Ana içeriğe atla

Vinyl Yeni Mini Koleksiyonu!


Herkese Merhabalar!

Nasıl oldu bilmiyorum ama bugünün koleksiyonunu sabah görmüş olmama rağmen blogda paylaşmayı anca akıl edebildim. Sanırım beynim artık bu koleksiyonları reddediyor ve  yokmuş gibi davranıyor. :D

Her ne kadar bu koleksiyonda çanta ve küpeleri beğenmiş olsam bile elbise benden geçerli notu alamadı.
Gerçekten bu koleksiyonlardan aşırı derecede sıkıldım. :(

Ürünlerin fiyatları 6 sd ile 14 sd arasında hiç sc ürün bulunmuyor.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz?

Yorumlar

  1. Çanta hoş ve sanki bana eski çantalardan birini hatırlattı. Sanırım hotbuys'un böyle bir çantası vardı ama yanlış anımsıyor da olabilirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antidote'a gelen Jacquemus çantaya benziyor biraz sanırım. :))
      https://ibb.co/c8NJ5kj

      Sil
  2. SENA shovturkiye18 Mayıs 2020 19:48

    Bende sadece çantayı beğendim, nedenn It Girls hala yok yaa

    YanıtlaSil
  3. Ben de çantayı görünce direkt Jacquemus çantayı hatırladım. Ben sizin aksinize bugün her şeyi beğendim, elbisenin kalitesi ve rengi çok hoşuma gitti özellikle :) Küpe de tam bu aralar istediğim şekilde. Bugünkü ürünlerin gerçek versiyonunu çok merak ettim ama bulamadım ya

    YanıtlaSil
  4. Ben bu sabah gordum koleksiyonu. Cantanin rengi belki baska bir tonda olabilirdi. :/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder