Ana içeriğe atla

Doğum Günü Partisi! #1 🎉


Herkese merhaba!
Bugün blogumuzun kurucusu, bu keyifli ortamın bir araya gelmesinin başrolü ayselevi123'ün doğum günüydü. Elimizden geldiğince sürpriz bir şekilde kendisine bir doğum günü partisi düzenledik. Bundan sonra da bizi hiç yalnız bırakmayan okurlarımızın ve arkadaşlarımızın doğum günlerini kutlamaya devam edeceğiz. 

Partimizin bu seferki konsepti "The Great Gatsby" idi. Hepimiz 20ler ruhuna uygun giyinmeye çalıştık. Partide en iyi giyinen doğum günü kızımız olduğu için anket açmaya gerek yok duymuyorum.

Katılan herkese çok teşekkürler. heytiki maalesef bizimle olamadı ama kalbi bizimleydi, biliyorum :) Buradan bir kez daha Begüm'e güzel bir yaş diliyorum.

Partiden bazı resimler:





Yorumlar

  1. Harika bir partiydi organizasyon için teşekkürler özlem :) ❤️
    Bu sefer katılabildiğim için çok mutlu oldum ve çok keyifliydi tekrardan iyi ki doğdun nice mutlu yıllara begümcüm ❤️

    YanıtlaSil
  2. Yine çok keyifli bir partiydi, teşekkürler bu güzel fikir için.
    İyi ki doğdun canım Begüm ������

    YanıtlaSil
  3. SENA shovturkiye13 Mayıs 2020 15:58

    Çok eğlendim teşekkürler Özlem düşüncen ve bizi de dahil ettiğin için :* Doğum günün kutlu olsun Begüümm ❤️

    YanıtlaSil
  4. Herkese, özellikle de Özlem'e, çok teşekkür ederim tekrardan! 🥰🥰

    YanıtlaSil
  5. Hepiniz çok güzel olmuşsunuz 💕 Bir dahaki partiye kesin gelmeye çalışacağım 🤗
    Doğum günün tekrardan kutlu olsun Begüm, nice mutlu yaşlaraa

    YanıtlaSil
  6. Haydaa partiyi kaçırmışım:( .D Olsun, ben buradan kişisel olarak tanışmasam da Begüm doğum günün kutlu olsun nice seneleree ���� Bu arada herkes 20s ruhunu çok güzel yansıtmış, herkes göz kamaştırıyor ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada hiçbir partiye doğru dürüst katılamıyorum ya aç gözlülüğüm tutuyor mısır patlatıyorum ya da haberim olmuyor.D

      Sil
    2. PArtiden bende habersizdim süpriz olarak yapıldığı için blogda paylaşımı olmadı. Özlem Sohbet konusunda aktif olanları davet etmiş. Bu tür süpriz partiler için Sohbet konusunda aktif olmakta fayda var :D Onun dışındakileri zaten paylaşıyoruz.
      Doğum günü kutlaması içinde çok teşekkür ederimmm! ♥

      Sil
  7. Biraz gec yorum yazabildim ama maruz gorun lutfen :D :D Iyiki dogdun tekrardan Begum :* Sizleri tanidiktan sonra -ozellikle sen ve Begum'u- bu oyun benim icin cok daha anlamli oldu. Umarim bu oyunda da gercek hayatinda hep basarilar elde edersin ^-^ Nice senelere :*

    YanıtlaSil

Yorum Gönder