Ana içeriğe atla

Ramazan Bayramı Özel Çekiliş!


Herkese merhaba!
Bayrama yaklaşırken kulübümüz Modam.Stardoll ve blogumuzda ortak bir şekilde çekiliş düzenlemeye karar verdik. 




Bu çekilişte 1 kişi 50 Stardollar dilek listesi ve yukarıdaki Nitielll...... tasarım dudağı, 1 kişi ise 50 Stardollarlık dilek listesi ödülünü kazanacak! 

Çekilişin şartlarına gelirsek:

♡ Çekiliş 26.05.2020 tarihinde sona erecektir.

♡ Çekilişe katılmak için bloga abone olmanız gerekiyor. (Nasıl abone olacağınızı bilmiyorsanız bu linkten öğrenebilirsiniz.) Katılan kişilerin ister klübümüzde açtığımız çekiliş konusundan, isterlerse de bu yazının altından katıldıklarını belirtmeleri ve hangi adla blogumuzu takip ettiklerini yazmaları gerekiyor.

♡ Katılımcılar en az 25 level olmalı. Bunu sahte hesaplarla katılımı engellemek için yapıyoruz, eğer hesabınızın kapatılmış olması vs. özel bir durumunuz varsa bize mesaj yoluyla ulaşıp durumunuzu yazabilirsiniz.

Herkese şimdiden güzel bir bayram diliyoruz! Bu sene bütün sevdiklerimizle bir arada olmak mümkün olmasa da bunun telafisini önümüzdeki bayramlarda en iyi şekilde yapacağımıza inanıyorum.  ♡





Kazananlara hediyeleri verilmiştir. :)

Yorumlar

  1. Süpersiniz kızlar ben de katılıyorum :D Herkese iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  2. Katiliyorum :) Iyi bayramlar kizlar. ^-^ Elimi opeene harclik veriyorum nvzfhxcg Bilginize... :*

    YanıtlaSil
  3. Katılıyorum. (Şevval ismiyle takipteyim)

    YanıtlaSil
  4. SENA shovturkiye23 Mayıs 2020 17:43

    Yaa çok tatlısınız. Katılıyorum

    YanıtlaSil
  5. katılıyorum kiki kaftan

    YanıtlaSil
  6. Katılıyorumm, iyi bayramlar şimdideen ♥

    YanıtlaSil
  7. katılıyorum -twinoflove

    YanıtlaSil
  8. Katılıyorum ben de, teşekkürler böyle bir çekiliş için, bu arada herkese hayırlı bayramlar♥️

    YanıtlaSil
  9. FAKAT BENİM HESABIM 2.5 AY ÖNCE KAPATILMIŞTI. YENİDEN AKTİFLEŞTİRDİM. LEVELİM DE SIFIRLANMIŞ ŞU AN ANCA 22 LEVEL OLABİLDİM

    YanıtlaSil
  10. şeyma/clounique24 Mayıs 2020 01:03

    katılıyorum @clounique

    YanıtlaSil
  11. Katılıyorum :folivora

    YanıtlaSil
  12. Katılıyorum. Stardoll adım : z3yn3q

    YanıtlaSil
  13. Herkese iyi bayramlar dilerim :)
    Çekilişe katılıyorum doll: JBloveirem

    YanıtlaSil
  14. İyi Bayramlaar🍭🍬 Çekilişe katılıyorum doll-innPretty

    YanıtlaSil
  15. katılıyorum star123peri6

    YanıtlaSil
  16. Katiliyorum _aslim_ :)

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder