Gün: Müzik Klipleri







MÜZİK KLİPLERİ

Herkese Merhabalar!
İBS yarışmamızın 2. haftasının ilk gününün konsepti Müzik Klipleri!
Bu konseptte sizlere 3 farklı müzik klibi sunuyoruz. Bu kliplerinden birini seçerek oradaki herhangi bir kombini kendiniz yorumlayarak oluşturmanızı istiyoruz. Seçtiğiniz kombin, gördüğümüz zaman bize esinlendiğiniz kombini anımsatmalı fakat tamamen aynı kombini yapmanızı istemiyoruz. Kombininizi oluşturduğunuz zaman hangi müzik klibini seçtiğinizi de belirtmelisiniz. 



Seçebileceğiniz Müzik Klipleri;

1. Beyoncé - Formation
2. Grimes - Kill V. Maim
3. BLACKPINK - 'Kill This Love'



Kombininizi puanlarken dikkat edeceğimiz noktalar:
-
Seçtiğiniz müzik klibine uygun giyindiniz mi?
- Seçtiğiniz kombine kendinizden bir şeyler kattınız mı yoksa sadece aynı kombini mi yaptınız?
- Seçtiğiniz parçalar birlikte uyumlu mu?



Jüriler olarak sizlere bu yazıda hem örnek resimler hem de örnek kombinler ekledik. Umarım hoşunuza gider ve sizler için yararlı olur. :)
İlham alınan klip Blackpink - Kill This Love


İlham alınan klip Grimes - Kill V. Maim


İlham alınan klip Beyoncé - Formation

Dünkü "Met Gala" konseptimizin en iyileri:




ayselevi123'ün yorumu: Gerçekten çok iyi bir kombin olmuş. Birazcık daha abartıp metal parçalardan kombinin bir kaç tane daha ekleyebilirmişsin ama bu haliylede çok iyi duruyor. - 10
kadish'in yorumu: Mükemmel bir kombin olmuş, temayı tamamen yansıtmışsın. Tüm aksesuarların harika. Elbiseye kattığın detaya da bayıldım. - 10




ayselevi123'ün yorumu: Detaylar ve takı seçimlerine gerçekten bayıldım. Çok  iyi bir kombin olmuş. Bugünkü favori kombinlerimden biri oldu. - 10

kadish'in yorumu: Baştan aşağı muhteşem görünüyorsun, seçtiğin tema için oldukça iyi bir kombin olmuş. Aksesuarlarına bayıldım. - 10




ayselautner

ayselevi123'ün yorumu: Çok hoş bir kombin olmuş. Tüm parçalar bir bütünlük oluşturuyor olması hoşuma gitti. Kafanda kullandığın takı gerçekten kombine ayrı bir hava katmış. Kombininde bir tek çanta hoşuma gitmedi. Onun dışında çok güzel bir kombin olmuş. - 9

kadish'in yorumu: Çantan dışında her şey sanki tek bir parçaymışçasına birbiriyle müthiş bir uyumluluk göstermiş. Temaya böyle bir yorum yapmanı çok sevdim, saç aksesuarına ayrıca bayıldım. Çantan bu kombinde olmamalıydı bence. Onun yerine temayı yansıtacak motifte küçük bir çanta olabilirdi. - 9















DressyMissCrazy


ayselevi123'ün yorumu: İki kostümün birbirini tamamlaması çok iyi olmuş gerçekten, tema ve onları kombinleme şekillerin çok çok iyi. Pek söyleyecek bir şey bulamadım. -10

kadish'in yorumu: Seçtiğin tema ve tema için hazırladığın hikayeyi çok sevdim. Güzel görünüyorsun ama keşke daha çok aksesuar kullansaydın, o konuda biraz sade kaçmışsın. Bu arada tamamını blogdan okuyabilirsiniz demişsin ama blogun açık değil, açarsan çok sevinirim :D - 8


Pazartesi görüşmek üzere, herkese iyi hafta sonları!

Yorumlar

  1. Adını bile duymadığım şarkılar büyük bir challenge olacak benim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay gelsin, heyecanla bekliyorum şimdiden.

      Sil
    2. Pop dinlemiyorumki ben temalı değişik bir şeyler yaşanacak galiba.

      Sil
  2. Wowwww Blackpink ^-^ Album cikariyorlar gencler... Hazirani bekliyoruzzzz :D heheee
    Cok sevindim Blackpink'i gorunce. Ornek kombinler cok guzel olmus. Dunku met gala kombinleride guzel olmus. Keep goin' girls!! ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ciddi misiin :D Ben Gaga ile şarkılarını aşırı heyecanla bekliyorum, haftaya dinleyeceğiz. Albüm geleceğini bilmiyordum, geldiğinde bol bol konuşuruz artık. K-pop'a ilgim yok ama bu kızları çok seviyorum ve her yerden takipteyim, bayılıyorumm hepsine

      Sil
    2. Bu kizlar cok cok daha iyisini hak ediyor. Albumu bu senenin basinda cikaacaklardi. Fakat sirketleri surekli erteledi. Gecende bir yazi paylasmis. Tam album agustos eylul gibi cikacakmis. O zamana kadar 2 tane sarki yayinlanacakmis. Ilkide haziranda. 4 sene oldu grup cikis yapali. Ilk tam albumleri bu yil yayinlanacak. K-pop'in en sevmedigim yonu bazi sirketlerin vasat olmasi. Bu sene cok daha iyi seyler bekliyorum bu kizlardan. ^-^

      Sil
    3. Evet ben tüm EPlerini ve debut albümlerini dinlemiştim ama debut albüm tamamen EP'deki şarkılardan oluşuyordu :D O yüzden heyecanlandım şimdi. Umarım en kısa zamanda yayınlanır albüm

      Sil
  3. şarkıları şuan tekrar tekrar dinliyorum ve içinden çıkarmıyorum :) çılgın kombinler geliyor! :)

    YanıtlaSil
  4. Şarkılar özellikle grimes'in şarkısı çok çok iyi ve eğlenceliymiş.D Benim bu konseptle ilgili şu aklıma takıldı. Mesela herhangi bir klibi seçtik, illaki bir görünüşü baz almak zorunda mıyız, yoksa ben o klipte olsaydım dollumu şu şekilde giydirirdim de kabul mu? Bu arada bugün herkes yine çok şıktı, ben de ilk 10'umu alarak siftahımı yaptım.D Tekrardan yorumlar için teşekkür ederim. Ayrıca bloğuna yazdığım yazıya herkesi bekliyorum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim, bayılıyorum o şarkıya ben :D

      Hayır, illa oradan bir kombini baz almak zorunda değilsiniz. Önemli olan klibin atmosferini yakalayabilmeniz daha çok.

      Bloguna geliyorum hemenn

      Sil
    2. Bu arada, https://youtu.be/xo5thiFkG3Q ve https://youtu.be/ch3v-Cy4iPU bahsettiğim şarkılar... Arka planda lütfen açarak dinleyin ve o atmosferi yakalayın..

      Sil
    3. AHDJADHSJDHAJDHADJHAJDHJADJA bayıldım şu an, müzikleri uygun şekilde dinleyerek konseptini okudum ve konseptin 100 kat falan daha iyi oldu. Bu ikonik diziyi -LOTR'dan daha iyi, tartışmaya kapanabilir- bize tekrar hatırlattığın için teşekkürler, gidip Franz Kafka'nın Dönüşüm'ü yazmadan önce izleyip ilham aldığı, Burak'ın örümceğe dönüştüğü bölümü izleyeyim bari

      Sil
    4. 2-3 yıldır Hades, Hitler ve Karındeşen Jack'in aynı masaya oturup yemek yedikleri sahneyi arıyorum... Lütfen bulan varsa yeşillendirsin...

      Sil
    5. Hades'in aşk şiiri bölümünü şiddetle tavsiye ediyorum.

      Sil
  5. Bugün herkes harikaydı gerçekten ♥ yine eğlenceli şeyler çıkacakmış gibi duruyor bakalım. Ve daha dün Beyonce'nin Lemonade albümünü silip süpürdüm. :D Bu da albümden çok sevdiğim bir şarkı ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lemonade'in çıktığı zamanı ve yarattığı hype'ı hala unutamıyorum yaa. İnanılmaz bir albüm gerçekten, albümün filmini de hala bilgisayarımda tutuyorum :D

      Kombinlerinizi de merakla bekliyoruum.

      Sil
  6. Beyoncé'yi kimler tercih edecek ve ortaya neler çıkaracaklar çok merak ediyorum örnek kombin harika olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim, beğenmene çok sevindim ♡

      Sil
  7. SENA shovturkiye23 Mayıs 2020 00:46

    Ben kesinlikle Beyonce seçerdim çünkü canım aşkım :D Örnek kombinde de en çok onu beğendim. İnşallah yine harika kombinler görürüz kızlarda :*

    YanıtlaSil
  8. Kombini kendi üzerimizde mi yapmamız gerekiyor ? Yoksa kendimizden başka bebek kullanarak kombin yapabilir miyiz ? Bunun hakkında bir bilgi göremedim.Cevaplarsanız sevinirim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım İBS'yi yeni gördün canım, şuan bu yarışmada yarışanlar bir hafta önce seçilmişti. Sadece seçilen kişiler yarışıyor bu yarışmamızda, sonradan katılım almıyoruz fakat bu yarışma bittikten kısa zaman sonra isteğe göre yenisini düzenleyebiliriz. :)

      Bu arada soruna gelecek olursak yarışmacılar kendi bebeklerinden başka bebekleri kullanamazlar ne yazık ki. :)

      Sil
    2. Evet önceden seçildiğini biliyorum.Kuralları falan okudum <3 Sorumu cevapladığınız için teşekkürler.

      Sil

Yorum Gönder