Ana içeriğe atla

Vinyl Yeni Koleksiyonu!


Herkese Merhabalar!

Stardoll'da bugün yeniden alakasız bir kombin görüyoruz. Stardoll'a bu mini koleksiyonlar için bir kaç basit kombin yolladım umarım önerilerimi dikkate alıp o parçaları bu koleksiyon için kullanırlar. 

Ürünlerin fiyatları 7 sd ile 14 sd arasında, hiç sc ürün bulunmuyor.

Siz bu koleksiyonları nasıl buldunuz?


Üst Sandy Liang Spring Summer 2020 koleksiyonundan esinlenerek oluşturulmuş. 

Evaandreanne'ye bilgi için teşekkür ederim.

Yorumlar

  1. Galiba Sandy Liang'tan esinlenme bu kombin ondan bana çok da saçma görünmedi ama almam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen deyince kadının koleksiyonlarına baktım çok güzel parçaları var. Bu üstün kenarları neon yeşilmiş keşke onu da ekleselermiş. Orijinal halinin yanında çok kötü kalıyor üst :(

      Sil
    2. Daha önce de almışlardı bu kadının tasarımlarını ama bu kadar kalitesiz hiç olmamıştı.

      Sil
  2. Üstünde de yazıyormuş evet New York'lu tasarımcı Sandy Liang'tan bunlar.

    YanıtlaSil
  3. Ne çok yazdım bunun altına ama kadının daha önce ne kadar güzel tasarımlarını almışlardı neden şimdi bu kombin...

    YanıtlaSil
  4. SENA shovturkiye26 Mayıs 2020 15:36

    Bence de alakasız parçalar olmuş ve orjinaline göre çok kötü duruyor. Sadece eteği alırım kurtarıcı bir parça olduğu için

    YanıtlaSil
  5. evet etek için Sena'ya katılıyorum. Ayakkabı alakasız bile değil orada ne işi var anlamadım :D

    YanıtlaSil
  6. Çoooooook sıkıcı artıkk. Bari plazaya %50 indirim getirseler de oda dekoru yapsam.

    YanıtlaSil
  7. Bunu dun mu yayinlamisrlar? Sabah girdim sd'ye plazaya gitmeyi dahi unuttum. O kadarki bunaltici bu mini koleksiyonlar :/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder