Ana içeriğe atla

Modam Stardoll İBS - Başvurular ve Bilgilendirme


Herkese merhaba!
18.05.2020 Pazartesi gününden itibaren Stardoll'daki blog klübümüz Modam.Stardoll'da 2 haftalık bir İBS başlatıyoruz. Yarışmanın başvuruları 19.05.2020 akşam saatlerinde bitecek. Başvuruları sadece klüpten alıyoruz.



💕 İBS, iki hafta boyunca hafta içi her gün sürecek. İki haftanın sonunda en çok puanı alan kişiye 100 Stardollar dilek listesiyle beraber yukarıda gördüğünüz Skyne tasarımı 3 partlık saçı hediye edeceğiz. Puanların yakınlığı durumunda üst sıralardaki diğer yarışmacılarımıza da bazı sürprizlerimiz olacak.

💕 Jüride ben, Begüm ve konseptlerle beraber duyuracağımız bir başka üye olacak.

💕 Her gün en yüksek puanı alan 3 yarışmacı, blogda kombinlerinin yorumlarının yanında ufak notlarla beraber paylaşılacak. 

Klübümüze gitmek için buraya tıklayabilirsiniz. Tarzına güvenen herkesi bekliyoruz!

Yorumlar

  1. Katılsam mı hiç bilemiyorum ya .Katılmasam bile hergün takip edeceğim eminim harika olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SENA shovturkiye17 Mayıs 2020 16:12

      Kızlar hiçbiriniz katılmamışsınız o zaman ben İBS takipçisi olacağım sadece :D

      Sil
    2. Hahsajdahjah evet nerdesiniz yaa

      Sil
    3. hhdsajdhasj ya ben bu ara biraz yogunum yetişebilir miyim diye düşündüğümden emin olamadım katılıp katılmama konusunda :D

      Sil
    4. Katilin kizzzz. Basarim evinizi jwgejh :D :P Hadi bende katilacagim :*

      Sil
  2. 1 hafta olursa eğer katılacağımmmmmm 2 hafta çok uzun geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emin ol bunun suresi diger kuluplere gore az. :D 3-4 hafta yapanlar var. ^-^

      Sil
  3. Yaa su anda oyunda degilim kac kisi katilmis katilmamis goremiyorum. Katilin hadii... Ben dusunuyordum ve yeni karar verdim. Sabah kulupte basvuru yaparim. Sizsiz olmazzz :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meyraa sen öyle deyince başvurasım geldi cidden :D Hepimiz katılalım o zaman yaa ne olacak :D ♥

      Sil
    2. Şu an Begüm'le katılımcıları seçiyoruz, başvuracaksanız katılın hemeeen :DD

      Sil
    3. Yaa ben cikmistim goremedim mesajini Ozlem :/ Baya iddiali kisiler varmis. Unuttum bugunun pazartesi oldugunu.. :/

      Sil
    4. Bir de sabah kulupte basvururum yazmisim. sabah zaten pazartesi dsjhgh cok acayipim :/

      Sil
    5. Herkesi heveslendirip kendi başvuruları kaçıran koca yürekli Meyra..

      Sil
    6. :D :D Vurma yuzume Ozlem. Ben unuttum pazari pazartesiyi yaa. :( Saglik olsun

      Sil
    7. Hahahahah ama çok tatlısın Meyra ya :D ve karıştırma konusunda hepimiz öyleyiz bence :D

      Sil
    8. Ben içinde bulunduğumuz tarihi İBS sayesinde öğrendim

      Sil
  4. Birazcık geç gördüm ama hemen katıldım.D Tarzıma güvenmiyorum ama böyle yarışmaları seviyorum ya.D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin o halde! :) Umarım güzel bir yarışma olur ve hepimiz keyif alırız <3

      Sil

Yorum Gönder