Ana içeriğe atla

Modam Stardoll İBS - 3. Gün: Ekose






         
            EKOSE


Herkese Merhabalar!
İBS yarışmasının üçüncü günün konsepti Ekose!
Bu konseptte kombininizde en az bir ekose parça olmasını istiyoruz.
İsterseniz sadece üstünüz için isterseniz sadece altınız için, hatta isterseniz tüm kombininizi ekose parçalardan oluşturabilirsiniz, tamamen size kalmış.




Kombininizi puanlarken dikkat edeceğimiz noktalar:
-
Kombininiz en az bir adet ekose parça içeriyor mu?
- 
Bir üst ve alt kısmı bir araya getirmekten daha fazlasını yaptınız mı? Alışılmışın dışına çıktınız mı?
- Seçtiğiniz parçalar birlikte uyumlu mu?

Jüriler olarak sizlere bu yazıda hem örnek resimler hem de örnek kombinler ekledik. Umarım hoşunuza gider ve sizler için yararlı olur. :)



Bugünün konsepti sırasında size ilham verebilecek bir şarkı:



Dünkü "İkili Renk Seçimi" konseptimizin en iyileri:



_aslim_:

ayselevi123'ün yorumu: Gayet hoş bir kombin olmuş. Renk tonlarının uyumu da hoşuma gitti. Bu kombinle büyük bir kolyeyi kombinleyebilirdin.  Çok söyleyebileceğim bir şey yok güzel bir kombin. (: - 8

kadish'in yorumu: Kombinine bayıldım. Renkleri birbiriyle çok iyi kullanmışsın, yeşilden mora geçişler mükemmel görünüyor. Hem neon renk hem de kürk kullanıp birbirlerini çok iyi dengelemelerini sağlamışsın. - 10



busebegum:

ayselevi123'ün yorumu: Pembe-turuncu kombinini çok beğendim. Pantolon ve ayakkabının uyumlu olması kombinin daha canlı durmasını sağlamış. Soft pembe bu turuncu ile çok iyi gitmiş bence. Sadece tişörtün daha canlı bir pembe olabilirdi. Onun dışında çok başarılı bir kombin (: - 9

kadish'in yorumu: Konseptin harika :) Hem pastel tonlar hem de canlı tonlar kullanmanı çok sevdim. Çok güzel görünsen de üst kısma da biraz turuncu dağıtmış olmanı isterdim, takı veya gözlüğünü bu renkte seçebilirdin diye düşünüyorum. Tişörtünü sevemedim, bu kombinde çok beyaz kaçmış gibi geldi bana. - 8



serhanservet670:

ayselevi123'ün yorumu: Kombinine bayıldım gerçekten, aşırı iyi olmuş. Morun aynı tonlarını kullanman kombine ayrı bir hoşluk katmış. Sadece yeşil rengi mor renge göre daha az kullanmışsın o biraz sönük kalmış. Yeşil ceket veya kemerle kombini tamamlayabilirdin. (: - 8

kadish'in yorumu: Çantan dışında muhteşem görünüyorsun. Bu kombine yeşil bir çanta alabilirdin diye düşünüyorum, bu haliyle mor fazla baskın duruyor. Aksesuarlarını sevdim. - 9


Yarın için herkese bol şans!

Yorumlar

  1. Demek Fancyyyyyy :D Ornek kombinler herzaman ki gibi cok guzel olmus. Kizlarn bugunki kombinleri de hosuma gitti. Bakalim yarin kimler ilk 2-3'e girecek. :) Bende televizyon izliyorum sanki, hskgejwdgxh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz, ben de çok heyecanlanıyorum artık kombinleri beklerken :D

      Sil
  2. teşekkür ederim :D yarın için herkese başarılar :)) çok heyecanlı oluyor

    YanıtlaSil
  3. Yarışmayı geç gördüğüm için aşırı üzgünüm. Umarım bu bittikten sonra hemen yeniden yaparsınız. Katılmak için can atıyorum. Harikasınız kızlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için çok teşekkürler <3 Bittikten bir süre sonra yenisini yapmayı düşünüyoruz, bekleriz :)

      Sil
  4. SENA shovturkiye20 Mayıs 2020 15:23

    Şarkıya bayılıyorum :D tebrikler kızlar, kombinler yine çok güzel. Ben bu ekose için çok heyecanlıyım çünkü güzel şeyler çıkartabileceklerini düşünüyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederizzz. Cevabım biraz geç oldu ama sen haklı çıktın, bugünkü kombinler çok iyiydi :D

      Sil
  5. Kommbinler yine harika olmuş kızlar. ellerinize sağlık ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, sizin de ellerinize sağlık ♥

      Sil

Yorum Gönder