Ana içeriğe atla

Modam Stardoll Radar #3


Herkese merhaba!
Büyük hevesle başlayıp devamını getiremediğim şeylerin bir diğer örneği de Radar serisiydi. Radar, karantina süreciyle beraber blogumuza geri dönüyor ancak sistemi eskisi gibi 1 yabancı, 1 Türk kullanıcı şeklinde olmayacak. Artık birkaç tane kullanıcı paylaşacağım ve ülke kısıtlaması yapmayacağım.

 O zaman bakalım bu hafta radarımıza kimler takılmış? :)

MODA


FunOpler, mavi ve beyazın müthiş uyumunu oldukça yaratıcı bir kombinle göstermiş. İlk bakışta sade gibi görünen bu kombini, It Girls markasının yarı kot yarı beyaz eteği ve seçilen parçalardaki yırtık detaylar oldukça yükseltmiş. Bu sıralar çok sevilen ve hair pins olarak geçen saç tokaları başta olmak üzere gümüş renklerdeki aksesuar kullanımı kombinine oldukça zarif dokunuşlar katmış. Kombinde kullandığı botlar üstüne tekrar düşünülebilir, ancak bu yine de şıklığından hiçbir şey eksiltmemiş.





Moda kategorisine koyacak birini koymak için rastgele onlarca profil açmıştım, serhanservet670'in bu kombinini görünce diğerlerine bakma gereği bile duymadım; ekran görüntüsünü alır almaz da pantolonu satın aldım :) Hem ekose desen hem de çizgili desen kombinlerde patlama potansiyeli olan parçalar ve ikisi bir araya gelince bir desen cümbüşü oluşma ihtimali çok yüksek, ancak serhanservet670 bu kombininde ceket ve aksesuarlarıyla bunu çok başarılı bir şekilde dengelemiş.


DEKOR


xTalia'nın suiti tam bir DIY harikası. Stardesign Interior'daki kare şeklindeki duvarların farklı tonlarını kullanarak oluşturduğu bu suit, duvarlara derinlik katınca atmosferin ne kadar değiştiğini gösteriyor. Suit dizaynında gri ve siyahın tonlarında gitmesine rağmen mobilya ve tekstil ürünlerinde tercihini mavi-yeşil tonlarından kullanması ortamın ev gibi hissettirmesini sağlıyor.





Stardoll'da tarihi dönemleri ele alan suitler sıklıkla karşımıza çıkan suitler değil. Bu sebeple jess_says_hiyah'ın bu suit tasarımını görünce gülümsemeden edemedim. Arkadaki inek ahırından dönem kıyafetlerine tüm detayları düşünerek hazırladığı bu küçük dükkan için epey uğraştığı ve yaratıcılık sınırlarını zorladığı belli oluyor.

Stardoll hesabı


TASARIM





Reptiil, ünlü markaların takılarını çok uygun fiyatlara podyumdan Stardoll'a taşıyor. Bu ucuz ve yaratıcı küpeler, Stardoll'a gelen küpelere kıyasla çok daha eğlenceli.

1. küpe: 22x2 Stardollar
2. küpe: 13x2 Stardollar

Stardoll hesabı 

Erkekler1Numa, çeşitli renklerde farklı tasarımlarıyla dudak arıyorsanız ilk ziyaret etmeniz gereken kullanıcılardan biri. 

1. dudak: 89 Stardollar
2. dudak: 89x2 Stardollar
3. dudak: Tükendi
4. dudak: 89x2 Stardollar

Stardoll hesabı




Yaoi'nin tasarımları başlı başına birer sanat eseri. Çok yetenekli bu kullanıcı sayesinde Girl with a Pearl Earring gibi bir başyapıta takı formatında sahip olabilirsiniz.

Küpeler: Tanesi 89 Stardollar
Saç aksesuarları: Tanesi 89 Stardollar

Stardoll hesabı


Dikkat çeken tasarımlar:



Geçtiğimiz hafta popüler tasarımcılar da yine döktürmeye devam ettiler. İlk görseldeki Claudentia tasarımı saç aslında birkaç ay öncesine ait bir tasarım olmasına rağmen Claudentia hala satışta olduğunu duyurdu ve saç birdenbire epey popülerleşti. Claudentia (ve yan hesapları Achrome ve Traumatica) tasarımları oyunda en sevilen ve en yüksek fiyatlardan satış bulan tasarımlardan biri. Claudentia'nın uzun yokluğu tasarımlarının değerini bu süreçte epey artırdı. Bu saç da muhtemelen aynı şekilde değerli saçlardan olacak.

İkinci görseldeki liability tasarımı saç da haftanın en sevilen tasarımlarından biriydi. liability'nin kendine has tasarım stili ve parlaklandırmasını en iyi kullandığı modellerden biri olan bu saç her görünümdeki dolla yakışıyor. 

Üçüncü görseldeki Ata tasarımı saç ise haftanın en büyük bombalarından biriydi. Saç o kadar ilgi gördü ki ben ilk çıktığı anda tüm partlarını 20 dakika gibi bir sürede zar zor toplayabildim.

Ve son olarak dördüncü görselde belki de oyunun zirve tasarımlarından biri var. Lady Gaga'nın Venus peruğundan ilham alınarak yapılmış germanottal tasarımı bu saç tam 50 parttan oluşuyor. Saç satışta olmadığı için sahip olacak kişinin inanılmaz şanslı olacağını söylemem gerek.

