Ana içeriğe atla

It Girls Yeni Koleksiyonu!


Herkese Merhabalar!

Haftanın kapanışını yine It Girls markasına gelen yeniden renklendirilmiş ürünlerle yapıyoruz. Bir önceki koleksiyon gibi bu koleksiyonda da limitli ürünler bulunuyor.

Ürünlerin fiyatları 3 sd ile 9 sd arasında, 12 adet sc ürünü bulunuyor.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? Düşüncelerinizi bizimle paylaşmayı unutmayın! :)






Kullanıcı adıyla beraber koleksiyon hakkındaki yorumlarını yazanlar arasından bir kişiye çekilişle It Girls koleksiyonundan beğendiği 30 sdlik dilek listesi ürünlerini hediye edeceğim. (Blogda aktif olarak yorum yapanlar arasından çekiliş yapılacaktır.) 

Çekiliş 3/05/2020 tarihinde sona erecektir.

Ürünleri dilek listenize eklemeyi unutmayın! ♡

Yorumlar

  1. Ben sevdim. High boots'lar en sevdigim oldu. Normalde bodysuit'i de gordugumde sevinmistim. Bu tur bodysuit'ler cok hosuma gidiyor. Fakat doll'uma giydirdigimde biraz kaba durdu. Balenciaga ceketler de cok hosuma gitti. Koleksiyonun en sevmedigim yonu ise hep ayni renklere bagli kalmasidir. Yesil-pembe-siyah-beyaz. Biraz bunaltici. Bir de artik baska markalar gormek istiyorum. Stardoll'dan e-posta'ma mesaj bekliyorum. Cevap gelir gelmez bende urun onerecegim. Bakalim n'olacak? :/

    YanıtlaSil
  2. Ayy ben çok sevdim bu botlara hayranım zaten, ceketler de çok hoş. Şu sc elbiseler biraz mantıksız geliyor sadece. Evet Meyra'ya katılıyorum başka markalar görsek daha iyi olacak.

    YanıtlaSil
  3. Gelen en güzel re-colour buydu bence, botlar süper renkleri çiğ durmuyor beyaz bot hariç. Ben genel olarak beğendim :)

    YanıtlaSil
  4. Fiyatları çok uygun olan bu koleksiyonu çok beğendim. Gelen takıları beğenmedim aşırı özensiz olduklarını düşünüyorum. Takılar yerine keşke çanta gelseydi. Botların fiyatları çok uygun ve sc olan çok fazla ürün var ki bu çok iyi olmuş. Severek kullandığım siyah stiletonun 3 rengi daha gelmiş çok mutlu oldum. doll: maddi123melek

    YanıtlaSil
  5. SENA shovturkiye1 Mayıs 2020 16:10

    İnanamıyorum her parçaya bayıldım. Çoğu ürün zaten Stardoll tarihinde en sevdiğim ürünler. Hele o botlar.. Ben o botları 200 sdye falan satmıştım sonra üzülmüştüm daha pahalıya satmadığım için. Ve şuan 135 sc mi :D Yani inanılmaz bir koleksiyon bence. Ceketler, botlar bayıldımm. Off white kazağın hala mağazada bulunmasına rağmen bu koleksiyonda olması garip, bir de o kazağın siyah rengi hatalı o yüzden düzelene kadar onu almam diye düşünüyorum. Gerçekten almayacağım 5 ürün var, 4ü erkek ürünü.
    O tüylü üstlerde çok popülerdi, iki üç tane alıp elbise yapmalık. Ressssmen aşk yaşadım koleksiyonla :D

    YanıtlaSil
  6. Fiyatları çok uygun olan bu koleksiyonu beğendim.Siyah t-shirti sevdim doll-innPretty

    YanıtlaSil
  7. Valla güzel koleksiyon olmuş beğendim ama işte üzüldüğüm noktayı söyleyeyim o vetements botun gelmesi renkleri süper yanlış anlaşılmasın güzel baya da orijinal versiyonu bende olduğu için üzüldüm değeri daha da azalıyor tabi limitli ürünler buraya gelince neyse olsun alamamış kişilere iyi olmuş bence onun haricinde kolyeler hiç güzel değil bence arkadaşlara katılıyorum onun yerine çanta ya da daha farklı aksesuar olabilirdi ama genel anlamda iyi koleksiyon, ayrıca limitli ürünlere karşı bakış açımızı da değiştirdiğini düşünüyorum zamanında mesela 100 sd lik aldığın bir ürünü farklı renkte olsa aynı kalitede ve şekilde burada görmek hem hoş hem de limitli ürünleri birdaha almam konusunda düşündürecek beni :))

    YanıtlaSil
  8. Bu haftaki en iyi koleksiyon ya cidden bayıldım bir sürü şey alacağım özellikle botlar siyah bodysuit de çok güzel ama hep aynı tarz şeyler aldığım için onu almayacağım galiba ben de limited edition ürünler alırken ikileme düşmeye başladım ya daha güzel rengi gelirse falan diye

    YanıtlaSil
  9. Orijinali wild candy couuture'den olan takıların stardollarıyla alınacak şekilde gelmeis çok saçma haksız mıyım

    YanıtlaSil
  10. botlar şahane :) ürünler de çok uygun


    -sunnybloomdefne

    YanıtlaSil
  11. ben bütün parçalara bayıldım keşke hergün vinly koleksiyonları yayınlayacaklarına ıt girls koleksiyonu yayınlasalar herşeyi çok ucuz fiyatlar zaten güzeldi keşke markaların tribute koleksiyonları yayınlasalardı ya da eski ikonik kırmızı halı kıyafetleri de güzel olurdu

    YanıtlaSil
  12. Kızlar aklıma süper bir fikir geldi heyecandan buraya uçtum hani limitli ürün getiriyorlarya biz de hep beraber geçen haftalarda konuştuğumuz Chanel Le plastik çantayı önerebilir miyiz hep beraber atıyorum linki https://hizliresim.com/8uOqMg
    Bunu hepimiz önerirsek gelme ihtimali de o kadar yükselir ne diyorsunuz kimler istiyor sayımızı bilelim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder