Ana içeriğe atla

It Girls Yeni Koleksiyonu!



Herkese Merhabalar!
Sonunda herkesin beklediği cuma koleksiyonu akşam saatlerine doğru yayınlandı. Lisa bu hafta her ne kadar yeniden renklendirilmiş dekor ürünleri için öneri istesede bu haftayı kıyafet koleksiyonuyla kapatmaya karar verdiler anlaşılan. 
Normalde bu koleksiyona gelen limitli ürünler çok ucuz fiyatlara satılsada bir istisna yapılıp Antidote'e ait Trench Coat orijinal fiyatının yarısından satışa sunuldu.
Bu koleksiyonda sanırım en çok rağbet gören ürün Faux Fox olacak. Normalde 5-6k Stardollar'a kadar yüksek fiyatlara satılan ürünün geniş bir renk çeşitliliği var, üstelik sadece 7 Stardollar'dan satışta. 

Ürünlerin fiyatları 6 sd ile 47 sd arasında ve hiç sc ürün bulunmuyor.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? En beğendiğiniz parçalar hangileri oldu? Düşüncelerinizi bizimle paylaşmayı unutmayın! :)


 

Yorumlar

  1. HJAHJAHDJAHJAHDJADADAKJKFAJKJFKAJKAJKAJ koleksiyon troll gibi. Özellikle foxların 6 SD'den satışa sunulması aşırı komik. Böyle böyle bütün değerliler gelecek yaşasın <3 Ama trenchcoat'u neden yüksek fiyattan satışa sunmuşlar anlamadım.

    Neyse, geçen haftalara göre daha az ürün ama daha çok renk getirmişler. Çok iyi ürünler var ama ileride satarım düşüncesiyle bunlardan 5'er 10'ar almak çok komik geliyor bana. Bu kadar düşük fiyatlara satılan ürünlerin 10 yıl sonra da hala aktif bir Stardoll olmadığı sürece değerlenmesi çok zor :)

    Bu arada güzelim SAP New York Blazer Denim'e ne yaptınız gözlerim kanadı

    YanıtlaSil
  2. Ben aglayacagim. fihsguy Cunku Her gelen koleksiyondan en az 2-3 tane urun zaten bende oluyordu ve sadece degerlerini dusuruyorlar. Fox'un degeri trenckottan daha pahali. O yuzden fiyatlar sacma olmus. Tribute'dan gelen beyaz,siyah,gri renkleri olan elbisenin normal rengi cok daha guzeldi. Ayrica hotbuys urunu olan turuncu top'in su anda 6 rengini goruyorum. bunlardan gri,beyaz ve krem rengi hic hos durmuyor. Keza ilk kattaki yine tribute urunu olan bustiyerin rengide pek ic acici degil. Fox'un turkuazi hosuma gitti. Sap'lar 16 sd :/ Ciddi misiniz? Trenckot niye o kadar pahali, fox sanki cok degersiz gibi bir urun olarak gorunuyor 47 sd'lik urunun yaninda. Ayy buraya ne yazdim bilmiyorum. Bence artik renklendirilmis urunlerde cok abartiya kaciyor sd. :/

    YanıtlaSil
  3. versace bustiyere bayıldım ya elbiseler olmamış jartiyer çoraplar iyi olmuş beyaz kürkü beğendim Fox sadece beyazı hoşuma gitti çantlar idare eder ama beklentim çok yüksekti bu koleksiyon için hayal kırıklığına uğradım resmen galiba bu koleksiyonu yaparken acele etmişler

    YanıtlaSil
  4. Bir sürü ürün alacağım yine ama trenchcoat'ın kırmızısını alıp almamak konusunda kararsız kaldım.Büstiyerlerin kırmızısını aldım beyazını da alacağım Strike A Pose'dan olanlardan da iki taneisni almayı düşünüyorum fazla beğenmedim ama uzaktan hataları pek belli olmuyor.Patchwork elbiselerin siyahını çok beğendim onu da keisn alırım.Fendi çantaların sadece turuncusu güzel geldi bana onu alır mıyım bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  5. Ya ben en çok gri knitt dressi beğendim♥14Sd

    YanıtlaSil
  6. SENA shovturkiye29 Mayıs 2020 21:47

    Gerçekten troll gibi ya, her koleksiyonda en değerli ürünler geliyor. Fair Fox her ne kadar değerli olsa da benim hoşuma pek gitmiyor, direkt hayvan postu görüntüsünden dolayı. onun 3 rengini alacağım sadece onlar da kombinlerimi kürkle tamamlamam gerekirse diye en çok kullandığım renkleri alacağım. Trençkotlar beni mahvetti, ben seviyorum onları baya ama fiyatını ilk gördüğümde hatalı sandım ama yok gerçekten bu fiyata satacaklar, anladım. Sanırım mavisini almayacağım sadece ama bu nedir bu fiyat olmasaydı keşke zaten fakirleştim bu ara asdaafasd Büstiyer ve jartiyerler mükemmel, bayıldımm. Gerçekten New York Blazer Denim ne olmuş öyle safadfdg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakındır senin stardoll için kredi çekmen frenle kendini biraz.Ben miyim bir tek New York Blazer Denim'i çok kötü bulmayan?

      Sil
    2. Bu Karantina bizden çok İT`S GİRL`i mutlu etdi :D

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Kendi açımdan bu yeniden renklendirilmiş ürünleri çok yararlı buluyorum. Yokluğumun acısını çıkarıyormuşum gibi geliyor hdsjkhgkfjg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de öyleler ama zenginler çok abartıyor bunların gelmesini.

      Sil
  9. Ben bu ürünlerin 600sd üstü satışlara mani olmak için geldiğini düşünüyorum artık.

    YanıtlaSil
  10. Ya ben bu stardollu çözemedim dalga mı geçiyorlar 47 sd ne öbürleri 5 6 7 sd iken bence iyice saçmalama olmuş. Ayrica hiç güvenim kalmadı ben bir stardollda limitli ürün fakiri olarak bunlara sevinmem gerekirdi ama sevinemiyorum çünkü o kadar abartiyorlar ki bu renklendirmeyi. Yani sanki dersin 7 yasindaki bir çocuğa demişlerki al sen bunları istediğin renklere çevir sonra yayınlayalım. Hiç bir emek yok rastgele renk seçmişler yayınlamışlar gibi. Ayrıca seçenekleri arttırmaları da çok saçma her renk var nerdeyse çoğu üründe basics koleksiyonumu it girls mü belli değil. Limitli ürünler gelmesin demiyorum ama en azından renk sayisini 2 3 tane tutup az birşey de grafiklerini düzeltsinler bence çok daha mantıklı. Böyle her rengi olunca karar veremiyorum hangisini alayım birini alayım dersem diğerinde gözüm kalıyor. Içimi döktüm karman çorman bir yazı olmamıştır umarım smdjsjhs zaten içimi bir buraya dokebilirim iyiki varsin modamstardoll (ilk yorumum gerçi ama)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçini döküsünü çok sevdim ahxhshxhd ama haklısın gerçekten fazla renk geliyor insanın aklı karışıyor. Evet 47 sd hakkında ben hiçbir şey dememişim cidden çok fazla anasayfada ilk gördüğümde oha antidote falan mı geldi demiştim hshxhsxh

      Sil
    2. Birikmişlik vardı buradaki samimi ortamı görünce bende bir iki şey yazayım dedim :D eyy stardoll hic mi insafın yok 47 sd nedir ya

      Sil
  11. ....Ama Allah için fox guzel olmus her rengi hoş yani ona birşey diyemem jsdjskj

    YanıtlaSil
  12. Koleksiyona ancak bakabildim, bilgisayara yeni geçtim resmen.

    Ne olursa olsun bu ürünler benim gözüme hep çakma olarak geliyor, yani oyunda ne çakması diyeceksiniz ama sdfgvbfdfv Benim gözümde hiç değeri yok orjinallerinin yanında. Bir de yukarıda yazmış biri, 2-3 renk olsun ama kaliteli gözüksün. Gerçekten çok çirkinleştriyolar ürünleri. Ben geçenki it girls'ten 1 tane şey aldım mesela. Bunu da tam inceleyemedim ama alacağım şeyler var sanki şükür.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder