Ana içeriğe atla

Karanlıktaki Işık Günlük Yarışması


Merhaba Bebekler!

Ramazan, kendini yansıtma ve tefekkür etme zamanıdır. Şu anda bu hedefler Ramazan'ı kutlamamış olanlar için bile özellikle herkes için geçerlidir. Hayatına bak. Karanlıktaki parlak noktalarınız nelerdir? Onları sevgili aileniz ve arkadaşlarınızla nasıl paylaşıyorsunuz? Bize anlatın! Katılan herkes karanlıkta parlak bir nokta olması için rahat bir ay ışığı alacak.



Katılan herkese verilen hediye;


Yarışmaya gitmek için buraya tıklayın.

Yorumlar

  1. SENA shovturkiye6 Mayıs 2020 16:57

    Katıldım ama pek önemsemeden yazdım kazanmam, olsun :D

    YanıtlaSil
  2. nerden katılıyoruz süresi bitti mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır dün yayınlandı yarışma. Yazının en alt kısmına link koydum. :)

      Sil
  3. Karanlikta ki parlak nokta mi? :/ Sena onemsemeden yazdim demis, muhtemelen bende oyle yazarim. Soruda ne diyor onu dahi anlamadim :/ Bu tur yazi yarismalarinda su ana kadar hic kazanamadim. Hala da umidim yok. :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder