Ana içeriğe atla

It Girls Yeni Koleksiyonu!


Herkese Merhabalar!

Stardoll'da uzun zamandır her cuma rengi değiştirilmiş ürünlerin yayınlandığı bu It Girls koleksiyonunda çoğu kişinin fazlasıyla sevineceği ürünler bulunuyor. Önceki koleksiyonlarda olduğu gibi bu koleksiyonda da limitli ürünlerin yeniden renklendirilmiş hali var. Özellikle beni görüne şaşırtan ürün Car Ears Sparkle Tiara oldu. Bildiğiniz gibi bu ürünü bulmak hem çok zor hem de satan kişiler ürün için 600sd den daha fazla fiyata satmak istiyor. Böyle nadir bir ürünün koleksiyonda olması ürünü satanlar için moral bozucu olsada uzun zamandır arayanlar için mutlu bir haber. Fakat Le koleksiyonuna ait bu ürünün orijinal versiyonu hareketli parlama efektine sahipken It Girls'e gelenlerde bu efekt yok.

Ürünlerin fiyatlarına gelecek olursak 6 sd ile 22 sd arasındalar, hiç sc ürün bulunmuyor.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? Düşüncelerinizi bizimle paylaşmayı unutmayın! :)






Kullanıcı adıyla beraber koleksiyon hakkındaki yorumlarını yazanlar arasından bir kişiye çekilişle It Girls koleksiyonundan beğendiği 50 sdlik dilek listesi ürünlerini hediye edeceğim. (Blogda aktif olarak yorum yapanlar arasından çekiliş yapılacaktır.) 

Çekiliş 24/05/2020 tarihinde sona erecektir.

Ürünleri dilek listenize eklemeyi unutmayın lütfen! ♡

Yorumlar

  1. Aaaayy ben bu haftadan da umudumu kesmiştim ama çok güzel bir kapanış oldu. O taç benim favorilerimden değil ve o kadar pahalıya satılmasının bir anlamı olduğunu düşünmüyorum açıkçası. :D Benim en çok sevindiğim antidote kazak oldu çünkü o kazağı bazaarda saçma sapan fiyatlara satıyorlardı resmen. 700-800 sd diyenleri bile duydum. Chanel takımlar da güzel fakat orijinal rengi en iyisiymiş. :D Güzel bir koleksiyon bence. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 700 800 diyen kimse o kuralları çiğniyor. Ekran görüntüsü alıp stardoll a şikayet edebilirsin

      Sil
    2. Bana değil başka birine yaptığı yorumda görmüştüm. Sonra o sayfayı kaybettim öyle kaldı şikayet işi. Hala hatırlayamıyorum kullanıcı adını. :D

      Sil
    3. Yuh, o kazak daha yeni gitti Plaza'dan ne ara o kadar değerlendi. Bence daha ucuza bulursunuz zaten :D

      Sil
    4. evet ben de daha yeni kalkan bir ürün olduğu için bu kadar abartmalarına çok sinirleniyordum iyi oldu böyle :D

      Sil
  2. Bu koleksiyon yüzünden bir sürü stardollar aldım yine.Chanel takım ve kırmızı ceket favorilerim oldu büyük ihtimalle az sonra tekrar oyuna girip koleksiyonun diğer yarısını da alacağım.

    YanıtlaSil
  3. Tüylü mavi ceket orijinaliyle aynı renkte mi bana mı öyle geldi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır değil it Girls e gelen gökyüzü mavisi biraz daha koyusu renk olarak

      Sil
    2. Acaba stardoll adını yazabilir misin?

      Sil
  4. Sanırım haftalardır gelen en iyi koleksiyon oldu. Sınav döneminde olduğum için oyuna para yatırmayı düşünmüyordum ama bana biraz tereddüt ettirdi. Hepsi olmasa da büyük bir kısmını alacağım gibi görünüyor.

    YanıtlaSil
  5. En iyi renklendirilmiskoleksiyon. Renklerde o acayip yesil yok :D :D ucuyorum bennnn

    Cat ears'i Ozlem ariyordu yanlishatirlamiyorsam. Albumunde vardi sanirim. En cok o sevinmistir :) Ben tum urunleride sevdim. ilk kattaki ceketler en sevdiklerim oldu sanirim. Chanel top ve eteklerde guzel. cantalarin renkleri biraz acayip duruyor. Ortasi beyaz gibi. O hosuma gitmedi :/ Guzel yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahsjahaha evet çok sevindim ama parlamıyorlar ya :(

      Sil
    2. Ben sabah gordugumde hic fark etmemistim onu. Face'den ogrendim. Parlamadiklarini elestirip asil urunun fiyatinin dahada degerleneceginden bahsediliyordu. Biri 5k'ya satmis hatta :o Ama koleksiyon yayinlanmadan hemen once :D

      Sil
    3. Bence daha da değerlenmesi biraz zor :D Kimse normalde ödenen fiyatın üstüne çıkmayı kabul etmez diye düşünüyorum. Hele ki ışıltısını ufak yöntemlerle ekleyerek 12 SD'ye alma imkanı varken :D

      Sil
  6. Daha dün gece Eymen'le yarın bizi nasıl kötü şeyler bekliyor acaba diye konuşmuştuk, çok şaşırdım. Cidden çok iyi parçalar var koleksiyonda. Bazı renkli kıyafetlerin rengi hoşuma gitmedi gerçi ama onlar da çok az zaten. Kendall'ın House of Harlow 1960 x Revolve elbisesinin bu versiyonları aşırı iyi olmuş. Cat Ears'ı görünce inanamadım, keşke parlasalarmış. Umarım düzeltilir ya

    Bu arada Begüm beni de çekilişe aallll aaahahdjahdhahahah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hsdghjsdgshj cidden sabah uyanınca gördüklerim karşısında şoka uğradım resmen :D

      Sil
  7. Oyuna ara verdiğim dönem o kazaklardan gelmiş, insanların üstünde gördükçe kıskanıyordum çünkü çok tarz.D Hepsi çok kullanışlı duruyor umarım çekilişi kazanırım nickim dressymisscrazy.D

    YanıtlaSil
  8. Ben aşırı beğenmedim çünkü kürk ve kazakların çoğunun orjinali bende var ve pek giydirdiğim söylenemez. Güzel ama benim pek sevdiğim parçalar değil. Sadece o tilkili kürkü başta sevdim ama o da fare gibi gözüküyor ürküttü :( Sub body jewelery'i beğendim. Dior ayakkabılar güzel. Cat ears'a gelince orjinalinin aşırı kalitesiz versiyonu gibi. Yakınlaştırınca acayip kötü duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten ya, o tacın en büyük olayı ışıldamasıymış onu gördük :D

      Sil
  9. SENA shovturkiye22 Mayıs 2020 18:04

    Bayıldığım bir koleksiyon oldu. It Girlsün renklendirilmiş koleksiyonlarının en iyisi bu. Bu kadar bekletmelerine değdi sanırım. Bazı ürünleri getirmeleri beni çok şaşırtıyor. Limitli ürünler gelemez deyip getiriyorlar ya çok komik :D

    Ama benim işime yarıyor, Antidote kazak, Balenciaga ceketler, çantalar benim hep bayıldığım ama kaçırıp alamadığım ürünlerdi. Eymenin de dediği gibi çok pahalıya satıyorlardı gerçekten iyi oldu.
    Keşke bazı renkleri scye satsalardı. Bu sefer hepsi sd olmuş.
    Chanel takımı zamanında yazısı kalitesiz geldiği için almamıştım, bunlar içinde aynısını düşünüyorum ama fiyatları ucuz olduğu için alacağım. Gerçi çoğu ürünü alacağım, almayacağım neredeyse hiç yok.
    Geçen birisinden alexander mccqueen takıyı alacaktım, pahalı fiyat verdi diye almamıştım. Bu iyi oldu :D
    Bayıldım koleksiyona resmen. Car Ears Sparkle Tiara benim beğendiğim bir ürün değildi ama çoğu kişinin isteyebileceği bir ürün olduğunu düşünüyorum. Belki bir tanesini alırım, satmak için.

    YanıtlaSil

  10. bu hafta gelen vasat looklardan sonra ilaç gibi geldi stardoll artıkk daha güzellllllll ve ucuz fiyatlar eski gelen kıyafetlere gçre bir tık daha pahalı ama olsunnnn
    en sevdiğim herşeyi beğendim koleksiyondaki

    YanıtlaSil
  11. Sonunda gelmesine çok sevindim ya cidden güzel parçalar var iyi oldu valla gelmesi ee sonuçta kaç haftadır bekliyorduk :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder