Ana içeriğe atla

Modam Stardoll İBS - 4. Gün: Kovboy Tarzı





KOVBOY TARZI
Herkese Merhabalar!
İBS yarışmasının dördüncü günün konsepti Kovboy Tarzı!
Genel olarak bu tarz internette Cowgirl tarzı olarak geçiyor.
Cowgirl tarzının yıldız parçaları genel olarak süet ceketler, battaniye büyüklüğündeki pelerinler, büyük tokalı kemerler, püsküller, kısa botlar, dizin hemen üstünde biten çizmeler, uzun etekler, hafif bol elbiseler, ekose gömlekler ve kot ceketler. Bu tarzda her ne kadar toprak tonları çoğunlukta kullanılsa da bizim tercihimiz sizin alışılmışın dışındaki renkleri kullanmanız.

 


 Kombininizi puanlarken dikkat edeceğimiz noktalar:
Kombininiz Kovboy tarzını yansıtıyor mu?
- Bir üst ve alt kısmı bir araya getirmekten daha fazlasını yaptınız mı? Alışılmışın dışına çıktınız mı?
- Seçtiğiniz parçalar birlikte uyumlu mu?

Jüriler olarak sizlere bu yazıda hem örnek resimler hem de örnek kombinler ekledik. Umarım hoşunuza gider ve sizler için yararlı olur. :) 




Bugünün konsepti sırasında size ilham verebilecek bir şarkı:






Dünkü "Ekose" konseptimizin en iyileri:



Eymenn:

ayselevi123'ün yorumu: Kombinini görünce direkt aşık oldum. O kadar iyi olmuş ki başka ne söyleyebilirim bilmiyorum. Ayakkabıların bu kombinde benim için yıldız parça oldu.  - 10

kadish'in yorumu: Bayıldım! Baştan aşağı muhteşem görünüyorsun, ama o çizmeler beni direkt benden aldı. Siyah düz bir çizme yerine bu parçayı kullanman ekstradan hoşuma gitti. Konseptine tamamen uyup bir yandan çok şık detaylar katmışsın. - 10



miss_ceren_2009:

ayselevi123'ün yorumu: Kombinine gerçekten bayıldım. Ceketi sade parçalarla bileştirerek çok şık bir görünüm yaratmışsın. - 9

kadish'in yorumu: Söyleyecek çok bir şey yok, çok şıksın. Çantanı da kahverengi seçseydin ceketini destekleyecek siyah-beyaz dışı bir renk katmış olurdun bence. Konseptine uygunsun :) - 9



StarMelike.star:

ayselevi123'ün yorumu: Kombinin çok şık görünüyor, çok hoşuma gitti. Sade ve şık olmuşsun. Sadece bu kombinle şapka çok güzel giderdi bence.  - 9

kadish'in yorumu: Kombinin tam seçtiğin konsepte göre ve çok hoş. Kolyen üstüne çok yakışmış. Çantanı renkli seçseydin kombin biraz daha hareketli olabilirdi. - 9

Yarın için herkese bol şans!

Yorumlar

  1. Normalde hafif klişe bir kombin yapacaktım ama sizin verdiğiniz muazzam örnekleri de görünce kendimi yine zorlamaya karar verdim. Umarım kombinin sonunda kendimden 'başaramadık abi' minvalinde bir replik duymam.D Bu arada bugün ilk üçe giren herkes çook şık, tebrikler.D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahshjhdja çok teşekkürlerr, beğenmene çok sevindim :D

      Sil
  2. Tavsiyeler ve güzel yorumlarınız için çok teşekkürler kızlar. ♥ Bu yarışma çok eğlenceli geçiyor, çok mutluyum katıldıgım için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu arada şarkıyı ilk defa dinliyorum ve bayıldım!!!!!

      Sil
    2. Biz teşekkür ederiz katılımınız içinn, aynı şekilde keyif alıyoruz cidden. Şarkıyı beğenmene çok sevindim çünkü konseptlere şarkı koyma fikrim sırf bunu koyabilmek için ortaya çıkmıştı ahahdjaafa

      Sil
  3. SENA shovturkiye21 Mayıs 2020 16:53

    Çok sevdim örnek kombinleriii harikalar. Kovboy tarzı benimde Stardollda çok yaptığım bir tarz. Ekoseler ise çok güzel olmuş, Eymenim en çok puanı almış daha da mutlu oldum. Herkesin kombinlerine bakmaya çalışıyorum, herkes çok iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim canımmmm çok teşekkür ederimmm ❤

      Sil
    2. Çok teşekkürler Sena ❤

      Sil
  4. Ayyy bu kovboy kombinler harika olmus. Iki farkli tarz yapmaniz hos olmus. Tebrik ederim ekosenin en iyilerini :) Bol sans kizlar ^-^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder