Ana içeriğe atla

Ramazan Bayramı Kampanyası %50 Top Up Offer


Herkese Merhabalar!

Ramazan bayramına çok az zaman kalmışken Stardoll Bayram için yeni bir Top Up Offer yayınladı. Her zamanki gibi Stardollar paketlerinde %50 daha fazla Stardollar'a sahip oluyorsunuz. Bu tekliften yararlanmak için 2 gününüz var, 24 Mayıs'ta teklif sona eriyor.
Bu teklifi yararlı buldunuz mu?



Stardoll'a bir kaç gün önce Ramazan için başka etkinlik yapılıp yapılmayacağını sormuştu ve bana cevap olarak virüsten dolayı küçük yarışmalar dışında başka etkinlik yapılmayacağını söylediler. Bu sene 2 Top Up Offer ve bir kaç yarışmayla Ramazan ayını kapatmış olacağız.  Umarım seneye daha güzel etkinliklerle bu ayı geçiririz. :)



Yorumlar

  1. Bana yine stardollar aldırmayı başardılar ocağım sönecek stardoll yüzünden

    YanıtlaSil
  2. Bi de oyundaki şu hatalarla ilgilenilse çok iyi olur. Chrome a göre daha az problem çıkartıyor diye operadan giriyordum şimdi onda da problemler yaşamaya başladım. Spotlight açılmıyor, yakında dollumuzu da değiştiremicez...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Yandex kullanıyorum her açıdan daha iyi ,şuan kimse spotlight'a ulaşamıyor, mesaj yazdım dün bununla ilgili cevap gelirse herkesle paylaşırım.

      Sil
    2. bu arada eğer günlük görevlerinizde Spotlight görevi varsa anasayfadan "Featured" kısmına tıklayınca Spotlight'ın en azından o sekmesine ulaşabiliyorsunuz. Begüm'e bu taktik için teşekkürler hjkahfaj

      Oyunda Spotlight'ın yanı sıra Friends Feed de çalışmıyor geçen günkü olaydan beri. Ben de bugün bir destek mesajı atacağım ama hafta sonuna giriyoruz, cevap biraz gecikecek muhtemelen

      Sil
    3. Cevap az önce geldi ,şey yazmışlar bunun farkındayız ve sorunu çözmek için uğraşıyoruz.Friends feed düzeldi zaten.

      Sil
    4. ben de spotlight'ta kendi fotograflarımı beğenip geri kaldırıp yapıyordum görevleri jfhkdgfhjsgfg featured'a girebildiğimizi öğrenmek iyi oldu :D

      Sil
    5. spotlight düzelmiş bu arada kızlar. Az önce girebildim

      Sil
  3. Sd almaya gerek duyulacak kolkesiyon gelmedi bence stardoll yatıyor resmen. Öncekileri alıp farklı renkte koyuyor sürekli. Ben şahsen bizle dalga geçtiklerini düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Virüs yüzünden kimse toplu ortamlarda çalışamıyor ne yapabilirlerki?Eski ürünlerin farklı renkli halleri yapabilecekleri en iyi şey şuan.

      Sil
    2. Feraye hakli. Stardoll'a kotu bir sey soylenmemesi gerekiyor su anda. Bu virus onlarida etkiliyor. Sanirim Lisa'nin haftalar once paylastigi yazi unutuldu. Tasarim ekibide etkilenmisti koronadan. Renkli koleksiyonlarin gelmesi bile mucize.

      Sil
  4. Ve mubarek ayimizida boyle kapatiyoruz bu sene :) Korona olmasaydi stardoll cok guzel seyler yapabilirdi ama maalesef bu imkansizdi. Teklif fikri guzel olmus. Bir sonraki sene daha mutlu, saglikli bir Ramazan gecirmemiz dilegiyle :)

    YanıtlaSil
  5. SENA shovturkiye22 Mayıs 2020 17:53

    İyi oldu top up offer ama ss olmayı düşünüyorum o yüzden bunu almam. Ve ekipte hasta olduğu için bence de gayet normal. vav begüm çok teşekkürler vardı yapamıyordum görevi asadaf

    YanıtlaSil
  6. Şu son satın alınanlar kısmından eski top-up'lardan yararlanılıyordu. Hala öyleyse eğer bu top-up çok da umrumda olmayacak :D zaten şu an pek gerekli görmüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle değil Rümeysa, kaldırmışlar onu dün baktığımda yoktu. :/

      Sil
    2. Evet, maalesef kaldırmışlar :( Ben üzüldüm gitmesine, keşke bu olayı daha önceden öğrenebilseydik.

      Sil
    3. Ben de hala görünüyorlar ve satın alınabiliyorlar bu teklif gelmeden bir kaç saat önce almıştım.

      Sil
  7. Benim anlamadığım tüm ekip mi ağır bir hastalık geçirdi. Yoksa tasarımları toplanıp mı yapıyolardı da şu an bireysel yapamıyorlar mı. Sonuç olarak artık bilgilendirme yapmaları gerekiyor. Sonuçta bir sürü para veren var. Siteden tam anlamıyla yararlanamasak da en azında bilgilendirilebiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bilgilendirme yapmaları gerekiyor. Ben başta süreci Lisa'dan haftalık olarak öğreneceğiz sanıyordum ama durum pek de öyle olmadı.

      Lisa tasarım ekibinden çok fazla hastalanan olduğunu söylemişti, diğer ekipler hakkında bilgi vermedi. Tasarım ekibi çok küçük bir ekip de olabilir sonuçta. Bir arada yapmakla bireysel yapmak çok fark ediyor bence, sonuçta tasarlayanlar olduğu gibi stil danışmanları falan da vardı.

      Sil
  8. Siz ne diyorsunuz ya ülkemizde yokmuş sanıyorsunuz hala ofis ortamında çalışanlar? Var tabiki. Siz eğer top up gibi para yüklemeyi akıllıca buluyorsanız diyecek bişey yok size bravo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ülkemizde ofis ortamında çalışanların olması demek bu davranış doğru demek değil ne yazık ki. Eğer şirket çalışanlarına değer veriyorsa böyle bir durumda çalışanlarını ofise çağırıpta çalışmaya zorlamaz. Stardoll şirketide çalışanlarının sağlığı için evden çalışmalarını destekliyor. Ayrıca bu koleksiyonları düzenleyen ekibin virusten etkilendiğini ondan koleksiyonları azaltacaklarını duyurmuşlardı. Böyle bir durumda insanları suçlamak bence ayıp bir şey. Benim annem hemşire olduğu için ne durumda olduklarını çok iyi anlıyorum ve bu durumdayken hepimizin anlayışlı olması gerekir.
      Ayrıca çoğu kullanıcı cuma günü yayınlanan It Girls koleksiyonları veya tasarım saçlar için para harcıyorlar. Top Up bu sürekli bir şeyler için para harcayan kullanıcılar için güzel bir fırsat. :)

      Sil
    2. SENA shovturkiye23 Mayıs 2020 17:39

      Tutumun gerçekten çok yanlış. İnsanlar hala kötü şartlar altında çalışmaya devam ediyorlar, Stardoll ekibi de bunu yapmak zorunda. Öyle mi yani? Ben bu kadarını yapmalarını bile beklemiyordum, ellerinden gelenin en iyisini yaptıklarına eminim.
      Siz ne zaman Stardoll'da bu kadar aktif oyuncu olduğunu gördünüz? Bu da demektir ki iyi iş çıkartıyorlar

      Sil
    3. İnsanların işi bu diye canlarını tehlikeye atıp ofis ortamında çalışmalarını kimse bekleyemez ayrıca eğer sen oyuna para yüklemiyorsan ve yüklemeyi yanlış buluyorsan bunu bu şekilde eleştiremezsin herkesin kendi tercihi kendi parası.İnsanlar virüs ortamında ilginin arttığı bu oyunu canlı tutmak için ellerinden geleni yapıyorlar ve haklarında bu şekilde konuşulması hiç hoş değil.Ben ofis ortamında yapılan bir çok oyunun güncellemelerinin ertelendiğini veya haftalık gelen bölümlerin bir kaç haftada bire düşürüldüğünü gördüm son zamanlarda(mesela Criminal Case).Stardoll çalışanları ellerinden geleni yapıyor.

      Sil
    4. Öncelikle bizim bahsettiğimiz şeyi yanlış anladığını düşünüyorum. Bir şirketin pandemi esnasında çalışanlarını evde tutabilme şansı varsa çalışanlarının sağlığını önceliğine koyup bunu yapması gerekir. Sırf başka kişiler işe gitmek zorunda bırakılıyor diye gitmeme şansı olanların da ofisten çalışmasını isteyemeyiz. Aynı şekilde evden çalışan bir şirketin ofis dönemiyle aynı performansı sağlamasını da bekleyemeyiz. Stardoll'u eleştireceğimiz yüzlerce konu var ama şu anki şartlar devam ettiği sürece bu konuda eleştiri yapmamızı doğru bulmuyorum.

      RC'de Top-up'tan birkaç gün önce neden top-up gelmiyor konusu açılmıştı. Sitenin editörleri kullanıcıların aktif olduğu yerleri okuyup değerlendirmeye alıyorlar, e kullanıcılardan da böyle bir talep geldi, yapmışlar işte. Almak istemeyen kişiye de top-up tekliflerinin herhangi bir zararı yok. Alan alsın işte, ne olacak ki? Ayrıca evet, oyunu kurallara uygun şekilde oynamak isteyen -kullanıcılar arasındaki SD alım satımlarından bahsediyorum- ve oyuna ayıracak yeterli parası olan kişiler için bu teklifler kesinlikle akıllıca

      Sil

Yorum Gönder