Ana içeriğe atla

Stardoll Spoilerlarını Nasıl Buluyoruz?


Herkese Merhabalar!

Son zamanlarda Stardoll gruplarında Spoiler linklerini ve nasıl açıldıklarını soran bir çok kullanıcı gördüm ve bu konu hakkında bir blog yazısı hazırlamak istedim.

İlk olarak bu linklerin açılması için mobil uygulama olan Puffin'i veya Internet Explorer'ı kullanabilirsiniz. Ne yazık ki Chrome artık Flash destekli olmadığı için Chrome'da linkler açılmıyor.

Bir sonraki spoilerların ne zaman yayınlanacağı tamamen Stardoll'a bağlı bir durum. Hemen ürün gelmeden yayınladıkları da oluyor bir kaç gün önceden yayınladıkları da.  Şu aralar pek heyecanlı şeyler gelmiyor olsada limitli koleksiyonların geleceği zamanlarda günlük olarak girip kontrol etmede fayda var. :)




Mağaza Linki
http://www.sdcdn.com/cms/shop/level/level_files/as3/10227.swf

Kırmızı yazılmış sayının rakamlarını değiştirerek bir sonraki mağazayı görebiliyorsunuz.  


Ürün Linki
http://sdcdn.com/cms/items/0/87554.swf

Kırmızı yazılmış sayının rakamlarını değiştirerek bir sonraki ürünü görebiliyorsunuz.  



Umarım herkese yardımcı olacak bir yazı olmuştur. Merak ettiğiniz şeyler olursa aşağıya yorum olarak bırakabilirsiniz. :)


Yorumlar

  1. SENA shovturkiye4 Mayıs 2020 03:56

    Aa ben facebookta falan yayınlanıyor sanıyordum, site bilmiyordum teşekkürler vallahi Begüm yararlı oldu. Bu siteye bakabilmek için Internet Explorerin yavaşlığına katlanmak zorunda kaldım, ölüyordum ahahah. Ve ürün linkinde elbiseden sonra iki ürün var. Onlar mı gelecek yani? Yine ramazanla ilgili ürünler gibi duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük ihtimalle yarışma hediyeleri olacak onlar diye tahmin ediyorum, elbise yarışma hediyesi olmuştu çünkü. :)

      Sil
  2. Çok teşekkürler Begüm, güzel bir bilgilendirici yazı olmuş ☺

    YanıtlaSil
  3. nasıl ya nasıl rakam değiştirecez rastgele mi rakam yazıca anlamadım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rakamı her seferinde bir ilerletmek gerekiyor. Son kaldığın spoilerı bir yere not edersen daha rahat olur

      Sil
  4. Peki bu spoilerde yeni bir seri gözüküyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürün linkinde gelecek olan her şey gözüküyor moda, dekor ya da güzellik diye ayrım yok. :)

      Sil
  5. İndirirseniz zarar veriyor bilgisayarınıza sakın kanmayın bunlara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayara indirmelik herhangi bir şey vermedik sadece Chrome da link sorun çıkarıyor onun dışında yukarıda bahsettiğim tarayıcılarda sorunsuz çalışıyor linkler. Ayrıca linklere girmek için üye girişi de yapmanıza gerek yok. İsteyenler gizli sekmede rahat rahat girip bakabilirler :)

      Sil
  6. Zaten gelen ürünleri gösteriyor bunlar spor değil ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünler plazaya gelmeden önce burada paylaşıldığı için spoiler diyoruz zaten :)

      Sil

Yorum Gönder