Ana içeriğe atla

bts_fire ile Röportaj!



Herkese merhaba!
Stardoll'da yaptığımız röportajlar serisine blog üyeleriyle de yaptığımız röportajları eklemek istedik ve ilk röportajı bloğumuzun başından beri yanımızda olan bts_fire ile yapmaya karar verdik. Umarım bu seri hepinizin hoşuna gider! 

S: Stardoll oynamaya nasıl başladın ve ne kadar süredir oynuyorsun?
C: 2013 yılında bir arkadaşım önermişti. Aslında önermedi 😀 Arkadaşım benden iki yaş küçüktü. O zamanlarda benim Facebook’uma girerek arkadaşlarıyla konuşur, oyunlar oynardı.  Stardoll’u da benim Facebook’uma bağlamış. Ben de Facebook’ta görüp oynamaya başlamıştım. Meğerse onunkini oynuyormuşum. Çok sayıda Stardollar’ı ve Starcoins’i gitmişti kızın benim yüzümden.  😀 Sonra mecburiyetten bana da açtı. Eminim içi gitmiştir giden Sdlerine 😀 Eski hesabım aktif olmadığımdan dolayı kapandı. E-postamın şifresini de unuttuğumdan maalesef geri aktif edemiyorum. Yeni hesabım Bts_fire ve 2018 Ağustos ayından itibaren oyuna yeniden dahil oldum.  ^-^

S: bts_fire kimdir, Stardoll dışında nelerden hoşlanır ve neler yapar?
C: Çoğu kişi beni Meyra olarak bilir. Sanırım blogunuza da yazmıştım Meyra isminin dolluma ait olduğunu. Bunun nedeni ise, ilk hesabımda biri tarafından ismim hakkında iğrenç ithamlara maruz kalmamdan dolayı değiştirmiştim. Dolluma giydirdiğim kıyafetleri, ismimin anlamına uyduramamış ve bana kötü sözler söylemişti.  Ben de oyuna yeniden geldiğimde işi garantilemek istedim 😀  Stardoll dışında yaptığım öyle çok acayip muhteşem diyebileceğim bir şey yok maalesef ^-^ Sizin blogunuzu takip ediyorum. Onun haricinde arada bir K-POP magazini falan 😀 Çok boş vaktim olmadığından şu anlık sporla ilgilenmiyorum. İhtiyacım yok falan diyormuşum 😀 Ama ileride dil kurslarına gitmeyi düşünüyorum.  Bunlar haricinde vaktim oldukça İngilizce altyazılı diziler izlemeye çalışıyorum.  Dilci olduğumdan dolayı yararı oluyor.

S: En eski üyelerimizden biri olarak blogu nasıl keşfettiğini hatırlıyor musun? Blog hakkında neler düşünüyorsun?
C: Blogunuzu Eternal.Party kulübünüzden keşfettim.  Bir ürün çekilişi yapılıyordu sanırım. Blogu ziyaret etmemiz istenmişti. Ben de ettim, abone oldum ve sürekli takipte kaldım. Gerçekten çok güzel konular vardi ve işin içerisinde emek yatıyordu. Ayrıca ilgi çekiciydi. Stardoll hakkında hiç bilmediğim şeyler öğrendim. Öğrenmeye de devam ediyorum. Teşekkürler bunlar için ^-^ Sanırım geçen sene kasım ve aralık aylarında çok aktif olamamıştım sadece. YKS’ye yoğunlaşmak istemiştim. Sonra da soluğu blogunuzda aldım hemen 😀 Blog hakkındaki düşüncelerime gelirsek de şu anda Stardoll temalı takip ettiğim 2 tane blog var. İkisini de karşılaştırırsam sizinkini seçerim. Nedeni ise çok basit. Sohbet ortamını burada daha fazla buluyorum. Ayrıca fazlasıyla aktif bir blog. Gerek röportajlar olsun, gerek koleksiyon serileri olsun, gerekse de çekilişler. Beni buraya bağlayan sizlerin emeği ve artık bir aile haline gelmemiz. ^-^

S: Stardoll'da moda-dekor-tasarım-sosyalleşme kategorileri arasında sana en çok keyif veren nedir?
C: Açıkçası sosyalleşme ve moda arasında gidip gidip geliyorum. Bence bu Stardoll’daki arkadaş çevreme bağlı. Mesela Defne diye bir arkadaşım vardı burada. 6 ay önce hesabını dondurdu. O dondurduktan sonra sizin haricinizde çok kimseyle konuşmamaya başladım. Sosyalleşmem azaldı yani. Arada bir kombin yapıp çıkıyorum. O da bazı kulüplerdeki yarışmalar için oluyor. O yüzden şu anlık moda bana en keyif veren şey. 

S:  Stardoll'da ve gerçek hayatta tarzıyla sana ilham veren kişiler kimler?
C: Stardoll için düşünmeden turkiye, gerçek ismi Nur Gilda diyebilirim. Gerçekten bayılıyorum tarzına. Boş yere Queen demiyorum ona 😀  Tarzını hep örnek almışımdır. Son birkaç aydır gözüm hep Özlem’i görüyor ama 😀 Onda da harika cevherler var. Begüm ise renkleri harika kullanıyor. Ne giydirse dolluna yakıştırıyorum. Gerçek hayatta ise tarzını ilham aldığım bir değil birkaç kişi vardır. İkisi de rapçı olan J-Hope ve G-Dragon. J-Hope istediği zaman rahat, istediği zaman da fazla cool olabiliyor. G-Dragon ise hep fazla rahat. 😀 Ben ise fazla rahat ve istediğim zaman cool olabiliyorum. 

S: Dollunun tarzını nasıl tarif edersin? Kendi hayatındaki tarzınla kıyaslayabilir misin?
C: Dollumun tarzını bileni ben alnından öpeceğim 😛😛 Çünkü benimki çok değişken. 😀 Ama gotik diyebilirim. Hem kolayca yapabiliyorum, hem de dolluma fazlaca yakıştırdığımdan tarzımın bu olduğunu düşünüyorum.  Gerçek hayatımda ise zıttı olan Billie Eilish’in neonsuz hali 😕 Harika bir uyum, öyle değil mi? ^-^

S: Stardoll'a katıldığından bu yana tarzın nasıl gelişti?
C: Tarzım bence fazlaca değişti. Google’a bts_fire Stardoll covergirl falan yazdığımda ilk CG olduğum zamanlar çıkıyor hep 😀 Allahım facia resmen. 😀 RTÜK’ten ceza yemeliyim. O kadar vahim 😀 Şimdi hem moda anlamında tarzım çok gelişti, hem de dolumun yüzü bakımından. Bu gelişme sürecinde dediğim gibi moda konusunda öncelikli olarak Nur Gilda’yi örnek aldım. Güzellik konusunda ise yasemin_woww.

S: Başardığın en zor şey neydi?
C: 😎 İlk CG kupam. İlki beni çok zorladı. Sonra birkaç kez daha denemiştim fakat o sıralar Stardoll hep kazanacak kişiyi listeye falan almıyordu. Bir sürü doll isyan etmişti. CG defterinde atışmalar falan olurdu. Beni de almamıştı 2 kez. Ama o 2 kez de NCG olmuştum sanırım. 

S: Sana ne ilham verir?
C: İlham kaynağıma göre değişir. Bazen birinde gördüğüm bir parçayı sevip alırım, kendimce uyarlamaya çalışırım. İster iyi olsun, isterse de kötü. O gördüğüm parçayı kendimce farklı bir hava katmak hoşuma gidiyor. Gerçek hayatta da böyleyim. Geçen sene 12. sınıftayken arkadaşlarla kafeye gidecektik. Biliyorsunuz ki boyuna takılan ince kemerler çok moda. Onu taktığım an annemin iğrenç bakışlarına maruz kalmıştım 😀 Komik bir şekilde "Köpekler için o. Köpekleri mi örnek alıyorsun?" diyerek gülmüştü. Bekleyin... 😮 O zaman ilham kaynağım köpek mi oluyor? 😕

S: Bu sene başına gelen en güzel şey neydi?
C: Bu sene hala başıma güzel olan ya da olacak olan hiçbir şey denk gelmedi. Bu sene benim için çok zordu. Çok yıprandım. Umarım o güzel olan şey gelir ve İngilizce Öğretmenliği kazanmış olurum. İnşallah bu isteğim ve benim gibi bu tür istekleri olan kişiler umarım bir an önce kavuşur.  

Ve son olarak Begüm’e ve Özlem’e çok teşekkür ederim her şey için. Bunları yazarak kafa dağıttım açıkçası. Dilerim ki ileride bu blog çok daha iyi yerlere gelir. İyi ki görmüşüm bu blogu. Stresli zamanlarımda beni rahatlatan tek şey sizlersiniz. Kendinize dikkat edin. Sağlıcakla kalın ^-^ 

Yorumlar

  1. Çok güzel olmuş kızlar, ellerinize sağlık okurken çok keyif aldım ♥

    YanıtlaSil
  2. SENA shovturkiye3 Mayıs 2020 18:00

    Meryemin konuk olmasına çok sevindim, güzel bir röportaj kızlar :*

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir röportaj olmuş, okurken çok eğlendim:D

    YanıtlaSil
  4. Waww gerçekten çok güzel olmuşya böyle bir seri gelmesi çok mutlu edici ben de okurken çok eğlendim açıkçası :)
    Bts_fire ile yapılması da güzel olmuş çünkü buradaki en eski blog takipçisi o ben baya önceki paylaştığınız güzel yazıları da okurken yorumlarda hep bts_fire'yi görmüştüm :)

    YanıtlaSil
  5. Ahahah süper ya çok hoşuma gitti :D

    YanıtlaSil
  6. Hepinizin eglenerek okumasina cok sevindim ^-^ Tum sorulara samimi ve gercekci cevaplar vermeye calistim. :) Hepinize cok tesekkur ederim bu surecte yanimda bulundugunuz icin. Bu blogta gercekten cok sey ogrendim. Roportajda da yazdigim gibi artik bir aile haline geldik. Modam Stardoll ailesi, Begum ve Ozlem'in onculugunde bu blogu en iyi yerlere tasiyacaktir. Buna inaniyorum. Sevgiler, saygilar ve hormetler dilerim efenimmm ^-^ Cok resmi konustum :) Bitiriyorum :D :D

    Begum ve Ozlem'e tesekkur ederim ^-^ Her sey icin...

    YanıtlaSil
  7. ♥Wouu güzel bir röportaj olmuş♥zaten röportaj serisini beğeniyorum♥Nexz ilede yaparmısınız?)

    YanıtlaSil
  8. okumasi cok eglncelydi sevdm bu roportaj konsunu :D

    YanıtlaSil
  9. Bu kiz karnaval queen'iydi sanrim suitinden baktim. ben kazansaydim cok sveinirdim buna ama sanirim sevinecegi bir olay daha gerceklesmemeis. umarim bir an once kavusur isteklerine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da sevindi kazandığına tabii ki, orada genel bir soru sorduğumuz için Stardoll'u cevaba katmaya gerek duymadı sadece. Umarım sen de kazanırsın, o da kendi diğer isteklerine kavuşur dediğin gibi :)

      Sil

Yorum Gönder