Ana içeriğe atla

Pretty n' Love Yeni Dekor Koleksiyonu!


Herkese Merhabalar!

Stardoll sonunda Vinyl ve yeniden renklendirilmiş ürünler dışında bir koleksiyon yayınladılar. 
Dün Royalty kulübünde Lisa dekor koleksiyonun geleceğini söylemişti fakat çoğu kişi eski ürünlerden oluşan bir koleksiyon bekliyordu. 
Koleksiyon her ne kadar yeni olsa da ürünler ve desenleri çok basit ve eski duruyorlar. Ben sadece siyah kedi tablosunu beğendim. Umarım haftaya Vinyl mini koleksiyonları yerine kaliteli tam koleksiyonlar görürüz.

Ürünlerin fiyatlarına gelecek olursak 5 sd ile 10 sd arasındalar ve hiç sc ürün bulunmuyor. Arka plan 25 sd değerinde.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz?


Arka plan;



Yorumlar

  1. Dediğin gibi ben de sadece siyah kedi tablosunu beğendim. Haftanın sonuna doğru gelen ürünler güzelleşmeye başlamıştı daha iyi bir şeyler bekliyordum açıkçası.

    YanıtlaSil
  2. Ben yine it girls gelir diye bekliyordum. Belki haftasonu kiyafet falan gelir. Dekor gelmesi bence iyiye isaret. Elinden geleni yapmaya calisiyor. Ama ben yinede bu dekor urunlerini sevemedim. :/

    YanıtlaSil
  3. Dekor gelmesi şaşırttı ama keşke daha güzel olsaydı. Renklerini pek beğenmedim.

    YanıtlaSil
  4. Tek bir parçasını dahi almayacağım harika bir koleksiyon gelmiş yine.

    YanıtlaSil
  5. Ben bu hafta İT GİRL'S gelir diye bekledim ama olmadı şaşırdım ben de bugün aklıma geldiği gibi girmiştim oyuna bir umutla ama şaşırtıcı şekilde dekor gelmiş. Bir de dün baktım mesaj gelmiş stardolldan e posta atmıştım bazı limitli ürünleri it Girls e getirebilir misiniz diye ürünlerle beraber attım onlarda şöyle cevap verdi limitli ürünleri getiremiyoruz ama ben yine de destek ekibimize gönderdim demiş,bana biraz komil geldi çünkü geçen haftalarda limitli ürün getirmişlerdi it Girls e :D

    YanıtlaSil
  6. SENA shovturkiye8 Mayıs 2020 18:27

    Bende yeni dekorlar beklemiyordum şaşırdım doğrusu. Coronadan etkilendikleri için de aşırı iyi koleksiyonlar beklemek pek mümkün değil zaten Vinylden belli. Bende kedi tablosunu beğendim, birde yeşil lambayı beğendim. Ama dekor değiştirmeyi düşünürsem alırım yoksa almayacağım.

    YanıtlaSil
  7. ürünler çok basit ve kullanılabilecek durumda olduklarını düşünmüyorum hepsi birbirinden berbat stardoll ekibine sesleniyorum lütfen bir daha olmasın

    YanıtlaSil
  8. ezgi_stardoll0110 Mayıs 2020 18:19

    Bitkiler ve köpek tablosu hariç alınacak bir şey olmayan bir koleksiyon. Madem bu kadar sade bir koleksiyon yapmışlar bari bazı ürünler sc olsaydı

    YanıtlaSil

Yorum Gönder