Ana içeriğe atla

Modam Stardoll İBS - 9. Gün: Denim on Denim





 DENİM ON DENİM

Herkese Merhabalar!
İBS yarışmamızın 2. haftasının dördüncü günü konsepti Denim on Denim!
Bu konseptte çoğunlukta olarak denim parçalar görmek istiyoruz. Kombinize denim aksesuarlar ekleyerekte görünümü canlandırabilirsiniz. Fazla fazla parça kullanmaktan korkmayın. Örnek kombinlerimizde yaptığımız gibi denim parça kullanımı ve bol aksesuarlarla sizde yıldız bir görüme kavuşabilirsiniz. :)




Kombininizi puanlarken dikkat edeceğimiz noktalar:

- 2'den fazla Denim parça kullandınız mı?
- 
Bir üst ve alt kısmı bir araya getirmekten daha fazlasını yaptınız mı? Alışılmışın dışına çıktınız mı?
- Seçtiğiniz parçalar birlikte uyumlu mu?





Jüriler olarak sizlere bu yazıda hem örnek resimler hem de örnek kombinler ekledik. Umarım hoşunuza gider ve sizler için yararlı olur. :)


Dünkü "On Wednesdays We Wear Pink" konseptimizin en iyileri:




busebegum
ayselevi123'ün yorumu: Kombinin çok çok iyi olmuş. Bu kombinin üstüne oversize bir ceket geçirmen kombini aşırı zenginleştirmiş ve kombini üst seviyeye taşımış bence. - 10

kadish'in yorumu: Bu ceketi bugünkü kombinlerde görmeyi çok istiyordum, sen de kusursuz kombinlemişsin :)  Söyleyecek çok bir şey yok, harika bir kombin olmuş. - 10



Eymenn
ayselevi123'ün yorumu: Pembelerin tonları ve uyumları aşırı hoşuma gitti. Bu kombinin içine sade beyaz bir tişört tercih etmen bence çok iyi olmuş. Eğer başka renk tercih etsen boğucu durabilirmiş. Aksesuarlarındaki altın detaylarda çok iyi durmuş. - 10

kadish'in yorumu: Tonların geçişini o kadar iyi yapmışsın ki hayran kaldım. Çok şık görünüyorsun, aksesuarların da harika olmuş. - 10



miss_ceren_2009
ayselevi123'ün yorumu: Çok hoş bir kombin olmuş, açık pembe tonlarını kombinlemende hoşuma gitti fakat beyaz birazcık daha ön plana çıkmış gibi. Beyazı bu kombinde birazcık yumuşatmanı isterdim. Onun dışında kombinini çok beğendim. - 9

kadish'in yorumu: Çok güzel görünüyorsun. Kullandığın parçaların uyumunu çok sevdim. - 10


Yarınki konseptte herkese başarılar!

Yorumlar

  1. SENA shovturkiye27 Mayıs 2020 22:38

    Yine harika ne diyeyim ki :D

    YanıtlaSil
  2. herkes yine çok güzeldi tebrikler :)

    YanıtlaSil
  3. Mükemmel örnekler elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Tebrik ederim kizlar :) Cok guzel olmussunuz. Eymen'in kombini benim cok hosuma gitti. Denimde ki ornek kombinlerde harika. Ilk kombine bayildim ben. Bol sans dilerim kizlar :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder