Ana içeriğe atla

shovturkiye ile Röportaj!



Herkese Merhabalar! Bu haftaki üyelerle röportaj serimizin konuğu shovturkiye oldu. Bu seriye blogda aktif olan ve Sohbet konularına kapak kızı olmuş üyelerle devam ediyoruz. Umarım hepinizin severek okuduğu bir seri olmuştur. :)


S: Stardoll oynamaya nasıl başladın ve ne kadar süredir oynuyorsun?
C: Merhabalar öncelikle, Stardoll'u ilkokulda iken keşfettim. Sanırım 4.sınıftaydık ve bilgisayar dersindeydik, hoca da bizi o ders serbest bırakmıştı. Ben hemen kral oyuna girmiştim ahhaah. Arkadaşlarımdan bazıları hadi Stardoll oynayalım beraber dediler ve Stardoll'a girdiler. Ne olduğunu bilmiyordum o zamanlar, kendi bilgisayarımı kapatıp yanlarına gittim onlar bana göstermişlerdi Stardoll'u. Akşam eve gidince de hemen üye olmak istedim, beceremediğim için de abime söyledim bana o açmıştı hesabı :D İsmimin Türkiye'yle ilgili bir şey olmasını istemiştim, diğer kullanıcılarda olmayan isimi bulmak için deneye deneye shovturkiye'yi bulmuştuk. Böylece başlamış oldum, şuan o arkadaşlarımdan hiçbirisi oyuna devam etmiyor :D 
2009'da üye oldum yani 11 senedir aktif şekilde oynuyorum.

S: shovturkiye kimdir, Stardoll dışında nelerden hoşlanır ve neler yapar?
C: Ben Sena. İstanbul'da yaşıyorum ve 20 yaşındayım. Çocukluğumdan beri ilgim en çok müziğe, resime ve modaya vardı. Çocukluk hayalim şarkıcı olmaktı ama sesimin hiç iç açıcı olmadığını bildiğim için ondan kısa sürede vazgeçtim. Tabi şarkı söylemeyi ve dans etmeyi hiç bırakmadım, sadece evde kimse görmez iken yapıyorum :D Resim ve moda tutkum beni moda tasarımcılığına itti ve 6.sınıfta iken moda tasarımcısı olmaya karar verdim. Lisede ve üniversitede Giyim Üretim bölümleri okudum. Koronadan sonra ise tasarımcı olarak sevdiğim bir markada çalışmaya başlayacağım. Umarım fikirlerini değiştirmemişlerdir :D 
Bunlar dışında bu aralar, spor yapıyorum sık sık, bakım yapıyorum, kitap okumayı da çok sevdiğim için bol bol okuyorum ve Stardoll oynuyorum :)
Ah benimle ilgili pek bilinmeyen şeyler ise, yazmayı ve fotoğraf çekmeyi de çok seviyorum.

S: Stardoll'da moda-dekor-tasarım-sosyalleşme kategorileri arasında sana en çok keyif veren nedir?
C: Hmm, hepsi çok önemli benim için ama sanırım moda bana en çok keyif veren kısmı. Uzun yıllar boyunca Stardoll'da sadece kombini değiştiriyordum, yeni gelen ürünleri alıyordum. Son zamanlarda sizle de tanıştığım için sosyallik de çok önemli bir hal almaya başladı. Sanırım dekor ve tasarım en az keyif verenler, onları da çok beceremediğim için öyle :D

S: Stardoll'da ve gerçek hayatta tarzıyla sana ilham veren kişiler kimler?
C: Stardoll'da bana ilham veren kişiler kesinlikle Özlem ve Begüm.Parçaları çok iyi ve dahice birleştirdiklerini düşünüyorum.
Gerçek hayatta ise Bella Hadid, Madison Beer, Kendall Jenner, Serenay Sarıkaya ve Rihanna favorilerim.

S: Dollunun tarzını nasıl tarif edersin? Kendi hayatındaki tarzınla kıyaslayabilir misin?
C: Dollumun belirli bir tarzı olduğunu düşünmüyorum ama daha çok sokak stilini şıklaştırdığımı söyleyebilirim. 80'li ve 90'lı yıllar modasına da kapıldığım oluyor. Bazen de seksi, kadınsı. Değişebiliyor kısacası :D 
Gerçek hayatımda tarzıma kıyasla dollum daha cesur giyiniyor. Ama oldukça benzer diyebilirim. Sadece gerçek hayatta daha fazla aksesuara yoğunlaşıyorum.

S: Stardoll'a katıldığından bu yana tarzın nasıl gelişti?
C: Evrim geçirdiğimi söyleyebiliriz :D O zamanlar renk skalası geniş olmadığı için tenim aşırı koyuydu. Saç makyaj da tabiki daha kötüydü. Ama ben ilk açtığım yüzün hatlarını çok kaybetmek istemediğim için aşırı maske kullanmıyorum. Giyim konusu da faciaymış. Çok kötü kombinler yapıyormuşum, umarım ileride de şuanki kombinlerim için böyle konuşmam :D 

S: Sana ne ilham verir?
C: Aşk ve müzik..

S: Başardığın en zor şey neydi?
C: Sanırım başardığım her şeyi zor yollarla başardım bu zamana kadar. Ama kendimi zihinsel olarak eğitebilmek en zoruydu diyebilirim. Gerçi hala devam eden ve ölene kadar da devam edecek bir süreç.

S: Bu sene başına gelen en güzel şey neydi?
C: Bu sene hiçbirimizin başınıza güzel şeyler çok uğramadı sanıyorum ki :D Cevabını bulması biraz zor bir soru oldu bu. Okulumdan tamamen mezun olmak? Ya da arkadaşlarımla yemek partilerini düzenli hale getirmek sanırım :D

S: Stardoll'un eski zamanlarını oynamış ve yakın zamanda dönmüş bir oyuncu olarak şu anla eski dönemleri kıyaslayabilir misin? Eskilerden en çok özlediğin şeyler neler?
C: Aslında Stardoll'u hiç bırakmayan bir oyuncuyum. Hep aktiftim, bazı zamanlarda bir ay yada bir iki hafta ara vermelerimin dışında hiç bırakmadım. Eski zamanlara göre daha iyi olduğu noktalar, grafiklerin gelişmesi oldu ve SC'nin eklenmesi oldu sanırım. Design kısmının gelişmesi de tabii ki çok iyi oldu. Özlediğim şeyler  daha ucuz ürünler ve sslik imkanları, daha az oyuncuyla daha samimi ortamı olması, hile hurdanın daha az olması. 
Yine de şuan daha iyi olduğunu düşünüyorum.

S: Levelin genele kıyasla çok yüksek. Levelini nasıl bu kadar yükselttin?
C: Dediğim gibi ben 11 yıldır aktif bir oyuncuyum. Görevleri yapmaya da önem veriyorum. Bu yüzden diğer kullanıcalara göre daha yüksek bir levelim var.


S: Salgın sürecinde nasıl vakit geçirmeye çalışıyorsun? Yapacak aktiviteler bulamayan okurlarımıza herhangi bir önerin var mı?
C: Sohbet konusunda bunları sık sık konuşuyoruz, bu konuşmalar bana çok keyif veriyor. Bir günümü anlatacak olursam, biraz geç uyanıyorum. Telefonumdaki bildirimlere bakıyorum ve biraz internete bakınıyorum. Sonra blogunuza bakıyorum ve Stardoll oynuyorum. Bu arada bolca müzik dinliyorum. Sonra kitap okuyorum ve spor yapıyorum. Daha çok roman tarzı okuyorum, spor da yağ yakımına ve esnemeye önem veriyorum. Sonra ise biraz dans edebiliyorum veya cilt bakımı yapabiliyorum. Sonra iftar ve televizyondaki programlar. Survivor izliyorum bu sene, gece ise seksenler izliyorum. Yatmadan önce de günlük yazıyorum. Tavsiyem ise bir şey yapmayı isteyip üşeniyor iseniz müzik dinleyerek kafanızı rahatlatın yada sessiz bir ortamda sadece yatarak yapacağınız şeyi düşünün. İsterseniz yattığınız yerden kalkmak saatler sürsün, en sonunda yapmak için kalkmak sizi mutlu edecek.

S: Stardoll'da en sevdiğin markalar hangileri ve neden? Gerçek markalardan hangisinin ürünlerini Stardoll'da daha çok görmek istersin?
C: Stardoll'un en sevdiğim markaları It Girls, LE, Louis Vuitton, Antidote. It Girls özellikle son zamanlarda çok güzel koleksiyonlar getirerek gönlümüzü fethetti ama hep en sevdiğim markalardandı, fiyat performans olarak çok iyi. LE ve Antidote limitli mağazaların şahı. Onların geleceği zamanlarda ss değil isem çok üzülüyorum gerçekten. Az kişide bulunuyor olması ve çok iyi ürünlerin gelmesi onları sevme nedenim. LV ise tribute şöleninde en sevdiğim mağaza, gerçektede çok sevdiğim için böyle.
İlk olarak ben Acné markasını Stardoll'da görmeyi istiyorum. Ve bence çoğu ülkede popüler olan markalar da gelmeli Adidas, Zara gibi markalar. Ve Tribute döneminde Dilara Fındıkoğlu da gelmeli bence Türk tasarımcı olarak.


S: Eski üyelerimizden biri olarak blogu nasıl keşfettiğini hatırlıyor musun? Blog hakkında neler düşünüyorsun?
C: Aslında Stardoll bloglarını nasıl keşfettiğimi hatırlıyorum. Çok eskiden arkadaşımla okuduğumuz bir blog vardı ama hep biz daha iyisini yaparız diyorduk ve en sonunda bizde bir blog açmıştık. Ama reklamımızı çok az yaptığımız için emeğimize değecek kadar okuyan olmuyordu. En sonunda vazgeçtik, hatta adını ne koyduğumuzu bile hatırlamıyorum, hatırlasam neler yaptığımıza bakardım şimdi :D 
Birkaç seneye kadar da bloglara bakmayı bırakmıştım. Sonra tekrar bakmak istediğimde sizin blogunuz ilk karşıma çıkan oldu ve o zamanlardan beri sizi takip ediyorum. Son zamanlarda ise aile gibi olduğumuzu hissediyorum. Özlem ve Begüm önderliğinde oluşan bu aileyi çok sevdim. Her gün merakla blogunuza giriyorum ve yazılarınızı okuyorum. Bence çok iyi iş çıkarıyorsunuz kızlar.

Ayrıca böyle bir seriyi düşündüğünüz içinde çok mutluyum, beni seçtiğiniz için çok teşekkür ederim. Umarım güzel bir röportaj olmuştur. Görüşmek üzere :*


Yorumlar

  1. Canım Senaam okurken çok keyif aldım harika bir röportaj olmuş yineee <3 Ben bu seriyi çok sevdiiim

    YanıtlaSil
  2. Yine harika bir röportaj olmuş.Aynı Sena gibi ben de 12 senedir kopamıyorum şu oyundan uyuşturucu gibi bağımlılık yapıyor.

    YanıtlaSil
  3. SENA shovturkiye24 Mayıs 2020 15:29

    Canlarıım keyif almanıza çok sevindim ♥ :)

    YanıtlaSil
  4. Sena ile blogun chat kisminda sohbet ederken ne kadar cana yakin biri oldugunu fark ettim. ^-^ Onun en sevdigim yonude bu. ♥ Cok guzel olmus roportaj. Ellerinize saglik ^-^ ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SENA shovturkiye24 Mayıs 2020 17:02

      Yaa çok teşekkür ederim ♥ Hepiniz de bana cana yakın oldunuz, hepiniz için bende aynısını düşünüyorum ♥

      Sil
  5. Çok keyifli olmuş Senaaa günlerin benimkine kıyasla dolu dolu geçiyor :D Mükemmelsin ♥ İnşallah çok iyi bir tasarımcı olursun ♥ ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SENA shovturkiye24 Mayıs 2020 22:11

      Çok teşekkürler Rümeysa, sen daha çok mükemmelsin ♥ inşallah canım benim ♥

      Sil
  6. Canımın içi çok keyifli çok güzel bir yazı olmuş yüreğine sağlık gerçekten,samimi ve içten bir insansın gerçekten de iyi ki tanımışım seni ve hepinizi,Allah her şeyi gönlüne göre versin bol bol kalp ❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SENA shovturkiye24 Mayıs 2020 22:13

      Çok teşekkürler Miram sizden bunları duyunca çok mutlu oldum ♥ Kalplerimiz karşılıklı, iyi ki tanıştık ♥

      Sil
  7. Ay sahiden çok keyifli bir röportaj olmuş, çok hoşuma gitti benim de. Stardoll'da Dilara Fındıkoğlu Tribute görmek kocaman bir hayal galiba ama ben de çook istiyorum. Kendisini tasarımlarında kendini ifade etmek konusunda çok başarılı buluyorum. Olur da gelirse meşhur Dilara kemerini Stardoll hangi mağazanın adıyla harcar sizce :D

    Bu arada konuşmaktan utandığım ama aşırı takip ettiğim şeylerden biri Survivor benim de. Ersin elendiğinden beri izlemiyorum ama onun öncesinde Survivor Ekstra dahil her şeyi izliyordum, bağımlı oldum bu sene.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SENA shovturkiye25 Mayıs 2020 14:34

      Çok teşekkürler Özlemim ♥ Keşke gelse hatta dediğin gibi sadece kemer de olur ahdsdhshd herhalde Antidote yada viyl ahdhshdsh :D Bu gidişli öyle olacağa benziyor.
      Bende Ersinden sonra pek izlemiyorum ama bayram özel bölümleri yine çekti beni

      Sil
  8. Çok güzel röportaj olmuş(Kahve eşliğinde zevkle okudum ♥ Bu Seri`ni gerçekten beğeniyorum♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SENA shovturkiye25 Mayıs 2020 23:18

      Begüm ve Özlem gerçekten çok güzel seri bende severek okuyordum içinde olmakta çok mutlu etti. Ve güzel yorumun içinde teşekkür ederim kendi adıma ♥

      Sil

Yorum Gönder