Ana içeriğe atla

#FormalFriday FTW! Fotoğraf Yarışması


Herkese merhaba!
Bugün Stardoll'a yeni bir yarışma geldi. Yarışmanın Türkçe çevirisi şu şekilde:

"Eğriyi düzleştirebilme çabasıyla evde kalmak son zamanlarda yeni normal haline geldi. En savunmasızlarımızı korumak ve bizim müthiş sağlık çalışanlarımızın sorumluluklarını azaltmak adına bunu yapıyor olmamız muhteşem, ama, bu aynı zamanda rahat kıyafetlerden çıkabilmeyi çok daha zor hale getirdi!

#FormalFridays (#ResmiCumalar), evde geçen bir gün normalde giyeceğinizden daha resmi kıyafetler giyerek kendinizi çektiğiniz, modaya uygun etrafta dolaşan bir diğer hashtag.

Bu yarışma için, göz kamaştırıcı bir şekilde hazırlanın ve giyinin ve favori konforlu ev Suitinizde bir resim çekin. Favorilerimiz Stardollar kazanacak!

Katılan herkes İspanya Kraliçesi Letizia'nın Felipe Varela tasarımı kırmızı elbisesinden esinlenen resmi bir elbise kazanacak."

Katılan herkese verilen elbise:


Elbisenin orijinal versiyonu:


Yarışmaya gitmek için buraya tıklayın.

Siz katılmayı düşünüyor musunuz? Katılanlara verilen hediyeyi sevdiniz mi? Görüşlerinizi bizimle paylaşmayı unutmayın!

Yorumlar

  1. Resmi giyinip gos kamastirici olmak mi? :/ Deneyip yollarim. Bence guzel bir elbise. bu durumda bile bu elbiseyi cikarmalari durumun iyiye gittigini gosterir.

    YanıtlaSil
  2. Pillow challenge'a üşenip katılmamıştım ama buna katılacağım galiba. Elbiseyi de beğendim gerçekten. :)

    YanıtlaSil
  3. SENA shovturkiye1 Mayıs 2020 15:19

    Elbisenin kalitesi de gayet iyi. Son zamanlardaki koleksiyonlara göre ben beğendim, yarışma da iyi olmuş

    YanıtlaSil
  4. Kına elbisesi gibi duruyor demek istemezdim ama evet bu bir bindallı. Eteği bel altından başladığı için beğenmedim aslında. doll:maddi123melek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah kahkaha attım resmen :D
      Bindallı filan iyi benzetme olmuş fkfkflf

      Sil
  5. Elbiseyi beğendim hem onun için hemde yarışmada şansımızı denemek için katılalım bakalım :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder