Ana içeriğe atla

Modam Stardoll İBS - 1. Gün: Monokrom






       
         M O N O K R O M




Herkese Merhabalar!
Cuma günü Modam.Stardoll kulübünde başvurularını aldığımız İBS yarışmasının ilk günün konsepti başlıktan da anlayabileceğiniz gibi Monokrom!
Monokrom kavramına yabancı olanlarınız için: Monokrom, bir rengin farklı tonların bir arada olması.
Sizlerden haftanın ilk gününde bu konsepte uygun şekilde bir renk seçip onun farklı tonlarını kullanarak kombin yapmanızı istiyoruz.

Kombininizi puanlarken dikkat edeceğimiz noktalar:
-
Seçtiğiniz ana renk dışındaki renklerin kullanımını en aza indirdiniz mi? Ombre açıkça mevcut mu?
- Bir üst ve alt kısmı bir araya getirmekten daha fazlasını yaptınız mı?
-
Seçtiğiniz parçalar birlikte uyumlu mu? Renkler birlikte iyi duruyor mu?


Jüriler olarak sizlere bu yazıda hem örnek resimler hem de örnek kombinler ekledik. Umarım hoşunuza gider ve sizler için yararlı olur. :)


Bugünün konsepti sırasında size ilham verebilecek bir şarkı:



Yorumlar

  1. Örnekleri çok beğendim umarım ben de güzel bir kombin yaparım :) herkese başarılar :)) _aslim_

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim, başarılar ♡♡

      Sil
  2. Örnekler harikaaaa olmuş. <333

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada mobilden girdiğimde şarkıyı fark edememişim. :D Onun için de çok teşekkürler, harika bir seçim. ♥ ♥

      Sil
    2. Yaa, beğenmene çok sevindim. ♥ Şarkıyı ben seçtim, mor kombini kendim yaptığım için aklıma gelen ilk şarkı buydu ne yalan söyleyeyim :D Prince'i çok seviyorum.

      Sil
  3. Örnekler çok güzell, ben de dümdüz kırmızı yapmaya çalıştım bakalım neler olacak.D

    YanıtlaSil
  4. SENA shovturkiye18 Mayıs 2020 17:11

    Bayıldımm, örnekleriniz mükemmel kızlara başarılarr

    YanıtlaSil
  5. Yaacok guzel olmus kombinler. Cidden cok begendim. Ozellikle ilk kombindeki takilar kombini olaganustu yapmis. Ellerine saglik :*

    YanıtlaSil

Yorum Gönder