Ana içeriğe atla

Lisa ile Çay - 7/24 Çalışan Kahramanlar


Herkese merhaba!
Paskalya'dan beri yenisi gelmeyen Lisa ile Çay serisinin yeni yazısı bugün yayınlandı. Yazının Türkçe çevirisi aşağıda:

"Selam Bebekler,
Bugün, Stardoll küresel pandemi esnasında dünyaya her gün yardım eden kahramanları kutluyor. Onların katkısı ve sıkı çalışması olmadan, bizler koronavirüsün yayılımını durdurmak için elimizden gelenin en iyisini yaparken toplumumuzu sürdüremezdik.

O kahramanlar mağazaları açık tutan ve rafları stoklu tutan ve bunları yapmak adına kendi sağlıklarını riske atan market ve mağaza tezgahtarlarıdır.

O kahramanlar ihtiyacımız olan ürünleri bize getirerek yardım eden postacı ve kuryelerdir.

O kahramanlar virüsle rahatsızlananlara yardım eden bizim doktorlarımız, hemşirelerimiz, solunum terapistlerimiz, ve tıp alanında çalışan TÜM işçilerimizdir.

O kahramanlar yemekleri temin etmenin ve teslim etmenin yaratıcı yollarını bulan restoran çalışanlarıdır.

Bugünün moda koleksiyonu bu insanlara ve bizler evimizde kalıp en savunmasızlarımızı korurken her şeyin olabildiğince sorunsuz kalabilmesi için normal 9-5'in de ötesinde çok iyi çalışan diğer tüm isimsiz kahramanlara adanmıştır. Sizi selamlıyoruz ve kalbimizin en derinlerinden sizlere teşekkür ediyoruz."

Duyuruya gitmek için buraya tıklayabilirsiniz.

Bugünün yazısını oldukça duygusal ve içten buldum. Stardoll gibi küçük yaş aralığına da hitap eden sitelerin bu şekilde bir bilinçlendirme yoluna gitmesi kesinlikle takdir edilesi. Siz ne düşünüyorsunuz?

Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
    2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
    3. Tahmin edeceğiniz sebeplerden yorumları sildim, bunları hep beraber olduğumuzda özelden konuşuruz :D Kusura bakmayın lütfen :(

      Sil
    4. Ben de o yüzden silmiştim zaten ilk yorumumu sorun değil.

      Sil
  2. SENA shovturkiye15 Mayıs 2020 23:40

    Ayy inanmıyorum ne salak insanlar var cidden. Ve bu yazısı çok güzel olmuş Lisanın uzun aradan sonra yayınlamasına sevindim

    YanıtlaSil
  3. Ben cok duygulandim. Cok anlamli bir yazi olmus. Lisa kalp ben ^-^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder