Ana içeriğe atla

Modam Stardoll İBS - 5. Gün: Met Gala




           ME
T GALA


                       
Herkese merhabalar!
İBS yarışmamızda haftanın son gününün konsepti Met Gala.
Met Gala, uzun süredir moda sektörü için yılın en büyük olaylarından biri. Gala, her yıl mayıs ayının ilk pazartesi gününde moda endüstrisi başta olmak üzere tüm dünyayı davetlilerin kırmızı halı görünümlerine kitliyor. Ne yazık ki bu sene gala pandemi sebebiyle ileri bir tarihe ertelenmek zorunda kaldığı için biz de galanın ruhunu İBS'nin ilk haftasının final gününe taşımak istedik. 

Bu konseptte sizlerden Met Gala'nın geçmiş yıllardaki temalarından birini seçmenizi ve galaya siz katılsaydınız nasıl olacağınızı göstermenizi istiyoruz. Seçtiğiniz temayı ve eğer kombininden esinlendiyseniz esinlendiğiniz ünlünü kombininizi yazdığınız yerde kesinlikle belirtmeniz gerekiyor, aksi takdirde değerlendirme yapabilmemiz mümkün değil.


Kombininizi puanlarken dikkat edeceğimiz noktalar:
- Seçtiğiniz temaya uygun giyindiniz mi? Kombininizde yaratıcılığınızı konuşturabildiniz mi, yoksa sıradan bir kırmızı halı görünümü mü yakaladınız?
- Eğer kombinde bir ünlüden esinlendiyseniz o kombine kendinizden bir şeyler katabildiniz mi? 
- Seçtiğiniz parçalar birbiriyle uyumlu mu?



Jüriler olarak sizlere bu yazıda hem örnek resimler hem de örnek kombin ekledik. Umarım hoşunuza gider ve sizler için yararlı olur. :)



Örnek kombin konsepti= Met Gala 2018 - Heavenly Bodies: Fashion and the Catholic Imagination


Bugünün konsepti sırasında size ilham verebilecek bir şarkı:




Dünkü "Kovboy Tarzı" konseptimizin en iyileri:

ayselevi123'ün yorumu: Kemer ve şapka detayına gerçekten bayıldım. Çok iyi bir kombin olmuş. Özellikle desenli bir kombin görmek beni çok mutlu etti. Kovboy tarzını bence çok iyi yorumlamışsın. -10

kadish'in yorumu: Risk almana fazlasıyla değen bir kombin yapmışsın, gerçekten söyleyecek söz bulamıyorum. Aksesuarların, renk seçimlerin, her şeyin muhteşem görünüyor. - 10



ayselautner

ayselevi123'ün yorumu: Genel görünüm çok hoşuma gitti, özellikle de kemer detayı. Renk uyumunu da sevdim. Sadece ceketinin bittiği yerde üst kısmında bitmesini isterdim, kırmızı tişörtün uzaması çok hoşuma gitmedi. -9

kadish'in yorumu: Çok detaylı ve iyi bir kombin olmuş. Kırmızıyı kullanışına bayıldım. Kullandığın kolye de çok hoş bir detay olmuş. - 10


ayselevi123'ün yorumu: Kombinini çok beğendim. Tam olarak bir Cowgirl görünümüne bürünmüşsün. Şapkayı kafana takmak yerine elinde durması ve püsküllü yelek ile kombine renk katman hoşuma gitti. Sadece çizmelerini pantolonunun üstüne gelecek şekilde ayarlasan daha hoş bir görünüm olurdu bence. -9

kadish'in yorumu: Kombinindeki yelek detayına bayıldım. Günümüz cowgirl tarzına çok uygun, şık bir görünüm yakalamışsın. Tek eleştirim bir çanta kullanmış olmanı isterdim. - 9


ayselevi123'ün yorumu: Kombinindeki gümüş detaylar çok iyi duruyor. Keşke şapkanıda gümüş veya siyah renk seçseydin, rengi kombinle pek uyumlu olmamış. onun dışında genel görünüm çok hoş olmuş. -8

kadish'in yorumu: Çok şık bir kombin olmuş, verdiğin gümüş detaylarına bayıldım. - 10


Yorumlar

  1. Ezra Miller'in yüzünden ilham almayı planlıyorum, galiba 2019 yılına ait ancak kıyafetini istediğim yıla göre ayarlayabilirim değil mi bu konuda sıkıntı olmaz? Bu arada bugün herkes çook şıktı.D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki de, ilham aldığın kombinleri belirttiğin sürece hiçbir sorun yok. İlla Met'te yer almış kombinler olmalarına gerek de yok, önemli olan temayı senin nasıl yorumlayacağın :) Başarılarr

      Sil
  2. Eymen'in kombini gercekten cok hos olmus. Tebrik ederim en iyileri ^-^ MET Gala tarzini cok severim. Cgu kiyafet hatta neredeyse hepsi avangart tarzda oldugu icin ilgi alanima giriyor. Neler yapacaklarini merak ediyorum. Bol sans dilerimmm ^-^

    YanıtlaSil
  3. Haftanın benim için en zor günü ,en az kovboy stili kadar benim tarzım olmayan bir alan.Biraz hilekarlık yapıp tema olarak 2000 veya 2002 yıllarının temasını seçmeyi bile düşünmüştüm.

    YanıtlaSil
  4. Herkesin kombini harikaydı kızlar <3 teşekkür ederim güzel yorumlar içiinnn.
    Ben de Feraye'nin bana geçen sohbet konularında önerdiği Donatella Versace 1996 met gala kombinini yapmayı deneyeceğim. Umarım başarılı olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayalimdeki kombini yapamadım maalesef. :( farklı bir şey yapmak zorunda kaldım, bakalım diğer herkes nasıl olacak. Biraz zor bir konsept oldu gerçekten. Herkese bol şans. :)

      Sil
    2. Heyecanla bekliyorum yine de kombinini. Haftayı biraz gündeme uygun ve ihtişamlı kapatalım istedik :)

      Sil
  5. bu gerçekten zor bir konu oldu bende 2015 through the looking glass denedim bakalım :)

    YanıtlaSil
  6. SENA shovturkiye22 Mayıs 2020 15:46

    Bakalım kızlar nasıl kombinler yapacak merak ediyoruum. Yine harika örnek ve harika kovboyy kazananları. :*

    YanıtlaSil

Yorum Gönder