1. saç: Claudentia - 89x3 Stardollar
2. saç: liability - 89x3 Stardollar
3. saç: Ata - 89x4 Stardollar
4. saç: germanottal - Satışta değil


Bu haftalık bu kadar! Siz de Radar'a takılmak için buraya yorum yapabilirsiniz, bana Stardoll veya Instagram üzerinden yazabilirsiniz, ya da benim sizi bulmamı bekleyebilirsiniz! Her türlü önerinize açığım ancak önceliğim her zaman için daha az bilinen kullanıcılarda olacak.


En kısa sürede Radar'da tekrar görüşmek üzere, herkese iyi ve sağlıklı bir hafta diliyorum!

Yorumlar

  1. Özleeeem yine harika bir şey ortaya çıkmış. Ellerine sağlık gerçekten, okurken çok keyif aldım. Şu liability saç gerçekten çok popüler oldu, ben de alsam mı diye düşünüyorum. Germanottal için ise diyecek bir şeyim yok, gerçek bir yetenek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Eymen, beğenmene çok sevindim ♡ Bence kesinlikle almalısın, biz Begüm'le çok büyük şans eseri 44x3 Sd'den bulduk o saçı çok mutluyuz o yüzden ahdhfsjadahs

      Sil
  2. SENA shovturkiye19 Mayıs 2020 16:10

    Özlem harika bir içerik olmuş bayıldım yine. FunOplerin kombinini çok beğendim, serhanservet670'in pantolonu benim de çok sevdiğim bir pantolon.
    Reptiili bu yazıyla keşfettim, hemen bakacağım. Saçların hepsi mükemmel gerçekten. Bende Eymen gibi liability saçı almayı düşünüyorum bu aralar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim Sena ♡ Bence de mutlaka al o saçı çok güzell dhafhjfn

      Sil
  3. Yazı çok güzel olmuş, eline sağlık Özlem ♥

    Ben de saç almak istyorum ama benim dollumun yüzünde maske olmadığından hiçbir saç olmuyor. Zaten doll'umun yüzünü de beğenmyorum ama değiştirmek de ayrı bir dert çünkü öyle sık değiştirebilen biri değilim :( Ama gerçekten sevmiyorum. FunOpler'ın yüzü gerçekten özgün ama ben yapamıyorum nedense.

    Reptiil'in ben portakallı küpelerini almıştım önceden ama adı Karujoru gibi bir şeydi, tam emin değilim. Adını değiştirmiş sanırım. Bu arada doğru düzgün kullanamadım çünkü kombinleyemedim.

    Yaoi'ye diyecek bir şey bulamıyorum, harika tasarımları var.

    Saç tasarımları da efsane, ne kadar yetenekli insanlar var. Gerçekten benim anlayabileceğimden farklı bir şey bu. Bu arada germanottal insan mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Rumeysa, beğenmene çok mutlu oldum ♡

      Ben senin dollunun yüzünü çok beğeniyorum, oyun içerisinde seninki de özgün geliyor bana. Ben de uzun bir süre takamadığım için maske falan kullanmamıştım ancak kullanmaya bir kez başladıktan sonra dönüşü olmuyor :D

      Portakallı küpeleri görünce benim aklıma Roberta Einer'a gelen portakal desenli tulum gelmişti. İkisi yakışır çok :)

      Sil
  4. germanottal 'ın saçını goldencandice satın almış sanırım

    YanıtlaSil
  5. Kiz seviyordum bu radarlari :D Gorunce cok sevindimmmm. Kombinleri cok sevdim. Tasarimlar da cok guzel. Ulas'in tasarimi yukarida da soylendigi gibi Azra icin ozel olarak tasarlanmis. Uzun sure once baslamisti. Bunu biliyorduk zaten. Ama araya baya bir sey girmis olmali. Sonuc harika yalniz :)

    Serhanservet670 dekoruyla kombinini cok yakistrdim. Harika gorunuyor. KEza diger kullanicinin kombini de cok guzel. Mavi ve beyaz rengini seven ve yakistiran biri olarak cok begendim kombini.

    Son zamnalarda ozellikle bir kac aydir, cogu kullanici taki tasarlamaya basladi. Ve gercekten cok iyi sonuclar elde ediyorlar. Basarilarinin devamini dilerim :)

    Ama sunu soylemeliyim.Radarda en cok dikkat ceken tabi ki de 50 partlik sac. Harika gorunuyor. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, gerçekten çok uzun zamandır tasarlıyordu saçı. Sonunda bitmesine çok sevindim, inanılmaz güzel çünkü. Bitmemiş haliyle bile muhteşemdi

      Sil
  6. jess_says_hiyah'ın süiti bana Anne with an"E" yi hatırlattı :)

    YanıtlaSil
  7. bu tasarım yapanlara çok saygı duyuyorum ben çoook zor yapmaya çalılşmıştım sabır ve zaman istiyor ve bunların hiçbiri bende yoktu jhjhjh omuzlarda bir saç yapmıştım ama iğrenç olmuştu

    YanıtlaSil
  8. Kızlar bu portakallı küpe Rupaul's Drag Race'in 11.sezonundan bunu görünce tanımıştım ama emin olamamıştım .Hemen almam lazım o küpelerden.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder