Ana içeriğe atla

Ramazan Interiorları!


Herkese merhaba!
Bugün iki eski Ramazan interioru Starplaza'da tekrardan satışa sunuldu.



İlk interior 2011 yılında yapılan Ramazan etkinliğinin arka planıydı. Bu etkinlik Yılbaşı Takvimi gibi Ramazan ayı boyunca her gün yeni bir ürün ile karşılaşıyorduk.


İkinci interior 2016 yılında Ramazan ayında yayınlanan Windows on The World'un Ramazan'a özel koleksiyonun arka planıydı.



Arka planlar;


Windows on the World - Ramadan Interior (45 Stardollar)


Windows on the World - Ramadan 2016 Interior (45 Stardollar)

Siz interiorları sevdiniz mi? Görüşlerinizi bizimle paylaşmayı unutmayın! :)

Yorumlar

  1. 1.'sini cok sevdim. Benim cok hosuma gitti. Anlasilan bu haftayi bu interiorlarla kapatacagiz. Neden it girls gelmiyor anlamis degilim :/

    YanıtlaSil
  2. Ee it Girls neden gelmedi ki kitlediler bu hafta bize interiorları :( yani stardoll'a sinir olmamak için kendimi zor tutuyorum gerçekten ama oldum sinir oldum şuan. Geçen hafta o vasat dekor ürünlerini getireceklerine bu odaları yayınlasalarmış biddahaki haftadan ümidimi kestim ben :(

    YanıtlaSil
  3. SENA shovturkiye15 Mayıs 2020 15:26

    Lütfen artık It Girls gelsin gerçekten bunlar sıktı. Her seferinde heh bu sefer gelecek diyorum ama başka kötü bir şey geliyor, bıktım.

    YanıtlaSil
  4. It girls gelmemesi dışında sanki bana biraz pahalı geldi. Alır mıyım bilmiyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder