Ana içeriğe atla

Modam Stardoll İBS - 10. Gün: Modern Prensesler





MODERN PRENSESLER

Herkese Merhabalar!
İBS yarışmamızın final gününde konspetimiz Modern Prensesler!
Bu konseptte sizlerden Disney karakterleri olan prenseslerin kıyafetlerine modern bir yorum getirmenizi istiyoruz. Kombinlerinizi hazırlarken seçtiğiniz Disney prensesinin  orijinal kıyafetinin renklerini kullanmanız gerekiyor. Kombininizi tamamladıktan sonra hangi prensesten ilham alarak kombininizi oluşturduğunuzu da belirtmelisiniz.
Final kombinleriniz için 2 gününüz olacak. Sonuçları Cumartesi günü burada ve kulüpte paylaşılacaktır. 




Kombininizi puanlarken dikkat edeceğimiz noktalar:
-
Kullandığınız renkler seçtiğiniz Disney prensesini yansıtıyor mu?

-
Bir üst ve alt kısmı bir araya getirmekten daha fazlasını yaptınız mı? Alışılmışın dışına çıktınız mı?
- Seçtiğiniz parçalar birlikte uyumlu mu?





Jüriler olarak sizlere bu yazıda hem örnek resimler hem de örnek kombinler ekledik. Umarım hoşunuza gider ve sizler için yararlı olur. :)



Ariel


Tiana

Bugünkü konsept esnasında size ilham verebilecek bir şarkı:




Dünkü "Denim on Denim" konseptimizin en iyileri:


ayselevi123'ün yorumu:  Kombinin mükemmel olmuş. Farklı denim parçalarıyla farklı bir tarzı kombinlemen ortaya çok iyi bir görünüm çıkarmış. Bayıldım gerçekten. -10

kadish'in yorumu: Kombinini çok sevdim. Cıvıl cıvıl ve hareketli bir kombin olmuş, konseptin de çok hoş :D Eleştirecek bir şey bulamadım :)  - 10




ayselevi123'ün yorumu: Çok şık bir sokak tarzı olmuş. Özellikle takı seçimine ve kot ceketi o şekilde kullanmana bayıldım. Çantan renginden dolayı birazcık kaybolmuş olsada bu kombine çok yakışmış bence. -10

kadish'in yorumu: Kombininde gümüş detayları çok iyi kullanmışsın. Kotların tonu neredeyse aynı olmasına rağmen geçişlerin harika görünüyor. - 10





ayselevi123'ün yorumu: Bu Rock&Roll tarzı denim kombinine gerçekten bayıldım. Farklı bir tarz yaratman ve tarzı tamamen yansıtabilmen çok güzel bir görünüm ortaya çıkarmış. -10

kadish'in yorumu: Kombinin bana konserlere gitmeyi özleten bir kombin oldu :D Kullandığın aksesuarlar ve metalik detaylar o kadar iyi durmuş ki hayran kaldım. Baştan aşağı kusursuz görünüyorsun. - 10






ayselevi123'ün yorumu: Çok şık bir kombin olmuş gerçekten. Kot parçalarının renk uyumları ve beyazı bu kombine eklemen çok iyi olmuş. -10

kadish'in yorumu: Tam "jilet gibi" denen kombinlerden olmuş. Harika görünüyorsun. Atkıyı ve büstiyeri kullanış tarzına bayıldım. - 10



Yorumlar

  1. Konspet guzel ve yaratici. Benim cok hosuma gitti. Ornek kombinler muhtesem olmus ^-^ Kizlarin denim kombinleri de cok guzel olmus. Bol sans dilerim hepinize :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder