Ana içeriğe atla

Eymenn ile Röportaj!


Herkese Merhabalar! Bu haftaki üyelerle röportaj serimizin konuğu Eymenn oldu. Bu seriye blogda aktif olan ve Sohbet konularına kapak kızı olmuş üyelerle devam etmeyi düşünüyoruz. Umarım hepinizin severek okuduğu bir seri olmuştur. :)

S: Stardoll oynamaya nasıl başladın ve ne kadar süredir oynuyorsun?
C: 2008 yılının başlarıydı sanırım kuzenim oynarken görmüştüm ve çok hoşuma gitmişti. Galiba onda gördükten sonra bir hesap açtım fakat sonra onu unuttum. Aynı yılın sonlarına doğru bu hesabı açıp, serüvenime başladım. 🙂

S: Eymen kimdir, Stardoll dışında nelerden hoşlanır ve neler yapar?
C: Eymen edebiyat aşığı bir insan. Stardoll dışında yaptığım en heyecanlı şey yoga. Özellikle bu süreçte yaptığım en iyi şey bu galiba. 🙂 Ek olarak kendimce kitap, şiir analizi yapmayı çok seviyorum. 

S: Stardoll'da moda-dekor-tasarım-sosyalleşme kategorileri arasında sana en çok keyif veren nedir?
C: Sosyalleşme ve moda. İkisi olmadan Stardoll'un pek bir anlamı yok bence. Ama dekor ve tasarım konusunda yetenekli olmayı isterdim. 

S: Stardoll'da ve gerçek hayatta tarzıyla sana ilham veren kişiler kimler?
C:  Gerçek hayatta belirli bir kişi veya kişiler yok aslında. Gözüme güzel gelen şeyleri severim, estetik olsun yeter. 🙂 Stardoll'da ise daha geri döneli 2 ay olduğu için öyle kimin tarzı nasıldır pek bilemiyorum. Begüm ve Özlem'in parçaları çok güzel birleştirmesine hayranım diyebilirim şimdilik. 🙂 

S: Dollunun tarzını nasıl tarif edersin? Kendi hayatındaki tarzınla kıyaslayabilir misin?
C: Doll'umun belirli bir tarzı yok aslında. Varsa da ne olduğunu ben bilmiyorum. 😀 Ama evet kendi tarzıma benziyor diyebilirim. Abartısız, rahat bir tarzım vardır. Klasik giyinebilmeyi çok isterdim.

S: Stardoll'a katıldığından bu yana tarzın nasıl gelişti?
C: Yani 2008 yılına kıyasla çok büyük bir değişim var tabii ki. O yıllarda nasıl öyle kombinler, tarzlar yapmışım şaşırıyorum. Şu an bence doll'umun yüzü, tarzı olsun güzel bir noktaya geldim. 

S: Sana ne ilham verir?
C:  İlham kaynağım kendi ruh halim ve içimdeki sevgi galiba. Mesela o an bir parçayı çok sevmişsem o kombin çok güzel oluyor. Tam tersi içime sinmediğinde ya da o an mutsuzsam hiçbir şey güzel olmuyor. Bir de doğadan ilham almayı, doğadan ilham alınan şeyler. 🙂

S: Başardığın en zor şey neydi?
C: Geçenlerde kazandığım Hottest Design Interior. 😀

S: Bu sene başına gelen en güzel şey neydi?
C:  Öğretmenlik yapmaya başlamam ve sizlerle tanışmam tabii ki. 🙂

S: Stardoll'un eski zamanlarını oynamış ve yakın zamanda dönmüş bir oyuncu olarak şu anla eski dönemleri kıyaslayabilir misin? Eskilerden en çok özlediğin şeyler neler?
C: Eskilerden özlediğim çok şey var. Birincisi her şeyin çok fazla pahalı olması, eskiden bana bu kadar pahalı gelmiyordu. Saç, yüz, dudak tasarımları olmadığı için öyle geliyor olabilir. Yani ben oynarken güzellik salonu için bir sürü makyaj, saç boyası falan alırdım onlarla güzel olmak için uğraşırdık. Şimdi hiçbirinin değeri yok resmen, ilk geldiğimde bu beni biraz üzdü. 🙂 Ödeme sistemi değişmiş ve çok kötü olmuş, hiç memnun değilim Xsolla'dan. Ve eskiden Stardoll'da insanlar daha samimiydi. Sanki herkes birbiriyle arkadaştı öyle hatırlıyorum. Bu kadar büyük dramalar yoktu yani. 😀 Yine de bu platformu çok seviyorum. Bu yeni düzene alışmam zor oldu ama idare ediyorum. 🙂

S: Salgın sürecinde nasıl vakit geçirmeye çalışıyorsun? Yapacak aktiviteler bulamayan okurlarımıza herhangi bir önerin var mı?
C: Bu süreçte vaktimin çoğunu ders çalışmaya ya da bunun hakkında düşünmeye harcıyorum galiba. Bir de yoga. Başlayalı 7 ay falan olacak ama karantinada bedenimi ve zihnimi çok rahatlattığını hissediyorum. En azından biraz hareket ettiğim için mutluyum. Güzel okurlara illa yoga değil ama hareket etmeyi öneririm. Çünkü bedenimizin yaşı kadar yaşlıyız aslında. Ne kadar genç tutarsak o kadar iyi. 🙂 

S: Stardoll'da en sevdiğin markalar hangileri ve neden? Gerçek markalardan hangisinin ürünlerini Stardoll'da daha çok görmek istersin?
C: En sevdiğim marka LE. Yıllar önce ilk geldiğinde hayran olmuştum. Sanırım ilk olduğu için önemli benim için. Fendi, Chanel, Prada'yı çok seviyorum gerçek hayatta da favorilerimdendir. Var mı yok mu bilmiyorum ama Prada'nın Astrology Bag'inin gelmesini isterim. 

Son olarak çok teşekkür ederim bu güzel röportaj için. Çok güzel şeyler yapıyorsunuz. Sizinle karşılaştığım için çok mutluyum, iyi ki varsınız. ❤

Yorumlar

  1. Eymen harikasın ya hayattan tatmin olman çok güzel. İşini severek yapman bence çok büyük şans. Umarım mutluluğun hep sürer 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Rümeysa, sen de harikasınn. Umarım sen de mutlu olduğun işi yaparsın. ��

      Sil
  2. SENA shovturkiye17 Mayıs 2020 16:20

    Tebrikler Eymenimmm çok güzel bir röportaj olmuş kızlar. Okurken çok keyif aldım yine. Öğretmenlikte çok çok güzel yerlere gelip, çok mutlu olacağına inanıyorum �� Yoga içinde beni daha çok motive ettin :D Seviyorum senii ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyif almana çok sevindimmm ♥ teşekkür ederim, umarım sen de her zaman mutlu oldugun yerlerde olursun. :) Motive etmiş olmama çok sevindim, devamı da geliiir :D Ben de seni seviyorummm ♥

      Sil
  3. Çok keyifli bir röportaj olmuş 💕 Bu arada Astrology Bag Stardoll'a gelmedi ama Cahier serisinden 2 çanta geldi:
    https://modamstardoll.blogspot.com/2019/09/hb-prada-inspired-bag-x-cekilis.html

    https://modamstardoll.blogspot.com/2019/12/ylbas-takvimi-11-gun.html

    İkincisi Yılbaşı Takvimi ile geldiği için satın alınamıyor artık ama :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyif almana çok sevindimmm ♥

      Satın alınamıyor oluşuna üzüldüm ama velvet orchid olanı bulmaya çalışacağım :D

      Sil
  4. Eymenimmmm :* Tebrik ederim ^-^ Seni tanidigima o kadar mutluyum ki. Umarim kpss'de istedigin basariyi elde edersin ^-^ Hakkinda hayirlisi olsun ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Meyraam, teşekkür ederim. Ben de seni tanıdığım için çok mutluyum. Umarım hepimiz hedeflerimize ulaşırııız ♥

      Sil

Yorum Gönder