Ana içeriğe atla

Modam Stardoll İBS - 8. Gün: On Wednesdays We Wear Pink





ON WEDNESDAYS,
WE WEAR PINK








Herkese Merhabalar!
İBS yarışmamızın 2. haftasının üçüncü gününde konseptimiz On Wednesdays, we wear pink! Bu konsept Mean Girls filminde ikonik bir replik olan "On Wednesdays, we wear pink" lafından ortaya çıkıyor. Hazır çarşamba gün gelmişken bu güne uygun bir konsept seçelim istedik. Bu konsept için kombininizin çoğunun pembe renkleri içermesini istiyoruz.


Kombininizi puanlarken dikkat edeceğimiz noktalar:
- Pembe rengi ağırlıklı olarak kullandınız mı, tüm kombine yayabildiniz mi?
- 
Bir üst ve alt kısmı bir araya getirmekten daha fazlasını yaptınız mı? Alışılmışın dışına çıktınız mı?
Seçtiğiniz parçalar birlikte uyumlu mu?

Jüriler olarak sizlere bu yazıda hem örnek resimler hem de örnek kombinler ekledik. Umarım hoşunuza gider ve sizler için yararlı olur. :)






Kombininizi yaparken size ilham verebilecek bir şarkı:




Dünkü "20ler Modası" konseptimizin en iyileri:



ayselevi123'ün yorumu: Çok hoş bir kombin olmuş. Takılarına özellikle bayıldım. Sadece çantanın rengi çok hoşuma gitmedi. Golden rose bir renk çanta bu kombinle daha uyumlu olurdu gibi geldi bana.  - 9

kadish'in yorumu: Bayıldığım bir kombin oldu. Kendi seçtiğin temaya da aşırı uygunsun. Kullandığın aksesuarlar mükemmel olmuş. - 10



ayselevi123'ün yorumu: Güzel bir kombin olmuş. Renk seçimin hoşuma gitti. Elbisenin altına beyaz veya pembe şeffaf bir çorap giysen daha hoş olurmuş bence.  - 9

kadish'in yorumu: Kombinine hayran kaldım. Baştan aşağı 20ler ruhunu yansıtmışsın. Ayrıca pembeyi çok iyi kullanmışsın, önümüzdeki günün konseptine bile gidermiş bu kombin :) - 10




ayselevi123'ün yorumu: Eteği elbise olarak kullanman ve çantanla uyumlu olmasına bayıldım. kullandığın takılarında bu parçalarla uyumu çok çok iyi duruyor. Çok iyi bir kombin olmuş. Sadece ayakkabının birazcık daha soluk renkli bir beyaz olmasını isterdim.  - 9

kadish'in yorumu: Seçtiğin renklerden aksesuarlarına çok çok iyi bir kombin yapmışsın. Diyecek çok söz bulamıyorum, harika görünüyorsun. - 10

Yarınki konseptte herkese başarılar!

Yorumlar

  1. Hahahahha gerçekten bu konseptle bile olurmuş Özlem :D Ve Mean Girls çok severim, konsepti görünce çok mutlu oldum. Yine çok eğlenceli olacak benim için. Örneklere de diyecek bir şey bulamıyorum artıkkk ♥

    YanıtlaSil
  2. Kizlarin dunku kombinleri cok guzel olmus. Harikasiniz. Bugunun konseptide cok guzel, pembe renklere agirlik verin kizlar. Bu arada ornak kombinlerde harika. :)

    YanıtlaSil
  3. SENA shovturkiye27 Mayıs 2020 18:56

    Eymenim tebriklerr biliyordum yüksek alacağınıı ♥ örnekler yine mükemmel zaten Mean Girls yani benim bebeğim olan bir film :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder