Ana içeriğe atla

Modam Stardoll İBS - 2. Gün: İkili Renk Seçimi






İKİLİ RE
NK SEÇİMİ



Herkese Merhabalar!
İBS yarışmasının ikinci günün konsepti İkili Renk Seçimi!
Bu konsepte sizlere 3 adet renk grubu veriyoruz ve sizde bu renk grupları arasından kombinlemek istediğinizi seçiyorsunuz. Kombininizde bu renklerin ağırlıklı olmasını ve diğer renklerin minimum seviyede kullanılmasını istiyoruz.
           

              Bu renk grupları;

              1. Pembe & Turuncu
             
2. Pembe & Kırmızı
              3. Mor & Yeşil



Kombininizi puanlarken dikkat edeceğimiz noktalar:
- Seçtiğiniz renk grubu dışındaki renklerin kullanımını en aza indirdiniz mi? Seçtiğiniz renkler açıkça mevcut mu?
- Bir üst ve alt kısmı bir araya getirmekten daha fazlasını yaptınız mı?
- Seçtiğiniz parçalar birlikte uyumlu mu?

Jüriler olarak sizlere bu yazıda hem örnek resimler hem de örnek kombinler ekledik. Umarım hoşunuza gider ve sizler için yararlı olur. :)






Bugünün konsepti sırasında size ilham verebilecek bir şarkı:




Dünkü "Monokrom" konseptimizin en iyileri:



StarMelike.star:

ayselevi123'ün yorumu: Parçaların uyumu ve renk geçişlerine bayıldım gerçekten!   (9)

kadish'in yorumu: Muhteşem görünüyorsun. Her şeye bayıldım, üstüne konuşacak bir şey bulamıyorum :)  (10)




busebegum:

ayselevi123'ün yorumu: Renk seçimin ve kombinin aşırı iyi. Söyleyecek çok şey bulamıyorum, çok beğendim.  (9)

kadish'in yorumu: Çok güzel görünüyorsun. Mint ve neon yeşili birbirine uydurmuş olmana bayıldım! Kombinde sevmediğim tek şey çantanın pantolonunla aynı tonda olduğu için arada kaynaması, onu farklı bir tonda seçmeni isterdim. Küpelerini sevdim ama daha uzun seçip kombine daha da bir hareketlilik katabilirdin diye düşünüyorum. (9)



miss_ceren_2009:

ayselevi123'ün yorumu: Kombinin çok hoş ve çok şık. Sadece birazcık daha koyu renk görmek isterdim.   (7)

kadish'in yorumu: Kombinin başarılı, tek sıkıntısı pantolon ve kabanın neredeyse aynı renkte olması. Kabanın da uzun olduğu için ikisi adeta birleşiyor gibi. Daha koyu bir pantolon görmek isterdim. Aksesuarlarını çok beğendim. (9)


Yarın için herkese bol şans!

Yorumlar

  1. SENA shovturkiye18 Mayıs 2020 22:25

    Tebrikler kızlar. Ve pembe-kırmızı uyumu olan kombin örneğine bayıldım!

    YanıtlaSil
  2. Kızlar tebrik ederim, kombinlerinize bayıldım!

    YanıtlaSil
  3. katıldığım en iyi İBS bence yarışmacılarına konsept önerisi bile veriyor verilen bazı konseptlerde aklımda soru işaretleri kalırdı ama bu ibsde tek bir soru işareti bile kalmadı ayrıca verilen konseptler kombinler aşırıııı iyiiiii mor yeşil kombine bayıldım
    ayrıca StarMelike.star kombinin çok iyi kızım bu kadar parçayı uyumlu kombinlemek başarı ister ve sen bunu başarmışsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorumu okumak beni gerçekten çok mutlu etti, umarım yarışmanın sonuna dek bu çizgide yürüyebiliriz o halde. <3 Katılımın için çok teşekkürler

      Sil
  4. Tebrikler kızlar :) kombin önerileri yine çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiz, beğenmene çok sevindim <3

      Sil
  5. Bir dahaki İBS'ye ben de katılabilirim heveslendim sanki. Belki Stardoll'un sıkıcılığını unuturum bu sayede 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de hayatın sıkıcılığını unuttuk bu yarışmayla Rumeysa :D Beklerizz

      Sil
  6. Yaa ornek kombinler yine cok guzel olmus :* Tebrik ederim kizlar. Kombinleriniz hharika olmus. Basarilar dilerim ^-^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder