Ana içeriğe atla

Vinyl Yeni Mini Koleksiyonu!


Herkese Merhabalar!

Biliyorum hepiniz bu koleksiyondan çok Stardoll'da erişimin sıkıntısının neyden kaynaklandığını merak ediyor. Sizler gibi bizde bu konuda meraklıyız fakat kesin bir şeyler bilmediğimizden dolayı blogda kesin bir bilgi olmadan paylaşım yapmamaya çalışıyoruz. Eğer Stardoll bu konuya açıklık getirirse mutlaka ilk paylaşacağımız yer burası olur. Onun dışında bu olayla ilgili dedikoduları Özlem en son yayınlanan Sohbet konusuna yorum olarak bırakmıştı. Merak edenleriniz oradan bakabilirler. :)

Koleksiyona gelecek olursak, uzun aradan sonra ilk defa bir koleksiyonda parçalar bana bu koleksiyonlara göre pahalı geldi. Normalde fiyatlar 15 sdyi geçmezken bu koleksiyondaki elbise 24 sdden, çanta ise 18 sdden satışa çıkarıldı. 

Ürünlerin fiyatları 9 sd ile 24 sd arasında, ayrıca bir adet 130 sc değerinde ürün bulunuyor.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? 

Yorumlar

  1. Çantayı beğendim büyük ihtimalle alırım.Elbise de güzel tarzıma uygun değil ve gereksiz pahalı o yüzden eminimki almam.

    YanıtlaSil
  2. Kötü durmuyorlar ama gerçekten pahalı bu sefer. Alır mıyım bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ben elbisenin yurtmacından çıkan detayı hiç beğenmedim ve fiyatı da çok pahalı fakat çanta ve küpe güzel duruyor

    YanıtlaSil
  4. SENA shovturkiye20 Mayıs 2020 15:19

    Çantayı beğendim, aslında elbiseyi ve küpeyi de beğendim. Ama alır mıyım.. Emin değilim

    YanıtlaSil
  5. Alistirdi sd ucuz seylere. Bir anda pahali verince bende sasirdim. :/ Elbise belki daha iyi olabilirdi. Canta hos. Ben de emin degilim alacagimdan :/

    YanıtlaSil
  6. Bu hacker abimiz hackerlık rüştünü ispatlamak için mi nedir bilemem ama SD serverlerını yeniden çökertmeye başladı.D Youtube kanalına yaptığı diğer işleri de atmış.D Amacı ne acaba, stardoll'la uğraşmak ne bileyim...

    YanıtlaSil
  7. Oyunun oynanamadığı gün fiyatları eski haline getirmek mi?? Tebrikler :D

    Elbise çok güzel bu arada ama yırtmaç detayı benim de hoşuma gitmedi. İçinde pantolon var sanmıştım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder