Ana içeriğe atla

Facebook'taki Stardoll Güncellemesi


"Hey Bebekler!


Dün erkenden Stardoll oyununu Facebook'ta kapattığımızı fark etmiş olabilirsiniz. Artık Stardoll'u Facebook uygulaması üzerinden oynayamazsın. Buna Catwalk yarışması da dahildir.

Bunu oluşturmak için kullanılan teknoloji sürdürmek için çok eski hale geldi ve Stardoll ile Facebook arasındaki bağlantı hesabı sorunlu hale geldi. Buna ek olarak, Facebook, Stardoll'da yarışmaları oylamak ve etkilemek için kullanılan dolandırıcı hesapların çoğunun ana giriş noktası ve vicdansız insanların kendi olmayan hesaplara erişimi tutmaları için bir yol olmuştur, bu yüzden umarım daha adil yarışmalar göreceksiniz ve Stardoll'da daha iyi bir deneyim yaşayacaksınız.

Stardoll hesabınıza erişmek için genellikle Facebook kimlik doğrulamasını kullanıyorsanız, artık hatırlamıyorsanız şifrenizi güncellemeniz gerekebilir. Yardıma ihtiyacınız varsa veya sorularınız varsa lütfen müşteri desteğimize yazın.

 FAQs  (Sıkça Sorulan Sorular)

Bu güncellemenin zaman çizelgesi nedir?
Zaten kapattık.

Catwalk ne olacak?
Catwalk ödülleri hala görüntülenebilir ancak artık kazanılamaz. StarMovie ödülü gibi , StarMovie'yi kaldırdıktan sonra bile hala görüntülenebilir."


Yazının orijinalı için buraya tıklayabilirsiniz.

Yorumlar

  1. SENA shovturkiye21 Mayıs 2020 16:44

    Yaa bende facebooktan giremedim, her gün oradan sc sd alıyordum demek artık hiç alamayacağım, üzdü..

    YanıtlaSil
  2. Facebook uygulamasını günlük ödül almak için kullanıyordum. Bu biraz üzdü..

    YanıtlaSil
  3. Vay bee, bir devrin sonu cidden. Catwalk üzerindeki manipülasyonlara rağmen Stardoll'un en iyi yarışmasıydı bence.

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar stardollda son 4-5 gündür üye arama kısmından nick arattıramıyorum sürekli kullanıcı bulunamadı diyip duruyor. benimle aynı sorunu yaşayan başka biri var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende 1 yıla yakın zamandır aynı şekilde bozuk orası. Kullanıcıları yukarıda bildirim bölümündeki aramadan aratıyorum, orası çalışıyor.

      Sil
    2. oyun iyice saçmalamaya başladı valla bu tarz hataları düzeltmeleri lazım
      söylediğin kısımdaki arama yerini bulamadım :(

      Sil
    3. şimdi anladım neresi olduğunu pardon jkhjkhjdkch

      Sil
  5. Ben hesabımı uygulamaya bağlayamadan uygulamayı yok ettiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görevlerini yapabilmiş miydin bari :(

      Sil
    2. catwalk hiç yapmamışım ama 200 gün bağlı kalma görevi tamamlanmış. Başka görev var mıydı ki? :D

      Sil
    3. İkisi harici yoktu, sadece ayarlar bölümünden Facebook'a bağlayınca 5 Stardollar kazanılıyordu diye hatırlıyorum. 200 gün bağlı kalmışsın zaten o da olmuştur hadjaha

      Sil
  6. Hehe ben catwalk'i kazanmistim jskyfguyadx Ama kapatmak yerine catwalki kaldirabilirlerdi sadece. :/ Biraz kolaya kacmak olmus. Bilmiyorum... Catwalk konusunda zaten dolandiricilik oldgunu biliyordum. Onuda Begum'den ogrenmistim. Fakat dedigim gibi sadece catwalk'i kaldirabilirlerdi :/

    Sanirim bende Facebookta 200 gun kalma odulude var jkrygftzisgcx Sevindim yaa. Movie odulunun tekrar olmasini isterdim ama. Neden kaldirildigini biliyormusunuz bu arada? Eski hesabimda zamaninda kazanmistim. Nasil yaptigimi bile bilmiyorum :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Movie ödülü Flash çalışmaları esnasında kaldırılmıştı.Onunla bağlantılı bir nedenden olduğunu söylemişlerdi .Sanıeım sitenin eski ve fazla kullanılmayan yönkeirni kaldırıp Flash çalışmalarına daha çok yönelmek istiyorlarmış.

      Sil
    2. :/ Cok acayip. Onuda flash'a baglayabilrlerdi. Ya da ne bileyim baska bir sey. :/ Tesekkurler bilgilendirme icin Feraye ^-^

      Sil
    3. Flashsızlaştırma çalışmalarının ilk kurbanı = Starmovie. Kullanılan teknoloji çok eskidi diye bir açıklama gelmişti diye hatırlıyorum. Gitmeden onu kazanamadığım için üzgünüm cidden ahdhjhjdash. Şükür Catwalk'u kazanmıştım. Facebook'un kaldırılması da bence Stardoll ekibinin bir şey problemliyse çözmek yerine direkt ortadan kaldırmayı tercih ettiği olaylardan biri oldu, yazık da oldu. Superstar olamayan üyeler için en iyi Stardollar kazanma yöntemi orasıydı.

      Sil
    4. Starmovie gitti ama iki senede flash'tan bir adım uzaklaşamadık o da ayrı gariplik.

      Sil
  7. Konu dışı olacak ama bir soru(nu)m var, starplazada oje alıp sürmek istediğimde el ve ayak kısmı gelmiyor kafa bölümünde takılıyor, el ve ayağı açtığımda ojeye basınca tekrar kafa kısmına götürüyor. Aynı bilgisayarda başka hesaptan denedim o hesapta böyle bir sorun olmadı. Stardoll yardım merkezine yazdım sorunun benden kaynaklı olduğunu söylediler. Bu durumla karşılaşanınız oldu mu? Eğer olduysa çözümü nedir? Ben bir türlü bulamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şimdi kendi hesabımdan denedim, böyle bir şey olmadı. Daha önce el kısmına tıklayınca takılarımın açıldığı olmuştu, tekrar el kısmına tıklayınca düzeliyordu bende. Hiçbir şekilde düzelmiyorsa ekran görüntüleriyle at bence, senden kaynaklanan sorun ne olabilir ki sonuçta

      Sil

Yorum Gönder